موضوعات داغ

هوندا HR-V مدل ۲۰۱۸ وارد بازار شد

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
هوندا HR-V حالا دیگر تبدیل به یکی از پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند در بازار آمریکا شده است و حالا هوندا این خودرو را برای سال ۲۰۱۸ مورد یک بروزرسانی قرار داده و رینگ جدید را به همراه یک رنگ جدیدی برای بدنه به این خودرو اضافه کرده است.
رنگ جدیدی که هوندا به رنگ های قابل انتخاب این خودرو اضافه کرده است آبی کتالیک با نام Aegean است. این رنگ در تمامی تیپ های این خودرو قابل سفارش است. اما رینگ چرخ جدید HR-V تنها بر روی تیپ های EX و بالاتر قابل سفارش است که نمایی اسپرت را برای این خودرو به ارمغان می‌آورد.
در داخل کابین یکی از بهترین مشخصه های HR-V وجود صندلی های MagicSeat در ردیف دوم صندلی ها است که امکان چهار نوع چیدمان مختلف را برای صندلی های عقبی فراهم می کند. در صورتی هم که صندلی های ردیف دوم را به طور کامل تا کنید فضای باری به میزان ۱۶۶۵ لیتر را در اختیار خواهید داشت.
قیمت هوندا HR-V از ۱۹ هزار و ۵۷۰ دلار برای تیپ پایه‌ی LX آغاز می شود که این مدل تک دیفرانسیل بوده و به جعبه دنده ی شش سرعته‌ی دستی مجهز است. همین تیپ در صورت مجهز شدن به سیستم چهارچرخ محرک و گیربکس CVT قیمتی ۲۱ هزار دلاری خواهد داشت. گران قیمت ترین تیپ هوندا HR-V نیز قیمتی معادل ۲۵ هزار دلار برای مدل تک دیفرانسیل و ۲۶ هزار دلار برای مدل دو دیفرانسیل دارد.
لیست امکانات استاندارد هوندا HR-V مدل ۲۰۱۸ شامل سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کمکی ترمز، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری، دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم هشدار فشار باد لاستیک ها می شود. در ادامه نیز می توانید تصاویر بهتر از این خودرو را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد