موضوعات داغ

جاسوسان مرسدس G کلاس 2019 را شکار کردند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
چه خودرویی را می‌شناسید که طراحی ظاهری آن ساده باشد و بدنه آن به صورت جعبه ای و کاملا ساده بر روی چرخ‌ها و شاسی اتومبیل چیده شده باشد، اما در مقابل همچنان یک خودروی محبوب و مطلوب به شمار آید؟. درست حدس زدید، خودروی مرسدس بنز G کلاس را می‌توان یکی از محدود خودروهای موجود در بازار دانست که همچون محصولات پورشه برای نزدیک به 4 دهه طراحی ظاهری جعبه مانند و ساده خود را حفظ کرده است. حال شرکت خودروسازی مرسدس بنز برای بهبود موقعیت این خودرو در بازارهای جهانی، یک نسل جدید از آن را با یکسری تغییرات ظاهری و باطنی آماده کرده است که اخیرا در نسخه‌های استاندارد و AMG شکار جاسوسان شده و تصاویر آن در رسانه‌های مختلف خارجی منتشر شده است که هم اکنون می‌توانید در خودروبانک شاهد آن باشید، اما در زیر پوشش استتار.
باتوجه به تصاویر ارائه شده از این خودرو، می‌توان یک استتار سطحی را بر روی بدنه این خودرو شاهد بود، اما نکته اصلی می‌تواند وعده مرسدس بنز باشد که قول داده بود خودروی محبوب مرسدس بنز G کلاس را از سنت خود خارج نکند و درست همانند نسل‌های قبل، یک طراحی جعبه شکل و ساده داشته باشد. هرچند وبسایت منبع با استناد بر روی تصاویر جاسوسی این خودرو ادعا کرده است که طول کلی خودرو حدود 10 سانتری متر افزایش پیدا کرده است تا بتوان فضای داخل کابین بیشتری برای سرنشینان G کلاس بدست آورد.

مرسدس G کلاس 2019

مرسدس G کلاس 2019

برخی از مشخصات فنی این خودرو هم که از سوی شرکت خودروسازی مرسدس بنز تایید شده است، شامل حالت‌های مختلف رانندگی، پیشرانه توربوشارژر 6 سیلندر و همچنین شامل برخی از فناوری‌های جدید صنعت خودروسازی از جمله صفحه کیلومتر دیجیتالی می‌شود که برای اولین بار بر روی مرسدس بنز G کلاس مورد استفاده قرار گرفته است.
در حال حاضر کمپانی خودروسازی مرسدس بنز بر روی نسل جدید G کلاس کار می‌کند، اما خوب است بدانید که مدل‌های فعلی از G کلاس که توسط مرسدس بنز ساخته شده و به مشتریان ارائه می‌شود، همچنان نسل اول این خودرو هستند که از سال 1990 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است، اما تا به امروز بروزرسانی‌های بسیار زیادی دریافت کرده که اخیرا جدیدترین نسخه از آن با لقب جدید "Exclusive Edition" در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان به نمایش عمومی در خواهد آمد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/20
چه خوب دم جاسوسان گرم، عکسا کپی رایت داره فکر کنم
1396/6/20
بله قانون كپي رايت براي عكس ها هم هست ولي در ايران قانون كپي رايت هيچ جايي وجود ندارد و براي خودروبانك مشكلي نيست چون سايت ايراني هستش.
1396/6/20
اين ماشين به لحاظ فني و عملكرد اعجوبه ايه اما خدائيش طراحي و بدنش ديگه جاسوسي لازم نداره يه مكعبه با چهار تا چراغ موتوري