موضوعات داغ

فراری از مالک این خودرو شکایت خواهد کرد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
فراری شرکتی است که بسیار در خصوص تولیدات خود حساس است و نسبت به این موضوع که نشان فراری بر روی چه خودرویی قرار دارد حساسیت بالایی را از خود نشان می دهد. حالا این خودروساز ایتالیایی اقدام به تهدیدی یک فرد بریتانیایی به شکایت کرده است که این فرد مالک سریع ترین خودروی لموزین جهان است.

خودروی وی یک فراری ۳۶۰ مودنا است که ارتقا یافته است و می تواند به سرعت ۲۶۷ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مالک این خودرو دن کاولی نام دارد و ساکن منچستر انگلستان است. حالا و با تهدید فراری او ۱۴ روز فرصت دارد تا نشان فراری، نوشته‌ی فراری و نوشته‌ی ۳۶۰ مودنا را از روی این خودروی ۶ متری جدا کند در غیر این صورت فراری او را به دادگاه خواهد کشاند.

کاولی در این خصوص اظهار تعجب کرده و ادعا کرده که او تنها بر روی چیزی که مالک آن خودش است اعمال تغییرات کرده است. با این وجود زمانی که او اقدام به بریدن این فراری ۳۶۰ مودنا از وسط کرد و سپس یک قطعه ی دست ساز فیبر کربنی با طول سه متر را در وسط این فراری کار گذاشت از سوی وکلای فراری تهدیدی به پیگرد قانونی شد و مجبور خواهد شد که نشان و آرم فراری را از روی این خودرو بردارد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/21
خخخخخ چقدر فراری با حاله ، من یه جا خونده بودم کارکنان شرکت حق خرید فراری ندارن چون ممکنه به مشتری فراری نرسه ....
1396/5/21
آره دیگه مثل ایران خودرو
1396/5/21
ههههه دقیقن مثل خودروسازهای ما که مدیراشون از محصولات خودشون استفاده نمیکنن
1396/5/22
والا حق داره این فراری...!! این مالک این خودرو آنقدر احمقه نمیدونه این ماشین سوپر اسپرت چرا باید لیموزینش کنه این کاری که این شخص بریتانیایی انجام داده مثل اینه که بری لامبورگینی رو تبدیل به وانت کنی...!!
1396/5/22
این خبر خیلی قدیمیه ،من حدود 7-8 سال پیش اینو دیده بودم
1396/5/22
درسته ظاهرا مال سال 2012 هست
1396/5/23
تصویر به شکل عجیبی شبیه حاصل دسترنج یه فوتوشاپ کار ناشیه