موضوعات داغ

شکار پیکاپ‌های آمیکو در راه تهران + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
چندی پیش وبسایت خودروبانک اعلام کرده بود که آمیکو قصد دارد پیکاپ جدیدی را به زودی در بازار ایران عرضه کند. البته این خبر در خردادماه امسال یعنی بیش از یک ماه پیش در رسانه‌های مختلف خودرویی کشور منتشر شد و ما نیز به صورت کامل به این خودرو پرداختیم و این خودرو جدید پیکاپ را معرفی کردیم که می‌توانید با این پیکاپ جدید در صفحه پیکاپ آمیکو بیشتر آشنا شوید.
اما تا بحال خبری از شروع پیش فروش و عرضه این خودرو نشد و شنیده‌ها حاکی از آن است که مشکلاتی برای شماره‌گذاری این خودرو بوجود آمده که امیدواریم هر چه زودتر این شرکت بتواند تمهیدات لازم را برای شماره‌گذاری و عرضه آن فراهم کند.
چندی پیش یک عکس از سوی مخاطبان وبسایت خودروبانک به دست ما رسید که محموله‌ای از پیکاپ‌های آمیکو را نشان می‌دهد که راهی تهران بوده‌اند. عکسی که به نظر می‌رسد امیدها را برای عرضه این محصول بیشتر کند.
پیکاپ آمیکو به یک پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر میتسوبیشی مجهز است و می‌تواند حداکثر 143 اسب بخار و 200 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. قطعاً این خودرو که در حقیقت کپی از روی محصول چینی پیکاپ Huanghai است، توانایی رقابت با پیکاپ‌های روز بازار چون تویوتا هایلوکس را ندارد اما بازه قیمتی آن که زیر 100 میلیون تومان خواهد بود، این خودرو را برای طرفداران آفرود و پیکاپ جذاب خواهد کرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/8
لوگو میتسوبیشی زدن روش فکر کردن مردم....
آخه این چه کاریه ماشین چینیه!! حالا پیشرانه میتسوبیشی داره دیگه چرا از لوگو میتسوبیشی استفاده می کنید؟؟
اگه این طور فردا هر چی ماشین چینی موتور میتسوبیشی روش هست بیایید لوگو میتسوبیشی بزنید
1396/5/9
شکار مشتی اشغال 😁😂 موتور میتوبیشی کجا بود بابا این همون پیکاپ خودمونه سپراشو باد دادن یکم ریزه کاری با موتور نیسان گاوی غالب میکنن به مردم
میتسوبیشی😳😐
1396/5/9
میگن که قرار نسخه دوگانه سوز هم داشته باشه