موضوعات داغ

با بی وای دی سانگ نسخه MPV آشنا شوید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با دیدن نام "سانگ" در عنوان مقاله، بدون شک محصول جدید کارمانیا برای بازار کشور هم در ذهن مخاطب نقش می‌بندد، اما همین ابتدای کار باید گفت که خودروی MPV سانگ حتی در بخش مولد قدرتی، یک تفاوت اساسی با خودروی شاسی بلند سانگ دارد که اخیرا توسط شرکت خودروسازی کارمانیا وارد کشور شده است و در نمایشگاه شیراز شاهد حضور آن بودیم.
به موضوع اصلی برگردیم، محصول جدید BYD در قالب یک خودروی MPV، پیش از این در ماه آوریل به طور رسمی معرفی شده است، اما حالا تصاویر جدیدی از آن بدست آمده که طراحی داخل کابین این خودروی MPV را به نمایش گذاشته است که درست همانند محصولات تسلا موتورز، می‌توان شاهد یک صفحه نمایشگر بسیار بزرگ عمودی بر روی کنسول مرکزی بود تا دیگر خبری از شلوغی کنسول مرکزی به خاطر کلیدهای سیستم صوتی و یا کلیدهای عملکردی نباشد، هرچند هنوز می‌توان کلیدهای سیستم تهویه مطبوع کابین را در قسمت زیر این صفحه نمایشگر مشاهده کرد.

بی وای دی سانگ نسخه MPV

بی وای دی سانگ نسخه MPV

برای ساخت این ماشین هم شرکت سازنده از طول 4680 میلی متر، عرض 1810 میلی متر، ارتفاع 1680 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2785 میلی متر استفاده کرده است که برای تامین انرژی حرکتی این خودرو از دو پیشرانه متفاوت استفاده می‌کند، یکی پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت 154 اسب بخار و دیگری پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی با حداکثر خروجی قدرت 140 اسب بخار که هر دوی آنان به کمک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک DCT نیروی تولیدی خود را به سمت چرخ‌های محرک خودرو ارسال می‌کنند، هرچند در این بین گفته می‌شود که شرکت خودروسازی BYD در تلاش است تا سال 2018 میلادی یک نسخه هیبریدی از این خودرو با قدرت 303 اسب بخار تولید کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/11
سلام. واقعا عالیه. جای یه چنین خودرویی در کشور بسیار خالیه. بی وای دی هم کارخانه معظمیه. کارمانیا بجنب از الان ثبت نام میکنم.