موضوعات داغ

مهلت به خودروسازان برای افزایش کیفیت

عکس مطلب اول
یسنا: معاون سازمان ملی استاندارد به استانداردسازی خودروهای تولید داخل اشاره کرد و گفت: شرکت‌های تولیدکننده خودرو تا دی‌ماه سال آینده باید کیفیت خودروهای تولیدی خود را به سطح استانداردهای تعیین‌ شده ملی برسانند که در این میان ممکن است تعدادی از مدل‌های خودروی تولیدی نتوانند به این سطح برسند و تولید آنها متوقف شود.وحید مرندی ‌مقدم در ادامه به استانداردسازی خودروهای تولید داخل اشاره کرد و گفت: موارد استاندارد خودروهای تولید داخلی از ۵۸ مورد به ۸۱ فاکتور استاندارد رسید که زمانی را برای شرکت‌های تولیدکننده در نظر گرفته‌ایم تا بتوانند در این مدت کیفیت خودروهای تولیدی خود را براساس زمان‌بندی مقرر به حد استانداردهای تعیین شده برسانند.وی افزود: در همین راستا مقرر شده شرکت‌های تولیدکننده خودرو تا دی‌ماه سال ۱۳۹۷ کیفیت خودروهای تولیدی خود را به سطح استانداردهای تعیین شده ملی برسانند که در این میان ممکن است تعدادی از مدل‌های خودروی تولیدی نتوانند به این سطح برسند و شرکت‌ها بنا بر سود و صرفه اقتصادی خود مجبور به توقف تولید آنها شوند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/12
باسلام چهل سال هستش که مهلت میدهید لطفا چند دهه عقب برگردید همه همین حرف را زدن و نفر بعدی مثل شما جرات اجرا ندارد . مردم فهم دارند خودتان را به نادانی نزنید و با شعور مردم بازی نکنید.
1396/5/12
باشه
رفتن درستشون کنن :)
1396/5/13
از سال 95 دارن مهلت میدن به خودروسازا بس نیس؟؟ سالی 3 بار میان این مهلتاشونم تمدید میکنن مثلا می خوان چی رونشون بدن با این کارا که مسئولین بفکر صنعت و مردم هستن والله که اینطور نیست ما تو کشور دلسوز نداریم متاسفانه
1396/5/13
چه شعار شیک و زیبایی !!!
1396/5/13
خودرو ساز ؟!!!!
افزایش کیفیت ؟!!!!!!!!!!!
مهلت ؟!!!!!!
:))))))))
خنده دار ترین جوک سال میشه این جمله.....