موضوعات داغ

مرسدس بنز G کلاس Exclusive Edition معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی مرسدس بنز برای حضور در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان که یک نمایشگاه محلی برای این خودروساز آلمانی به شمار می‌رود، دو نسخه ویژه و منحصربه فرد AMG G63 و همچنین AMG G65 را به نمایش در خواهد آورد.
اگر تا امروز فکر می‌کنید که نسخه‌های استاندارد مرسدس بنز G کلاس جذاب نیستند، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز این نسخه ویژه را آماده کرده است که مجموعه کاملی از بروزرسانی‌های ظاهری و باطنی دریافت کرده و حالا بسیار جذاب‌تر از همیشه شده است که ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌تواند رنگ بسیار ویژه "خاکستری مونزا" بر روی بدنه اتومبیل، رینگ‌های 21 اینچی آلیاژی مشکی مات بر روی G63 و پولیش سرامیکی بر روی G65 با ابعاد لاستیک 40/295 می‌شود.
علاوه بر این، در داخل کابین اتومبیل هم از روکش‌های چرمی بر روی پنل‌های داخلی بدنه از جمله پنل‌های داخلی درب‌ها/ بر روی داشبورد/ کنسول ابزار و...، صندلی‌های اسپرت AMG با روکش‌های چرمی و همچنین از 6 رنگ متفاوت برای پرده اتومبیل استفاده شده است. هرچند می‌توان به صورت سفارشی از صندلی‌های جدید مجهز به تهویه استفاده کرد.

مرسدس بنز G کلاس Exclusive Edition

مرسدس بنز G کلاس Exclusive Edition

گزینه‌های موتوری ثابت باقی مانده است، یعنی نسخه G63 با یک پیشرانه 5.5 لیتری هشت سیلندر توربو دوقلو به مشتریان خود عرضه خواهد شد که خروجی قدرت آن به عدد 563 اسب بخار و همچنین گشتاور خروجی آن هم به عدد 760 نیوتن متر خواهد رسید، این درحالیست که با انتخاب نسخه G65 از این خودروی شاسی بلند آفرودی و لوکس، می‌توان از یک پیشرانه 6 لیتری دوازده سیلندر بهره‌مند شد که حداکثر خروجی قدرت آن به 620 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن هم به 1000 نیوتن متر می‌رسد.
در بازار اروپا، نسخه‌های منحصربه فرد AMG G63 با قیمت 163 هزار و 125 یورو، یعنی چیزی معادل 243 هزار و 550 دلار به مشتریان عرضه خواهد شد ، این درحالیست که برای داشتن یکی از نسخه‌های ویژه AMG G65، باید هزینه بالاتر 287 هزار و 658 یورو، یعنی چیزی معادل 429 هزار و 482 دلار را پرداخت کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/20
نفس من!
1396/6/20
اينو كه ميبينم
سلطان(لندكروز)از يادم ميره!!!!!!