موضوعات داغ

موبایل جدید لامبورگینی برای رقابت با آیفون X معرفی شد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر شما فکر می‌کنید که جدیدترین و قدرتمندترین محصول اپل یعنی "آیفون X" گران قیمت‌ترین تلفن همراه هوشمند در جهان است، بدان معنا خواهد بود که شما با جدیدترین تلفن همراه لامبورگینی یعنی "آلفا- وان" آشنا نشده‌اید.
باتوجه به اطلاعات بدست آمده، این تلفن همراه هوشمند آندرویدی به قیمت 2450 دلار به مشتریان عرضه خواهد شد که در مقایسه با سایر اسمارت فون‌های قدرتمند موجود در بازار، با قیمتی حدود 3 برابر بیشتر عرضه خواهد شد که مشخصات فنی آن دارای اهمیت کمتری بوده و بیشتر بخاطر اسم و رسم لامبورگینی بر روی این تلفن همراه لاکچری است که قیمت آن را به رقم 2450 دلار رسانده است. حال باتوجه به این موضوع و قیمتی که برای تلفن همراه لاکچری لامبورگینی انتخاب شده است، می‌توان جدیدترین و قوی‌ترین محصول اپل یعنی "آیفون X" را تا حدودی ارزان قیمت دانست که برای مدل‌های پایه آن قیمت حدودا 1000 دلاری تعیین شده است تا حالا گوشی هوشمند لامبورگینی چیزی حدود 2.5 برابر قیمت بیشتری داشته باشد.

موبایل جدید لامبورگینی

موبایل جدید لامبورگینی

آلفا- وان (Alpha–One)، نامیست که برای این تلفن همراه هوشمند انتخاب شده است و هیچ ارتباطی با خودروهای تولید شده توسط کمپانی خودروسازی لامبورگینی ندارد، اما "تونینو لامبورگینی" فرزند "فرچیو لامبورگینی" که معمولا به تولید وسایل الکترونیکی همچون لپ تاپ یا تلفن همراه با اسم و لوگوی لامبورگینی علاقه دارد، جدیدترین تلفن همراه سفارشی خود را تحت عنوان "آلفا- وان" معرفی کرده است که قیمت آن 3 برابر بیشتر از اسمارت فون‌های پیشرو در صنعت تکنولوژی خواهد بود.
در خصوص مشخصات فنی این تلفن همراه هوشمند نیز باید گفت که "آلفا- وان" مجهز به یک صفحه نمایشگر 5.5 اینچی WQHD، پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 820، چهار گیگابایت حافطه رم، دوربین حیرت انگیز 20 مگاپیکسلی عقب، دوربین 8 مگاپیکسلی جلو، سنسور اثر انگشت و همچنین مجهز به یک باتری 3250 میلی آمپری است که به خوبی پاسخگوی سیستم قدرتمند این تلفن همراه هوشمند لاکچری خواهد بود.
در پایان می‌توانید فیلم زیبای جعبه گشایی لامبورگینی "آلفا- وان" را در خودروبانک شاهد باشید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/27
5 عدد از اون مدل ٦٠٠٠ دلاري وارد ايران شد و ب قيمت ناقابل ٢٥ مليون تومان فروش رفت...يكيشون و من تو يه موبايل فوروشي تويه پالاديوم ديدم...واقعا تويه عمرم تا ب حال گوشي ب اين هيبت و جبروت نديده بودم!!!