موضوعات داغ

با میتسوبیشی مسافر ژاپن شوید

عکس مطلب اول
شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، برای خریداران این خودرو اصیل با کیفیت جایزه ی ویژه ی سفر به ژاپن در نظر گرفته است.
شرکت آرین موتور به سه نفر از خریدارانی که از یازدهم شهریور تا پایان این ماه شمسی، محصولات میتسوبیشی را انتخاب نمایند، به قید قرعه، سفر به ژاپن هدیه می دهد.
لازم به ذکر است محصولات Outlander, ASX, Lancer, Mirageبصورت فوری و با وام تا سقف 95 میلیون تومان و بازپرداخت تا 18 ماهه بدون بهره و 24 ماهه با بهره ی 14 درصد، عرضه می گردد. همچنین مشتریان در صورت خرید نقدی از تخفیف ویژه ی 4 تا 8 میلیون تومانی بهره خواهند برد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رسمی آرین موتور به آدرس www.arian-motor.com مراجعه نمایند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/11
بيچاره ها لگناشون رو دستشون باد كرده چه كارايي كه نميكنن
اونم لگني ب نام ميتسو
1396/6/11
ما ایرانیها عادت داریم همه چیز رو به باد انتقاد بگیریم! همچین به میتسوبیشی میگین لگن، کهانگار اینجا آلمانه و همه بنز و ب ام و و آئودی و فولکس واگن سوارن!
1396/6/12
سلام
دوست عزیز شما همون امیری نیستی که میومد میگفت این میتسوبیشی ها تو سنگاپور تولید میشه برای همین هر کی بخره قرعه کشی میکنند میفرستند سنگاپور (اونموقع آرین موتور 3 نفر رو میفرستاد سنگاپور)
آره آقا میتسوبیشی اصلا لگنه، فقط لگنی که هنوز گالانتهاش بعد از 25 سال (مدل 92) داره مثل ساعت کار میکنه. اصلا از قدیم محصولات میتسوبیشی مثل پاجرو و لنسر و گالانت رو به اسم آشغال و لگن و یکبار مصرف تو دنیا میشناختند. برای همین پاجروی مدل 2010 با 100هزار کارکرد رو دارن 160 میلیون خرید و فروش میکنند. آره بابا میدونی با پول یک میتسوبیشی لنسر میشه تیگو 7 چینی خرید، تازه شاسی بلند هم هست، تازه صندلیهاش سرد کن هم داره. مگه آدم خره بیاد ماشین لگنی رو بخره که حتی تا قمقمه آبش هم ساخت ژاپنه!!!!!!!!!!!! مرسی که روشنگری میکنه. مرسی که انقدر میدونی و دونسته هات رو میای به ما هم میگی. اصلا مرسی که هستی گل من :))))) وجود یکی مثل شما تو هر جمعی لازمه
1396/6/12
لگنی به نام امیر اومد که خودی نشون بده ،عزیزم اگه در حدی نیستی میتسو سوار شی اشکالی نداره فقط زشته عقده هاتو اینجوری به نمایش بذاری
1396/6/12
اقاى محترم ميتسوبيشى توى ايران طرفدار نداره توربوى بى ام و z4 i35رو ميتسوبيشى ساخته بعد شما ميگى لگن
1396/6/12
چی میگی پسر جون٬ ماشین می‌دونی چیه چند تا چرخ داره ؟
1396/6/12
آقای امیر لیاقت شما همان ایران خودرو و سایپا هستش . وگرنه تو را چه به برند با اصالت و یکصد ساله میتسوبیشی ژاپن . برو همون پراید 111 رو بچسب دادا.