موضوعات داغ

سانگ یانگ رکستون جدید در فرانکفورت رونمایی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی شاسی بلند سانگ یانگ رکستون پس از پشت سر گذاشتن یک معرفی کامل در سئول پایتخت کره جنوبی که اوایل سال جاری انجام شد، حالا به کشور آلمان آمده و در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان به نمایش عمومی شاسی بلند جدید خود پرداخته است تا مشتریان آلمانی هم با خصوصیات آن آشنا شوند.
ورود به یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت خودروسازی همچون نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان کار ساده‌ای نیست و نشان از تلاش بسیار زیاد "سانگ یانگ" برای حضور فعال‌تر در صنعت خودروسازی بویژه بازار بزرگ اروپا دارد که در این مسیر شانس خود را در خودروی شاسی بلند رکستون می‌بینید که در کشور کره جنوبی با کد اضافه G4 شناخته خواهد شد.

سانگ یانگ رکستون

سانگ یانگ رکستون

نسل جدید سانگ یانگ رکستون با توجه به ادعای شرکت سازنده، با الهام از طرح مفهومی LIV-2 ساخته شده است که دارای طول کلی 4850 میلی متر، عرض 1920 میلی متر، ارتفاع 1800 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2865 میلی متر بوده و از 7 صندلی مسافر در داخل کابین آن استفاده شده است. این خودرو به یک صفحه نمایشگر 9.2 اینچی لمسی هم مجهز شده است که قابلیت اتصال به اپل کارپلی و آندروید داشته و همچنین از سیستم راهیاب ماهواره‌ای در کنار سیستم کنترل هوای دوگانه کابین سود می‌برد که جزو آپشن‌های رفاهی جدید سانگ یانگ رکستون به شمار خواهد آمد.

سانگ یانگ رکستون

سانگ یانگ رکستون

علاوه بر این‌ها، خودروی شاسی بلند سانگ یانگ رکستون با دو پیشرانه اصلی وارد بازارهای جهانی خواهد شد که پیشرانه اول با حجم 2 لیتری ساخته شده و از توربوشارژر و یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک بر روی خود سود می‌برد، درحالی که پیشرانه دوم دیزلی بوده و دارای حجم 2.2 لیتری است که از یک جعبه دنده 7 سرعته اتومات برای تبدیل و انتقال نیروی تولیدی خود به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل استفاده می‌کند که توسط مرسدس بنز طراحی شده و حالا بر روی خودروی شاسی بلند سانگ یانگ رکستون مورد استفاده قرار گرفته است.

سانگ یانگ رکستون

سانگ یانگ رکستون

دیگر ویژگی‌های مهم سانگ یانگ رکستون هم می‌تواند به سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار خروج از خط جاده، سیستم ترمز اضطراری خودمختار، سیستم تشخیص تابلو و نشانه‌های رانندگی و همچنین سیستم کمک حرکت در سربالایی‌ها اشاره داشت که از ماه آینده میلادی با قیمت 27 هزار و 500 پوند در نسخه‌های پایه خود و همچنین با قیمت 37 هزار و 500 پوند در نسخه‌های فول آپشن خود در بازار انگلستان عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/27
تجربه رانندگی جاده با نسل قبل رکستون که مجهز به موتور 6 سیلندر 3200 بود رو دارم. در مجموع به عنوان یه SUV واقعی فول سایز، با امنیت مناسب و قیمت قابل توجیه انتخاب خوبی بود. موتور، گیربکس و آپشن های مناسبی داشت ولی تعلیقش بویژه مواقعی که تو ردیف دوم و سوم صندلی نشسته بودین واقعا خشک بود و تکون عرضی شدید داشت. ظاهرشم (نسل قبل) که عامه پسند نبود. (البته نمونه فیس لیفت نسل پیش با چند تغییر کوچولو دوست داشتنی ترشد). طراحی داخلیش خوب و مدرن بود ولی در حد خودش و نه بیشتر. اما سه ردیف صندلی کامل با تهویه جدا و مناسب و قابلیت های off-road برگ های برنده نسل پیش بودن که با اعمال قانون ممنوعیت وورد خودروهای بالای 2500 سی سی به کشور، رکستون نیز از بازار کشورمون خداحافظی کرد.
در مورد طراحی نسل جدید (با لحاظ سبک طراحی جدید سنگ یانگ که تو تیوولی و نیو کوراندو دیده میشه) چه از حیث طراحی داخلی و چه از نظر طراحی ظاهری واقعا انتظار بیشتری داشتم . خوشبختانه G4 موتور 2 توربو داره که شاید بتونه تا حدودی جای موتور 6 سیلندر قوی و نرم نسل پیش و پر کنه. به هر حال بازار دست دو نامناسب و افت قیمت وحشتناک تو نمونه های دست دو از همین حالا برای این SUV قابل پیش بینی خواهد بود.
اما باز رامک می تونه با ارائه گارانتی، تسهیلات، تبلیغات و پشتیبانی مناسب و صد البته ایجاد انحصار در بازار، فروش خوبی رو رقم بزنه . مواردی که رامک خودرو با فروش تیوولی ثابت کرد که کاملا در موردشون تبحر داره.
1396/6/27
تابلو از رامک خودرو هستی
1396/6/28
ماشین ارزنده و بی رقبی هست اما اون چه باعث میشه من بترسم طرفش نرم همین رامک خودرو و سرویس دهیش هست
1396/6/27
اقا یک کلام قیمت بالای دویست بره خریداری نداره فقط با حربه دامپینگ ممگنه تو ایرا ن فروش داشته باشه