موضوعات داغ

میتسوبیشی xPander در اندونزی رسماً معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مدل‌های جدید از خودروی میتسوبیشی "Xpander" در شهر "جاکارتا" پایتخت کشور اندونزی به طور رسمی معرفی شد تا شاهد رونمایی از یک خودروی جدید دیگر با ظاهری پیچیده در نمایشگاه بین المللی اندونزی باشیم که از ترکیب دو سگمنت "شاسی بلند" و "MPV" بدست آمده است.
همانطور که گفتیم، محصول جدید میتسوبیشی با ترکیبی از دو خودروی "شاسی بلند" و "MPV" بدست آمده است که بر روی چهره خود از یک طراحی کاملاً جسورانه و آینده‌نگر سود می‌برد، اما در کنار الگوهای جدید طراحی که می‌توان به چراغ‌های پیشانی باریک تمام LED با قاب داخلی مشکی رنگ، چراغ‌های اصلی روشنایی در اطراف سپر اتومبیل و یا حتی استایل خودرو در کنار مجموعه سپر کاملاً جدید اشاره کرد، برای شکل گیری این خودرو از طراحی دیگر محصولات میتسوبیشی هم الگوبرداری شده است که در این بین می‌توان به نحوه قالب گیری جلوپنجره بزرگ این خودرو اشاره داشت که تاحدودی چهره "Xpander" را شبیه به دیگر برادران خود کرده است.

ایکسپندر

میتسوبیشی ایکسپندر

توانایی و خلاقیت طراحان میتسوبیشی تنها در ظاهر این خودرو خلاصه نمی‌شود و در داخل کابین هم نه یک طراحی آینده نگر، اما می‌توان شاهد یک طراحی بسیار خوب و پیشرفته بود که استفاده از قطعات چوبی بر روی داشبورد و پنل‌های داخلی درب‌ها، باعث شده است تا یک فضای شاد و لوکس برای سرنشینان این خودروی نسبتا ارزان قیمت بوجود آید، بویژه قرارگیری 7 صندلی سرنشین برای مسافران بزرگسال که می‌تواند در موفقیت فروش این خودرو بسیار تاثیرگذار باشد.

ون جدید میتسوبیشی

ون جدید میتسوبیشی

برای بخش فنی این اتومبیل هم برخلاف آن چیزی که انتظار می‌رفت، شرکت خودروسازی میتسوبیشی تنها از یک پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی استفاده کرده است که حداکثر خروجی قدرت آن به عدد 105 اسب بخار می‌رسد، اما برای دریافت و تبدیل این نیرو از دو جعبه دنده 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک استفاده شده است که پس از اعمال دور مورد نیاز، به سمت چرخ‌های محرک جلو ارسال می‌شود.
در پایان به نقل از منابع خبری، گفته می‌شود که این خودرو در پاییز امسال با قیمت 189 میلیون و 50 روپیه به مشتریان عرضه خواهد که معادل 14 هزار و 152 دلار بوده و انتظار می‌رود که از اوایل سال 2018 میلادی راهی دیگر بازارهای آسیا شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/23
14 هزار دلار میشه پنجاه و .. میلیون ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
1396/5/24
واقعا ماشین زشتیه ! . کی اینو میخره ؟! .
1396/5/24
سلام. آرش جان باهات مخالفم. خیلی هم قشنگه! ضمنا میتسوبیشی بسیار ماشین قابل اعتمادیه! و البته بی دردسر! قیمتش هم که برای یه ماشین 7 نفره عالیه! امامتاسفانه موتورش خیلی ضعیفه! حداقل باید توربو می گذاشتن! به هر حال بیشتر یه MPV برای مصارف روزانه است نه SUV
1396/5/24
۱۰۵ اسب بخار؟ ۷ سرنشین؟ چه جوریاس؟