موضوعات داغ

بی ام و M5 جدید به سیستم چهارچرخ محرک مجهز می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و اعلام کرده است که نسل جدید بی ام و M5 تا دو هفته ی دیگر یعنی در تاریخ ۲۱ آگوست رونمایی خواهد شد. این رونمایی تنها چند روز پیش از آغاز به کار نمایشگاه خودروی فرانکفورت انجام می شود که به احتمال زیاد این سدان اسپرت در این نمایشگاه نیز اولین رونمایی عمومی خود را تجربه خواهد کرد.
با این حال بی ام و از قبل یک سری اطلاعات کلی از این خودرو را منتشر کرده است.

بی ام و M5 جدید

بی ام و M5 جدید

آنچه مسلم است این است که بی ام و بر روی این مدل از یک موتور V8 توربو به حجم ۴.۴ لیتر استفاده خواهد کرد که توانایی تولید ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. همچنین نسخه ای مخصوص از سیستم چهارچرخ محرک ایکس درایو نیز برای این خودرو توسعه یافته است که این مدل را تبدیل به اولین M5 چهارچرخ محرک می کند. سیستم چهارچرخ محرک این خودرو این قابلیت را دارد تا به حالت دیفرانسیل عقب نیز تغییر وضعیت بدهد تا راننده بتواند عمل دریفت زدن را نیز به راحتی انجام دهد. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودروی سدان نیز ۳.۵ ثانیه عنوان شده است.

بی ام و M5 جدید

بی ام و M5 جدید

هنوز تصویر واضعی از این خودرو و جود ندارد و تنها یک سری عکس های جاسوسی از این خودرو موجود هستند که آنچه از این عکس ها می توان برداشت کرد این است که این مدل از نمای جلو اسپرت تری در مقایسه با مدل استاندارد بهره مند است ضمن اینکه به منظور کاهش وزن نیز سقف خودرو از جنس فیبر کربن ساخته شده است. برای متوقف کردن این خودرو نیز از دیسک های ترمز کربن سرامیکی استفاده شده است.

بی ام و M5 جدید

بی ام و M5 جدید

در داخل کابین نیز تمامی امکاناتی که بر روی سری ۵ استاندارد وجود دارند در این مدل نیز موجود هستند ضمن اینکه صندلی ها و غربیلک فرمان اسپرت M Power را نیز باید به این موارد اضافه کرد. دیگر تغییر M5 مربوط به نشان دهنده های مقابل راننده می شود که حداکثر سرعت خودرو را تا ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت نشان می دهند.
ورود به بازار این خودرو البته به این زودی ها نخواهد بود و اینطور که اعلام شده است زودتر از آوریل ۲۰۱۸ به بازار نخواهد آمد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد