موضوعات داغ

راهنمای دیجیتالی مصرف کننده خاص جنسیس

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تا به امروز شرکت‌های بزرگ خودروسازی به نوآوری‌های مختلفی بر روی محصولات خود پرداخته‌اند و ویژگی‌های جالبی در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اند، اما در این میان "دفترچه راهنمای مصرف کننده" در عین سادگی، می‌تواند یکی از مواردی باشد که شرکت‌های خودروسازی تا به امروز از آن غافل شده‌اند، ولی خوب است بدانید که این غفلت پایدار نبوده است، زیرا شرکت "جنسیس" یک ابتکار جالب به خرج داده و "کتابچه راهنمای مصرف کننده" را از شکل سنتی خود خارج کرده و تبدیل به یک نرم افزار دیجیتالی کرده است که می‌توان بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرد.

راهنمای مجازی جنسیس

راهنمای مجازی جنسیس

کتابچه راهنمای دیجیتال مصرف کننده که از سوی شرکت سازنده تحت عنوان "راهنمای مجازی جنسیس" معرفی شده است، برای محصولاتی همچون جنسیس G80 و جنسیس G90 در "اپل استور" و "گوگل پلی" در دسترس خواهد بود و همچنین از اواخر سال جاری میلادی با مدل‌های 2018 محصولات ذکر شده سازگار خواهد شد که می‌توان با فعال کردن دوربین تلفن همراه خود، قسمتی از اتومبیل را چه در داخل کابین و چه در خارج کابین اسکن کرد تا اطلاعات مربوط به قسمت‌های مختلف اتومبیل در تبلت و یا تلفن همراه هوشمند شما به نمایش گذاشته شود.

راهنمای مجازی جنسیس

راهنمای مجازی جنسیس

با استفاده از فن آوری 2 بعدی و یا 3 بعدی در این نرم افزار، راهنمای مجازی جنسیس اطلاعات لازم در مورد بسیاری از قسمت‌های مختلف اتومبیل را در اختیار راننده قرار می‌دهد که با انتخاب بخش فنی و پیشرانه خودرو، نکات لازم در رابطه با تعمیر و نگهداری صحیح پیشرانه در اختیار راننده قرار می‌گیرد که می‌تواند این نرم افزار را تبدیل به یکی از کاربردی‌ترین نرم افزارهای موجود در صنعت خودروسازی کند.

راهنمای مجازی جنسیس

راهنمای مجازی جنسیس

علاوه بر اطلاعات فنی، این نرم افزار می‌تواند یک تجربه واقعیت مجازی 360 درجه از داخل کابین خودرو ایجاد کند. براساس اطلاعات بدست آمده، این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که تلفن همراه خود را به صورت 360 درجه در داخل کابین حرکت دهند تا اطلاعات بیشتری از ویژگی‌های داخل کابین ماشین خود بدست آورد.
موارد ذکر شده تمام آن چیزی نیست که در نرم افزار راهنمای مجازی جنسیس دیده می‌شود، زیرا این نرم افزار برای آموزش بهتر رانندگان و مصرف کنندگان جنسیس، قابلیت پخش فیلم‌های آموزشی را هم خواهد داشت که می‌تواند نحوه صحیح استفاده از کروز کنترل، آموزش اتصال به بلوتوث اتومبیل، نحوه تنظیم ساعت و سیستم تهویه مطبوع کابین، چک کردن روغن موتور و روغن ترمز، اطلاعات اولیه در رابطه با جعبه فیوز، استفاده از قطعات یدکی اتومبیل و... را به رانندگان آموزش دهد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/21
دنیا رو میگیره هیوندای واقعا خلاقیت نوآوری و پیشرفتش حرف نداره کاری که خیلی از خودروسازها توش موندن و دارن درجا میزنن
1396/5/22
این قابلیت الان چند سالی هست که در اپلیکیشین Driver's Guide ب ام و وجود داره، با دادن ۷ رقم آخر شماره VIN میشه دفترچه مربوط به سطح امکانات همون ماشین رو با همه امکانات بالا دانلود کرد.