موضوعات داغ

10 عکس بدترین تصادف‌های مسابقات اتومبیلرانی این هفته جهان

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
روزانه شاید هزاران عکس توسط خبرنگاران و عکاسان مسابقات اتومبیلرانی به ثبت برسد که بسیاری از آنان گلچین شده و در رسانه‌های خبری قرار می‌گیرد، حال امروز گروه خودروبانک 10 عکس برتر هفته را برای شما آماده کرده است که می‌توانید به ترتیب در خودروبانک شاهد آنان باشد، تصاویری که این هفته برنده جایزه بهترین عکس از تصادفات فصل 2017 مسابقات اتومبیلرانی و موتورسیکلت سواری شده‌اند.

10- ای.جی آلمندینگر از تیم اتومبیل رانی JTG Daugherty شورلت، جوی لوگانو از تیم اتومبیل رانی Penske فورد و در پایان استون دیلون از تیم اتومبیل رانی "ریچارد چیلدرس" شورلت، قربانی تصادف آخرین مسابقات اتومبیل رانی نسکار " Daytona 500" بوده‌اند که تصویر آن به عنوان دهمین عکس برتر هفته انتخاب شده است.

9- مارکو ملاندری از تیم دوکاتی در مسابقات سوپربایک، عکس تصادف و افتادن آن از روی موتورسیکلت به عنوان نهمین عکس برتر این هفته انتخاب شده است.

8- شماره 19 از خودروی نورما M 30 نیسان در تیم M.Racing که لحظه تصادف و از هم جدا شدن قطعات بدنه آن به عنوان هشتمین عکس برتر هفته تصادفات اتومبیل رانی انتخاب شده است.

7- لحظه تصادف سنگین شورلت سیلورادو در سری مسابقات نسکار به رانندگی "تیموتی پترز"

6- کورت بوش از تیم Stewart-Haas فورد که اتومبیل خود را هنگام مسابقه تبدیل به یک ماشین چمن زنی عالی و سریع کرده است!.

5- تجربه پرواز با خودروی "تویوتا تندرا" در سری مسابقات نسکار به رانندگی "مت کرفتون" از تیم مسابقه ThorSport تویوتا

4- تصادف همزمان "چاز دیویس" از تیم دوکاتی و همچنین "جاناتان ریا" از تیم مسابقه کاوازاکی در سری مسابقات سوپربایک

3- تصادف آکروباتیک "ماکسیم دیارد" شماره 35 تیم موتورسیکلت سواری یاماها هنگام مسابقه

2- اریک آلمیرولا از تیم اتومبیلرانی Richard Petty فورد، دانیکا پاتریک از تیم اتومبیلرانی Stewart-Haas فورد و همچنین جوی لوگانو از تیم اتومبیلرانی Penske فورد که در یک تصادف همزمان، صحنه‌ای بسیار شگفت انگیز مملو از جرقه و شعله‌های آتش خلق کرده‌اند.

1- پرواز حیرت انگیز "اسکات دیکسون" از تیم اتومبیلرانی Chip Ganassi هوندا پس از برخورد با خودروی "هیلو کسترونویس" از تیم "Penske" شورلت در سری مسابقات ایندی کار

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد