موضوعات داغ

ششمین گردهمایی بسترن با حضور بسترن B30 و گروه بهمن

عکس مطلب اول
ششمین گردهمایی بسترن اینبار با حضور گروه بهمن انجام شد. این گردهمایی در بلوار پاکنژاد تهران و راس ساعت 10:30 صبح انجام شد که استقبال خوبی از این گردهمایی شده بود و تعداد قابل توجهی بسترن B50f در این رویداد حضور داشتند.
نکته قابل توجه در مورد این رویداد خودرویی، حضور گروه بهمن بود که با خودروی خدمات پس از فروش و همچنین حضور محصول جدید این شرکت یعنی بسترن B30 همراه بود و حاضرین در این مراسم توانستند با این خودرو از نزدیک آشنا شده و تجربه رانندگی با این محصول جدید شرکت FAW در ایران را بدست آورند.

حضور گروه بهمن در گردهمایی بسترن

حضور گروه بهمن در گردهمایی بسترن

بسترن B30 از سال 2015 وارد بازار چین شده و فروش آن چند وقتی است که توسط گروه بهمن آغاز شده است. گیربکس نصب شده روی بسترن B30 از نوع 6 سرعته Aisin است و چهره به روز آن نسبت به رقبای هم رده ای خود از نقاط قوت بسترن B30 محسوب می شود. پیشرانه نصب شده روی این خودرو 1.6 لیتری تنفس طبیعی است که می تواند حداکثر 107 اسب بخار را تولید کند.

حضور بسترن B30 در گردهمایی بسترن

حضور بسترن B30 در گردهمایی بسترن

حضور گروه بهمن با تیم خدمات پس از فروش و نمایش خودروی جدید این شرکت، کار بسیار پسندیده ای بود که امیدواریم دیگر شرکت های خودرویی نیز این رویدادهای مردمی و خودرویی را جدی تر گرفته و با همراه شدن با آنها، ضمن حمایت از چنین رویدادهای مفیدی بتوانند برای ارایه خدمات بهتر و تعاملی دو طرفه با مشتریان بالقوه تلاش کنند.
در زیر می توانید عکس های اختصاصی خودروبانک از این گردهمایی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد