موضوعات داغ

جذاب‌ترین برند خودرویی از دید مشتریان آمریکایی کدام است؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مرکز مطالعات آمریکایی "J.D پاور" که هرساله آمارهای گوناگونی در زمینه‌های مختلف از شرکت‌های بزرگ خودروسازی منتشر می‌کند، به تازگی آمار مربوط به جذاب‌ترین برندهای خودروسازی جهان را در بازار ایالات متحده آمریکا منتشر کرده است که می‌توانید جزییات آن را در خودروبانک دنبال کنید.
گفتنی است که این مطالعه بر روی کسانی انجام شده است که بیش از 90 روز ماشین جدید و مدل 2017 خود را تحویل گرفته و از آن استفاده می‌کنند و همچنین جزییات این نظرسنجی بزرگ پیرامون طراحی ظاهری، عملکرد فنی، طراحی داخلی کابین و همچنین امکانات و تجهیزات بکار رفته بر روی اتومبیلشان بوده است که یک نتیجه شگفت انگیز در پی داشته است.
در رتبه بندی کلی، می‌توان شاهد حضور برند پورشه با 884 امتیاز در جایگاه نخست این رتبه بندی برای 13 سال پیاپی بود که فارغ از طراحی خطی محصولات پورشه، بیشترین جذابیت را بین مشتریان آمریکایی خود دارد.
بعد از پورشه هم برند نوظهور جنسیس در مدل‌های پرمیوم دیده می‌شود که با کسب 869 امتیاز در جایگاه دوم لیست J.D. پاور قرار گرفته است و بعد از آن می‌توان به ترتیب شاهد حضور شرکت‌های خودروساز آلمانی بود که در این میان برند BMW موفق به کسب 855 امتیاز، برند آئودی موفق به کسب 854 امتیاز و همچنین برند خودروسازی مرسدس بنز هم در بازار ایالات متحده آمریکا موفق به کسب 851 امتیاز شده است که چندان اختلاف فاحشی بین آنان دیده نمی‌شود.
شرکت خودروسازی کرایسلر هم نسبت به سال گذشته با یک رشد بسیار خوب 41 درصد همراه بوده که نمره نهایی آن را به عدد 815 رسانده است، در حالی که پس از آن می‌توان شاهد رشد برند "مینی" با افزایش 30 نمره نسبت به سال گذشته، رشد 27 امتیاز برای نیسان و همچنین کمپانی خودروسازی هوندا موفق به دریافت 25 امتیاز بیشتر نسبت به سال گذشته شده است.
بخش دیگری از این نظرسنجی هم مربوط به مدل‌های پرمیوم و غیرپرمیوم می‌شود که نکته جالب این نظرسنجی را می‌توان رشد 10 امتیازی برندهای غیرپرمیوم در بازار ایالات متحده آمریکا نسبت به سال گذشته دانست که امتیاز آن به 804 رسیده است، در حالی که مدل‌های پرمیوم در بازار ایالات متحده آمریکا نسبت به سال گذشته تنها 1 درصد رشد داشته‌اند که در مجموع امتیاز آن به عدد 845 رسیده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/10
واقعا هیوندای کار رو تموم کرده برای رقبا و اینبار با جنسیس آفرین به این همه پیشرفت
1396/5/11
پورشه و مهندسیش واقعا بینظریه!
موتور 4 لیتری هیبردی با قدرت 680 اسب بخار و اونوقت مصرف سوخت 2.9لیتر در 100 کیلومتر؟!
آیا این نشانه ها برای ایمان آوردن کافی نیست؟!

پورشه بینظیره
1396/5/12
نخیر کافی نیست وقتی به GTR فکر میکنم.
1396/5/16
وقتی خوب به پراید مینگرم میبینم که پورش و دیگران به مانند کفار میمانند و پراید مانند ما مسلمانان است و ساده و همین برای ایمان آوردن کافی میباشد.