موضوعات داغ

اعلام قیمت قطعی چری تیگو 7 شاسی‌بلند جدید مدیران‌خودرو در مراسم رونمایی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
دیروز در هتل اسپیناس پالاس تهران طی مراسمی خودروی چری تیگو 7 به صورت رسمی از سوی مدیران خودرو رونمایی شد. شاسی‌بلند جدید چری که چند وقتی است اسم آن بر سر زبان‌ها افتاده و تست‌های مختلفی نیز از آن توسط خبرنگاران خودرویی انجام شده بود. خودروبانک نیز البته به صورت کامل به این خودرو پرداخته و می‌توانید با این خودرو در صفحه تست و بررسی چری تیگو 7 بیشتر آشنا شوید.
اما دیروز در این مراسم قیمت قطعی این خودرو مشخص شد و از امروز پیش فروش این خودرو باز شده است. بهرام شریعت، رئیس هیئت مدیره مدیران خودرو در طی رونمایی گفت که این خودرو به صورت احسن قابلیت این را دارد که در بازار ایران جواب بگیرد و با توجه به پاس کردن تست‌های فنی، می‌تواند خودروهای کره‌ای را به چالش بکشد. او همچنین افزود که حدود 30 مهندس به صورت متمرکز روی این خودرو در شرایط مختلف آب و هوایی ایران کار کرده‌اند تا خودرویی برای رقابت با کره‌ای‌های بازار را ارایه دهند.

مراسم رونمایی از تیگو 7

مراسم رونمایی از تیگو 7

محصولات جدید چری در راه ایران
مدیران خودرو طی این مراسم اعلام کرد که چری تمرکز خود را روی محصولات شاسی‌بلند گذاشته است و قصد دارد امسال به فاصله کم با بازار چین، دو محصول دیگر را در بازار ایران نیز عرضه کند که این محصولات از نظر طراحی و تکنولوژی جزو بهترین محصولات این شرکت هستند.
همچنین مدیرعامل این شرکت اضافه کرد که امسال در بحث خدمات فراتر از شعار خود خواهیم رفت و در حوزه تامین قطعات و افزایش تعداد نمایندگی‌ها پیشتاز خواهیم بود.

چری تیگو 7

چری تیگو 7

بهرام شریعت در مورد سایت خرید و فروش محصولات دست دوم این شرکت اظهار داشت که تا بحال تنها قصد داشتیم فروشنده و خریدار را به یکدیگر معرفی کنیم اما از نیمه دوم امسال وام خرید برای دستگاه‌های دست دوم نیز تعلق می‌گیرد که به نظر می‌رسد استقبال خوبی از آن صورت بگیرد.
طراح چری در این مراسم اعلام کرد که این شرکت قصد دارد محصولات منحصربفرد، پویا و اسپرت را طراحی کند و به زودی تمامی DNA های محصولات این شرکت مشترک خواهند شد. او همچنین برای طراحی بهتر خودروها برای بازار ایران به کشور ما آمده تا با فرهنگ و رفتارهای مردم ایران آشنایی بیشتر داشته باشد و بتوانید در طراحی خودروهای آینده از این تجربه استفاده کند.

رونمایی تیگو 7 در هتل اسپیناس

رونمایی تیگو 7 در هتل اسپیناس

اگرچه تست و بررسی تیگو 7 را قبلاً در سایت منتشر کرده بودیم و به صورت کامل به این خودرو پرداختیم ولی به صورت مختصر باید گفت که چری تیگو 7 در بازار ایران به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است که می‌تواند حداکثر 147 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و 210 نیوتن‌متر در 1750 دور در دقیقه را تولید کند. گیربکس نصب شده روی تیگو 7 از نوع 6 دنده خودکار دوکلاچه است و مصرف سوخت این خودرو 6.3 لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی است.
روی چری تیگو 7 دوربین 360 درجه نصب شده و در جلو و عقب خودرو سنسورهای پارک قرار داده شده‌اند. همچنین سیستم‌های ترمز و پایداری EBD ، ABS ، TCS و ESP نصب شده‌اند و سیستم TPMS که برای کنترل باد لاستیک‌ها است، روی تیگو 7 بکار رفته است.

جمع خبرنگاران

جمع خبرنگاران

در داخل خودرو یک صفحه نمایش 9 اینچی لمسی به کار رفته است و سیستم روشن شدن پیشرانه خودرو به صورت دکمه‌ای است. از دیگر تجهیزات رفاهی بکار رفته روی تیگو 7 می‌توانیم به سیستم ورود بدون کلید، روکش چرمی صندلی‌ها و سقف پانوراما نیز اشاره کنیم.

قیمت چری تیگو 7 و رقبا
نکته اصلی مراسم دیشب، اعلام قیمت چری تیگو 7 است. قیمتی که باید آن را آماده رقابتی سخت را رقبای قدیم و خوشنام بازار کند. تیگو 7 در دو مدل عرضه خواهد شد که در مدل اکسلنت قیمت 127 میلیون و 900 هزار تومان و در مدل لاکچری قیمت 119 میلیون و 900 هزار تومان را خواهد داشت یا بهتر بگوییم 128 و 120 میلیون تومان قیمت محصولات جدید چری در ایران هستند.
حال اگر نیم‌نگاهی به بازار بیندازیم. قرار گرفتن چری تیگو 7 در بازه قیمتی 115 تا 135 میلیون توما‌ می تواند آن را روبروی ژاپنی‌ها و کره‌ای‌های خوشنامی قرار دهد که کار را برای تیگو 7 سخت خواهند کرد. رقبایی که اگرچه در سگمنت‌های مختلف و پایین‌تری از نظر ابعاد قرار دارند، اما نام و برند آن‌ها می‌تواند نظر بعضی را عوض کند. قطعاً تیگو 7 برای رقابت باید با نام‌هایی چون نیسان جوک و سوزوکی ویتارا و سانگ یانگ تیوولی رقابت کند و حتی به زودی پژو 2008 نیز به این لیست اضافه خواهد شد. همانطورکه گفتیم این خودروها در سگمنت‌های متفاوتی قرار دارند اما تیگو 7 باید با برند و سابقه شاسی‌بلندهای بزرگی در بازار رقابت کند و باید دید که نتیجه این رقابت چه خواهد شد؟
در زیر می توانید معرفی این خودرو را در چین توسط خودروبانک مشاهده کنید:

نظرات کاربران

82 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/8
متاسفانه روی قیمتها اصلاً نظارتی نیست و دیگه تقریباً همه عادت کردن به این قیمتها . حدود130 تومن برای ماشین چینی . به نظر من ارزشش رو نداره . ماشین خوبیه اما نه با این قیمت . اما در کل چین خیلی خوب داره پیشرفت میکنه . جیلی . چری . جک . بی وای دی . لیفان و فاو و .... همشون دارن روز به روز نزدیک تر میشن به ماشین های اروپایی از نظر کیفیت .
1396/5/8
130 میلیون بدی چینی؟؟؟؟؟
بمیرم برات ایران من
1396/5/8
قیمتش واقعن مسخرس مثه هاوال ک بالای صد گذاشت و هیشکی نخرید ادم ویتارا و جوک و حتی لنسر و مزدا ۳ حاضرم بخرم چون کیفیت ژاپن شاسی بلند نباشه ولی عوضش واقعن ماشین حتی خودروهای دست دو زیادی میشه خرید واقعن ادم باید خل باشه پول به این بدهصد در صد بازار دست دوم افتضاحیم داره چون کسی زیر بار خرید دست دو چینی با این قیمت نمیره احتمالن مشتری اول و اخرش خودتی.
1396/5/8
یعنی خداوکیلی کسی میتسوبیشی ASX کم کارکرد یا نیسان جوک یا حتی توسان و ... حتی حتی تیوولی رو ول میکنه بره بابت یک ماشین چینی 128 میلیون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پول بده. البته میدن که دارن اینجوری قیمت میزارن:(((( برین سایت تویوتا
/https://www.toyota.com/all-vehicles
تویوتا CHR 2018 رو گذاشته 22500 دلار
22500رو ضرب در دلار 3800 تومان بکنید میشه 85 میلیون. خداوکیلی برید ببینید
یا RAV4 رو گذاشته 29000 دلار میشه 110 میلیون
فقط میشه گفت افسوس افسوس افسوس
1396/5/8
ماشین خیلی خوبیه از نظر امکانات ک عالیه ولی تو رنج این قیمت من بعید میدونم بتونه دووم بیاره.
ما خودمون یه سانتافه 2017 داریم با new x33 دنده‌ای واقعا هر دوتاشون عالین یعنی من از ایکس33 به بعد به این برند ایمان اووردم البته با توجه به قیمت.
تو ایران ماشینای چینی به ارزون بودن معروفن یا شرایط اقساطی خوب ... و این خلا از رنج 40تا 100 خیلی عالی پوشش دادن,من که باشم اینو میگیرم چون واقعا اذیتم نکرده خیالم راحته ولی بحث قیمت واسم یکم سخته
البته ماشین استیبیله مشخصه ولی بحث قیمت واقعا رنج خوبی نیس .
ولی جک که 100تومن موتورشم2.0 هزار بهتر بوست میکنه نصبت به 1.5 لیتری...
به هرحال ایشالاه ک هرکی میتونه بخره شهرمامون خوشگل تر بشن , مرسی از خودروبانک💙🙏
1396/5/8
نمی دونم چرا هر چقدرم آپشن و تبلیغ برای ماشینهای چینی میشه باز نمیتونم حس کنم بدرد میخورن:(
1396/5/8
فکر نکنم موفق بشه. اگه رقیب نداشت خیلی راحت با قیافه جذابش می تونست موفق بشه ولی الان با این قیمت باید خیلی تلاش کنه که رقیبای سرسختشو کنار بزنه
1396/5/8
byd سانگ اومده و فروشش اغاز شده با ١٢٧ حتی یه تومنم از این ارزونتره. ولی این کجا و ان کجا ! اگه قرار باشه قیمت سانگ ۱۲۷ باشه با هیچ منطقی تیگو ۷ بیشتر از ۹۰ نمیارزه.
1396/5/8
بع بع بع بعععععععععععععععععععععععععععععععععععععع!
1396/5/8
خیلی ماشین خوبیه...هم لوکسه هم زیباست هم موتورش حرف نداره هم شرکتش معرکه س هم عالیه هم 5 سال گارانتی داره ( تازه من با مدیر فروش صحبت کردم، گفت برای تحویل سری اول 10 سال یا 300 هزار کیلومتر هم گارانتی می کنیم)
تکنولوژی ساختش هم که حرف نداره، قیمتش هم که مفته، من کلی دعا کردم قیمتش بالای 160 میلیون باشه که یه عده سریع نریزن همه رو پیش خرید کنن به من نرسه.
تازه خیلی هم خوشگله، هرکی هم میگه ماشین چینی آشغاله اصلا خودت آشغالی بی تربیت لوس !
ماشینای چینی دیگه خیلی وقته از آشغال های کره ای زشت بی کلاس جلو زدن . الان همین ماشینای چین توی آلمان و ایتالیا هم میفروشن توی آمریکا هم میفروشن...من پسر عمم توی آلمان زندگی می کنه قبلا بنز s داشته الان رفته تیگو7 خریده تازه میگه خیلی بهتره، خودمم قبلا که بریتانیا بودم لندروور رنجروور داشتم وقتی فهمیدم تیگو اومده ایران سریع اومدم اینجا که این ماشینو بخرم، آخه می خوام توی جاده راحت تر باشم%
موتورش میتسو پیشیه! گیربکسش هم ژاپنیه، کلاچش مال ایتالیاست، طراحیشو که کلا آیودی با همکاری ب ام و زده، کلا از آشغال پاشغال های کره ای خیلی بهتره.
دروه ی ماشینای خز لوس بی تربیت کره ای دیگه تموم شده...الان اسم سوناتا و سانتافه دیگه خیلی خزه، بگی سوناتا بهت می خندن...الان دنگ فنگ رو بورسه، چری تیگو که درجه یکه اصن اسمش دهن پر کنه، این ماشین مفته هرکی نخره خیلی____ !
1396/5/9
موتورش چیه دوست من پیشیه 😆🐈🐈 ادمو گذاشتی سر دو راهی از بس لقوز گفتی
بریتانیا بودی سریع امدی که تیگو 7 بخری 😮 کم خالی ببند داداج
1396/5/9
چه خوب شد با یکی از کسانی که قراره این خودرو رو بخرند آشنا شدم از آشنایی تون خوشبختم!!
یعنی واقعا مفته؟؟؟ یعنی شما این همه ماشین کره ای ژاپنی فرانسوی رو ول می کنی این رو می خری؟؟؟؟؟
واقعا می خواهی بخری!!!!!
1396/5/10
خخخخخخخخخخخ ... شام چی زدی داداش !!! ضمنا نمک یادت نره ، وگرنه خیلی بی مزه میشی . لااقل دروغم میگی یه دروغی بگو بعضی ها باور کنن : ماشین زشت کره ای دیگه اوج پارادوکسش بود یا اینکه بعد رنج روور که رفتی تیگو خریدی !!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخ
1396/5/10
حاجی جمع کن بابا. امثال تو هستن که گند کشیدن به پول. پول مفت داری خرج خودت کن که نبرنت تیمارستان.خدایا با کیا شدیم 80 میلیون
1396/5/8
هیچ آدم عاقلی ماشین ژاپنی و کره ای رو ول نمیکنه بیاد این بی کیفیت رو سوار شه . چطوری قیمت گذاری کردن که یک بنجول بی خاصیت چینی شده 128 میلیون !!!!!! مردم رو بلانسبت خر فرض کردن
1396/5/8
واقعاااا کسی پیدا میشه که نیسان جوک و تیولی یا ویتارا رو بیخیال بشه اینو بگیره


واقعااا هسسست
1396/5/8
قیمت زیاده مفتش نمی ارزه باید زیر 100 تومن بود انوقت میشد یه نیم نگاهی کرد و اسه خریدش
1396/5/9
زیر 100 تومن هم بود حتی ارزش یه نیم نگاه رو هم نداشت.
1396/5/10
نه دیگه انقدر هم بی انصاف نباش دنی جون ما همینم نمیتونیم درست کنیم زیر 100 بود مثلا هم قیمت لیفان 820 واقعا ارزش خرید داشت
1396/5/8
چرا نظرات تایید میشه ولی رو سایت نمیزارید من ۳ روز پیش نظر گذاشتم
1396/5/8
خیلی دوستدارم کسی که 119 تا 127 میلیون تومان بابت چری تیگو 7 میده از نزدیک ببینیم یعنی واقعا کسی هست که
رنو داستر دو دیفرانسیل، رنو کپچر، سانگ یانگ تیوولی، مزدا 3(مونتاژ)، کیا ریو سدان و هاچبک
و با بودجه کمتر از 136
هیوندای الانترا(لو آپشن)، کیا سراتو(لو آپشن)، میتسوبیشی لنسر، نیسان جوک، سوزوکی ویتارا مونتاژ و خودروهای کارکرده هیوندای سانتافه 2009-2010، کیا اسپورتیج 2010-2012، هیوندای توسان 2012-2014 و میتسوبیشی ای اس ایکس 2013 رو ول کنه بیاد تیگو 7 بخره اگر هم همچنین کسی رو می شناسید به من اطلاع دهید
با تشکر از خودرو بانک بابت اطلاع رسانی
1396/5/9
میتسوبیشی asx دسته دوم
سانگ یانگ تیوولی
سانگ یانگ نیو کوراندو

وقتی این سه تا هستن چرا باید تا 130 تومن پول ب ام وی ام بدیم؟
1396/5/9
قیمتگذاری مسخره !!! آدم باید تعطیل باشه تیولی ، جوک رو ول کنه بره چینی بخره اسمشون میرزه به کل چری . واقعا خدا کسایی رو لعنت کنه که بازار خودرو رو به این روز درآوردن که ماشین چینی بشه 127 میلیون تومن و ماشین زیر صد میلیون بشه ماشین اقتصادی
1396/5/9
خدایش خییلی گرونه با اون موتور ضعیف
1396/5/9
100 درصد قیمت غیر منطقی ستن و ارزش خرید ندارد
با توجه به اینکه در این رده قیمتی خودرو های خوب و برند اصیل و با کیفیت تر در بازار موجود می باشد مانند نیسان جوک - سانگ یانگ تیوولی - سوزوکی ویتارا- و حتی پژو 2008 هم خیلی بهتر از این برند چینی ست
1396/5/9
خدایی هست کسی برا این 127 پول بده؟! پول آدمو نفرین میکنه
1396/5/9
وقتی مدیران خودروی خوش فکر , با 20 میلیون پیش پرداخت ماشینو تحویل داد و خیابونا پر از ماشین تیگو7 شد بعد بهتون میگم کسی میخره یا نه....از نظر من که ماشینش واقعا لوکس و زیبا و باکیفیت هست...
1396/5/9
چطور یه خودرو تک دیفرانسیل غیر آفرودی رو با سوزوکی گرند ویتارا 2400چهار چرخ ژاپنی مقایسه میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1396/10/20
همون طوری که قیمت سوزوکی 40 میلیون گرونتره
1396/5/9
با سلام و تشکر از اطلاع رسانی به موقع و مناسب می خواستم عرض کنم که نوشته اید که تیگو 7 باید خود را برای رقابت با جوک - ویتارا - تیوولی و 2008 آماده کند که با تمام احترامی که برای نویسنده خبر قائل هستم باید به اطلاع برسانم که در مورد ویتارا و 2008 سیاست ایرانخودرو بجای مشتری مداری بر مشتری فراری تاکید دارد و خبری از خرید خودرو با تسهیلات مناسب وجو ندارد . این مساله در باره فروش تیوولی و جوک هم صدق می کند . به نظر اینجانب اگر سیاستی که مدیران خودرو در باره فروش تیگو 5 انجام داد در باره این خودرو هم انجام بدهد شک نکنید که 4 خودرو مذکور نمی توانند با تیگو 7 رقابت کنند . با تشکر از زحمات شما
1396/5/9
یعنی هر ماشین چینی شرایط اقساطی اش خوب بود باید خرید
فرض کن من برم تیگو 7 اکسلنت بخرم 127 میلیون!!! 40 هزار تا باهاش برم و بعد بخوام بفروشم 110 میلیون هم از من نمی خرن!!! افت قیمت ماشین های چینی زیاده اصلا من می خواهم ماشین رو نگه دارم آیا مدیران خودرو در همه جای کشور نمایندگان پس از فروش داره قطعاتش تو بازار هست تمامی ماشینهای چینی با مشکل کمبود قطعه مواجه هستند ولی بر فرض من الان با این پول یک میتسوبیشی asx تر و تمیز و یا نیسان جوک صفر بخرم خیالم راحته ماشینم ژاپنیه چون مطمئن هستم بجز موارد مصرفی نیاز به تعویض هیچ قطعه ای نیست و اگر روزی خواستم بفروشم قیمتش اینقدر افت نمی کنه الان تو بازار نگاه کن بسترن حدود 77 میلیون هست فقط نگاه کن ببین کارکرده هاش چنده با کارکرد 40 هزار تا زده 60 میلیون یعنی 10 میلیون افت قیمت!!!
1396/5/17
قبول ندارم حرفتو
1396/5/9
یعنی از پژو ۲۰۰۸ بهتره؟!!
1396/5/9
خودروبانک عزیز من که کامنتم حاوی توهین نبود که نگذاشتید فقط گفتم با این قیمت ارزش خرید نداره از شما توقع نداشتم که هنوز کامنتم رو نذاشتید!!!
1396/5/9
این خورده ها چیه ؟ مثلا 127 میلیون 900 ؟ میخوان بگن ما خیلی دقیقیم؟
1396/5/10
شرایطی میفروشه مدیران و همین باعث استقبال مردم میشه درسته چینیه وای کدوم یکی از رقبایی که نام بردید رو میشه با 20 میلیون پول پیش خرید؟! شرایط فروش منعطف و نسبتا اسون مدیران خودرو باعث فروش محصولاتش میشه
1396/5/10
این نشون می ده که قیمت های مصوب جدید همه می خواد بره بالا
اینجا ایران است : مشتری فقط = پوووووول .
خدا به خیر بگزرونه اون از 2008 و CHR و اینم از این.
1396/5/11
دوستان سلام
تمام نقد هایی که درباره ی چینی ها میکنید درست ولی به نظر من این ماشین با بقیه ی چینی ها فرق داره
قیافش که از کپچر و داستر و ... که میگید خیلی بهتره
بعد قدرتش هم من که فیلم درگ هاش رو دیدم از جک اس 5 و هیوندای توسان 2018 و اسپورتیج جلو زد و خیلی خوب شتاب گرفت .
و امکانات رفاهیش هم که عالیه به نظر من و با توجه به بررسی هایی که کردم خودرویی هست که میتونه با کره ای ها رقابت کنه
بعد شما یه ماشین صفر رو ترجیح میدید یا یه ماشینی که هشت سال کار کرده....
1396/5/11
این خودرو هم مثل تمام خودروهای دیگه بازار قیمتی فراتر از اونچه که باید باشه داره. اگه قیمتش زیر 100 میلیون میشد به نظرم بهتر بود. نه فقط واسه مشتریاش که میخرنش بلکه واسه خود شرکت. چون اونطوری فروش بالاتری رو تجربه میکرد و رقبای کمتری رو هم داشت. تازه اگه قیمتش زیر 100 تومان میشد بازم یه رقیب سرسخت داشت به نام جک اس5 که خیلی وقته تو بازار ایران هستش و امتحان خودش رو پس داده و قطعات و خدمات پس از فروش بهتری هم داره. ولی الان با این قیمت به نظر بنده اصلا عاقلانه نیست که یه ماشین ژاپنی یا کره ای رو ول کنی و بیای یه ماشین چینی بخری که تازه وارد بازار شده و معلوم نیست چی از آب دربیاد. ولی متاسفانه حقیقتی که توو بازار خودروی ایران وجود داره اینه که هر ماشین تازه واردی فروش اولیه خوبی رو تجربه میکنه مخصوصا این که ظاهر خوبی هم داشته باشه. که این موضوع رو چینی ها تو این چند سال به خوبی فهمیدن و خیلی خوب دارن از این آب گل آلود ماهی میگیرن. این وسط تنها کسایی که ضرر میکنن باز هم مثل همیشه مردم هستند و بس...
1396/5/12
با سلاممن از محصول چری استفاده میکنم و تقریبا هم راضی هستم ولی به نظر قیمت چری 7 بالاست اگر میخواهد رقابت کند باید قیمت را پایین بیاورد
1396/5/12
خخخ اون کسی که پول میده پای این ماشین قطعا مشکل روحی روانی داره
1396/5/14
خودرو فقط تیولی
1396/5/28
این ماشین بنظرم ماشین خیلی خوبیه چون قدرت موتورش خیلی خوبه شتابش حرف نداره ماشین دو کلاچ داره و آپشنهای و قدرت موتور و هندلینگش با هیوندای 2017 برابری میکنه
1396/5/28
سلام دوستان عزیز من دیروز در مراسم رو نمایی از تیگو 7 حضور داشتم و این ماشین رو از نزدیک دیدم مشاهده کردم که بعضی ها باهاش میروندن و همه خیلی راضی بودن از قدرت و شتاب ماشین هندلینگش هم عالی بود اپشنهای خوبی هم داشت
1396/5/28
سلام یکی از دوستانم نازگی تیگو 7 خریده خیلی هم راضیه موتورش خیلی قویه بدنه و موتور کاملا باهم تناسب دارن شتابش هم حرف نداره باهاش مسافرت هم رفته مصرف سوختشم پایینه.
1396/5/29
سلام دوستان
تیگو 7 خیلی ماشین خوبیه قدرت موتورش از تیگو 5 بهتره شتابش حرف نداره آپشنهاش که با ماشینهایی مثل هیوندای برابری میکنه به نظرم تو رقابت با جوکه و خوب عمل کرده.
1396/5/29
سلام دوستان عزیز این ماشین خیلی قشنگه و خیلی هم جاداره برای مسافرت عالیه هم شاسی بلنده هم نرم و راحته صندلیای خیلی راحتی داره آپسنهاش و کروز کنترلش واسه جاده معرکه اس حتی باهاش میشه کورس گذاشت چون شناب خیلی خوبی داره از لحاظ ظاهری هم که زیبایی خاص خودشو داره
1396/5/29
واقعا میشه به وضوح حرکت جهانی شدن را در محصولات چری دید به اعتقادمن به زودی این خودرو سازی در سطح رقبای دیگش در سطح آسیا قرارمیگیره وروزی رو پیش بینی مکنم به زودی اونهارو هم پشت سرمیزاره.
1396/5/29
سلام
عموی من نیسان جوک داره و من همیشه فکر میکردم به ماشینه همه چی تمومه اما وقتی تیگو7 رو دیدم نه تنها از لحاظ ظاهر قشنگتر از جوک هست بلکه از لحاظ قدرت موتور با جوک برابری میکنه موتور تیگو 7 خیلی پر قدرت و با شتابه دیفرانسیل عقب نداره واسه همین ماشین سبکه و رو سرعت و شتابش تاثیر میزاره من که طالب تیگو 7 شدم اگر نتونستید جوک بخرید تیگو 7 رو از دست ندین
1396/5/29
سلام دوستان . متاسفانه همه ظاهر هر چیزی براشون مهمه و از باطن قضیه بیخرن اما خوشبختانه تیگو 7 هر دورو باهم داره هم زیبایی ظاهر هم قطعات عالی و درجه یک قضاوتهای بی مورد در مورد این خودرو واقعا غیر منصفانه اس تا وقتی چیزی رو از نزدیک ندیدیم نباید در مورد نظر بدین من این ماشین رو از نزدیک دیدم و پشت فرمونش نشستم شتاب عالی موتورش اتریشیه ماشین سبکه و شتاب خیلی خوبی داره بهتره بیمورد قضاوت نکنیم
1396/5/29
سلام دوستان عزیز من واقعا نمیدونم چرا بعضیا در مورد چیزی که نمیدونن نظر میدن جالبه که یکبار مدیران خوردو یه آزمایش در مورد تیگو 7 انجام داد و توی این ماشین همه لوگوهارو برداشت و از مردم خواست که این ماشین رو برونن و نظر بدن همه با اطمینان میگفتن که این ماشین برند جدید هیوندا یا نیسان و یا ... است وقتی فهمیدن که ماشین تیگو7 و ساخت چین باورشون نمیشد ما نباید عقلمون به چشممون باشه.
1396/5/29
سلام و خسته نباشید
همه ماشینها رو فقط باید موتور و قطعاتش رو شناخت بقیه همش ظاهره البته امروزه ظاهر هم حرف اول رو میزنه تیگو حرف ماشین واقعا قشنگیه رنگبندیه جلو داشبرد و روکشهای صندلی و تزئینات داخل که عالیه آپشنهاشم فوقالعاده اس اما از همه مهم تر موتوره توربو شارژشه که شتاب 0 تا100 داره کم مصرفه موتور و قطعاتش ساخت اتریش و فرانسه و آلمانه نمیدونم چرا همه دارن ازش بد میگن این ماشین منحصر بفرده
1396/5/29
سلام
روی صحبتم با اون دسته از کسایی هست که نظر منفی نسبت به ماشینهای چینی دارن من خودم تا بحال بیش از 10تا ماشین رو تست کردم نمیخوام بگم که صد در صد همه چی تمومه اما با خیلی از ماشینهای هم رده ی خودش برابری میکنه این نشانه پیشرفت اونها در صنعت خودرو سازیه از قطعات خوبی برای تیگو 7 استفاده کرده موتورش پر قدرت و با شتابه و خیلی چیزای دیگه که بهتره خودتون در موردش بیشتر تحقیق کنید و بدون اطلاع قضاوت نکنیم.
1396/5/30
سلام
همه دارن میگن که ماشین چینی خوب نیست یا چی شده که یهو قیمت ماشین چینی به 100 میلیون رسیده ؟! از قدیم گفتن هرچقدر پول بدی همونقدر هم آش میخوری این مثل شامل حال تیگو7 شده چون برای ساخت این ماشین از بهترین قطعات با بهترین کیفیت استفاده شده وقتی اینقدر هزینه میشه برای ساخت یک ماشین پس قاعدتا یک چیز عالی از آب در میاد و برای کسی هم که حاضره مبلغ بالایی برای یه متشین بده میتونه تیگو 7 رو تو گزینه های انتخابیش بزاره.
1396/5/30
درود بر شما
امروزه شاهد این هستیم که در بازار جهانی کشورهای آسیایی هم در صنعت خودرو سازی دارن خودی نشون میدن و از چندسال اخیر تا به امروز ماشینهای زیادی تولید کردن و در جهت بهبود و ارتقاء کیفیت هر کدوم هم تلاش کردن من مطمئنم تا چند سال آینده از کشورهای اروپایی مطرح در ساخت خودرو قطئا پیشی میگیرن خودرو جدید تیگو 7 ساخت کشور چین هم از این چرخه خارج نیست و واقعا با کیفیت و عالی و بی عیب و نقص هستش
1396/5/31
با سلام.این ماشین رو از نزدیک دیدم,فوق العاده ست.در راستای تکمیل صحبتهای دوستان گرامی,باید عرض کنم,دو بار سرویس رایگان, و پنج سال هم گارانتی داره.صندلی ها هم واسه مسافرت طراحی شدن.سقف پانورامای بسیار زیبایی هم داره.کیفیت متریال داخل هم بسیار بالاست
1396/6/3
فقط جك اس ٥ اتوماتيك ميخوره اينو
1396/6/3
سلا دوستان اگر قصد قصد خرید تیگو7 رو دارید بهتره بگم که ماشین خوبیه من نشنیدم کسی نظر بدی در موردش داشته باشه و البته اینطور که ازش پیداس ماشین بدی نیست آپشنهاش از ماشینهای هم رده ی خودش بیشتر و بهتر و کاربردی تره موتورش با شتاب و پر قدرته من شنیدم که بخاطر توربو شارژ بودنش بهتر از بنزینهای اکتان بالا استفاده بشه تا عمر بیشتری داشته باشه
1396/6/3
خیلی ماشین خوبیه آپشنهای عالی آدم رو تو دوگانگی میزاره بین نیسان جوک و تیگو 7 ماشین سبکیه شتاب موتورش 0 تا 100 و قدرتش زیاده
1396/8/22
کسی 127 م پول بده می ره داسترمی خره حداقل دودفرانسیال
1396/10/20
آقای علی شما اول برو یاد بگیر دیفرانسیل رو درست تلفظ کنیم اگر هم میخوای خارجی بازی دربیاری درستش دیفرنشال هست
1396/6/3
سلام خدمت دوستان ما ساکن شیراز هستیم و از تیگو7 خوشم اومده وقتی فهمیدم که تو تهران تست درایو گذاشتن خیلی خوشم اومد ممکنه برای شیراز یا شهرستانهای دیگه هم این کارو انجام بدین؟ ممنون از شما
1396/6/3
سلام دوستانی که قصد خرید این ماشین رو دارن از تجربه شخصیم میخوام براتون بگم که تو تست درایوش بودم و ماشین رو روندم شتابش خیلی عالی بود سرعتش بین 0 تا 100 در ثانیه است ماشین فوق العاده راحت و سبکیه و فول آپشن به معنای واقعی
1396/6/6
تیگو7 بخاطر فول آپشن بودنش و ظاهر زیباش نه تنها جوون پسنده بلکه همه پسنده پیر و جوون نمیشناسه آپشنهاش حسابی لاکچری کرده ماشین رو موتور توربو شارژ هم روش نصبه که قدرت خوبی به ماشین میده قیمتش نسبت به امکاناتش خوبه
1396/6/6
این ماشینهای چینی یه خوبی که دارن اینه که داخلش برخلاف اونچه که در ظاهر نشون میده واقعا جادار و بزرگه و برای خانواده های پرجمعیت اهل سفر واقعا مناسبه مخصوص کروز کنترلش که برای رانندگی تو جاده عالیه
1396/6/6
من برای همسرم تیگو7 خریدم هم شاسی بلنده هم فول آپشن هم راحته و مناسب برای خانمها بدون دردسره
1396/6/6
تیگو7 خیلی محصول خوب و منحصر بفردیه در مدت چند ماه پشت سرهم دوتا محصول روانه بازار کرد اول تیگو5 و بعد تیگو7 که در هر دو بهترین قطعات رو استفاده کرد و در محصول جدیدش تیگو7 معایب موجود در محصولات قبلی رو برفته کرد کمپانی چری خیلی خوب داره عمل میکنه
1396/6/6
سلام ما خانواده پرجمعیتی هستیم و بتازگی تیگو7 خریدیم ماشین خانواده است جاداره و سرنشینای عقب راحتن آپشنهاش عالیه مخصوصا سقف پاناروماییش که واقعا یه جور سرگرمیه تو جاده هم زیاد باهاش بودم شتاب و قدرت موتورش خیلی عالیه
1396/6/11
داخلش عین راوفوره طراحی چرمش خیلی خوبه خیلی هم روی نرمیه ماشین کار کردن که سرنشین احساس نمیکنه تو ماشین شاسی بلند نشسته برعکس خیلی از شاسی بلندای تو بازار
1396/6/24
تو این روز ها اینقدر در مورد خودروهای چینی بد میگن اما در مورد ماشینهای کره ای و قبل تر از اون ژاپنی هم بود اما خودمون شاهد بودیم که ناگهان از این ماشینها دست مصرف کننده ها زیاد شد اکثرا هم راضی بودن حالا ماشین تیگو7 وارد بازار شده که خودش ترکیبی از جگوار و لندرور هست و با نیسان جوک برابری میکنه از قطعات خارجی برای ساختش استفاده کردن (اتریش. فرانسه . آلمان) به نظر من که ماشین خوبیه فقط میخوان نظر مردم رو به نفع خودشون تعقییر بدن
1396/7/4
خرید خودروی چینی یک وسوسه دوست داشتنی و جذابه و با اینکه اشتباه محضه ولی همه دوست دارن اینکار و انجام بدن........... ولی خداییش ماشین چینی خوبیش اینه که لوازم یدکی قلابی نداره! همش اصله چینینه!!....
1396/7/7
این ماشین چی داره که120میلیون قیمتشه؟!
1396/7/20
دوستان و کاربران گرام سلام در صورت خدمات دهی مناسب این خودرو به فروش قابل قبولی خواهد رسید .ضمناً دوستی که سوال شد ازشون در تست ماشین خوبی است ولی با قیمت مشکل دارد بداند و بدانیم جدیدترین محصولی که البته یکی از دومحصول چری 2018 درست متوجه شده اید 2018 suv بنام exeed tx می باشد که اخیراً در نمایشگاه فرانکفورت آلمان رونمایی شد در صورت ارائه این محصول می بایستی مبلغی فراتر از 150 میلیون پرداخت نمائید. سپاس و تشکر
1396/7/23
قابل توجه دوستا جدیدا پرایدرو هم چراغشو لوزی کردن یک میلیون گذاشتن روش فقط خودرو آشغال ایرانی هست که آشغال میمونه
1396/8/8
گمونم به همه ثابت شده که جنس چینی کار نمیکنه .اینا قطعات و لوازم یدکی ندارن مکانیک ندارن کلا همه خودرو چینی ها همینطورین هر کسی خواست بگیره به نظرم بره سراغ خوردوهای ژاپنی چون طول عمره بیشتری دارن دیگه خود دانید
1396/10/9
خودرو های ام وی ام وچری به نظر من نسبت به قیمتشان فوق العاده اند ولی خدمات پس ازفروش مدیران خودرو افتضاحه اگه منکرید سعی کنید یه نوبت از تعمیرگاه مرکزی تهران بگیرید
1396/10/25
۱۴۰م بدیم به موتور۱۵۰۰cc؟والا خوب گیر آوردن مردم رو
1396/10/25
۱۴۰م بدیم به موتور۱۵۰۰cc؟والا خوب گیر آوردن مردم رو
1397/1/24
به نظر من ماشینی که پس از تحویل ، خدمات نداشته باشه ، مفتش گرونه ، ماشین های چینی اغلبشون همینطوری هستند و قطعه براشون کم گیر میاد ،
1397/2/17
سلام من پارسال تیگو۵تمام فول گرفتم اما از لحاظ سرعت شتاب موتور جواب نمی دهد نمایندگی کرمان رفتم جوابی ندادند سرعت نهایتا تا ۱۶۰ الی ر۱۸۰ بیشتر توانایی ندارد لطفا راهنمایی لازم بفرمائید سرعت زیا د نه اما چندین بار امتحان کردم اما جوابی نگرفت لذا شاید بخاطر وزن سنگین موتور جواب نمی دهد لطفا مجددا راهنمایی فرمائید متشکرم الیاسی
1397/3/18
سلام آقای الیاسی
موتور تیگو ۵ به دلیل توربو نبودن قدرت کمتری (شاید خیلی کمتری) نسبت رقیبانش مانند جک اس ۵ و هایما اس ۷ داره و سنگینی وزن خودرو با خودرو های ذکر شده تقریبا برابر میباشد و اینکه موتور تیگو ۵ برای رانندگی پر شتاب و پر سرعت ساخته نشده است . عوضش توربو نبودن باعث راحتتر شدن شرایط نگه داری خودرو می شود و اینکه انتظار شما برای یک شاسی بلند برای رفتن سرعت بالای ۱۸۰ انتظار عجیبی است و اگر سرعت و شتاب می خواهید سراغ ماکسیما یا کمری یا حداقل سراتوی ۲۰۰۰ سایپا بروید
1397/5/3
سلام خدمت دوستان عزیز
من پارسال همین ماه یک کامنت گذاشتم که این خودرو با این قیمت ارزش خرید را دارد ولی متاسفانه یک سری
از دوستان بدون فکر و مطالعه اظهار داشتند که خیر ماشین دست دوم ژاپنی و کره ای را کسی رها می کند که این
ماشین را بخرد حالا فقط با گذشت 11 ماه افزایش قیمت 50 میلیونی را شاهدیم و پر شدن ظرفیت ظرف مدت
10 دقیقه ! التماس تفکر