موضوعات داغ

صف کشی کیا اپتیما برابر هیوندای سوناتا در گردهمایی مشترک در تهران

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
روز جمعه ساعت 10 صبح، بلوار پاکنژاد تهران شاهد برگزاری گردهمایی بزرگ خودروهای هیوندای سوناتا و کیا اپتیما به صورت مشترک بود. در این گردهمایی که مورد استقبال بسیاری از مالکان و علاقمندان این خودروها قرار گرفت شاهد حضور گسترده خودروها بودیم به خصوص اینکه نسل های مختلفی از هیوندای سوناتا در گردهمایی شرکت کرده بودند و کنار هم قرار گرفتن آنها به نوعی داشت روند تکامل و مسیر موفقیت این کمپانی کره ای را نشان می داد.
هیوندای سوناتا تقریباً از سال 2007 در بازار ایران حضور دارد و در این مدت تنها در سالهای ابتدایی خود با موتور شش سیلندر 3.3 لیتری به کشور وارد شد و بقیه مدل های این خودرو همگی 4 سیلندر 2.4 لیتری هستند. این خودرو تقریباً از زمان عرضه خود در بازار ایران همواره جزو موفق ترین خودروهای وارداتی بوده و هر روز نیز به طرفداران آن اضافه می شود.

گردهمایی کیا اپتیما و هیوندای سوناتا

گردهمایی کیا اپتیما و هیوندای سوناتا

کیا اپتیما نیز گرچه در بدو ورود خود به بازار با یک موتور شش سیلندر عرضه می شد اما نسل دوم آن اقبال چندانی در بازار نداشت ولی با آمدن نسل سوم اپتیما با طراحی بسیار اغواکننده و جوان پسند خود شاهد حضور قدرتمند این خودرو در بازار کشور هستیم و امروز نیز آخرین نسل آن در بازار حضور دارد و فروش بالایی را تجربه کرده است.
همانطورکه اشاره شد روز جمعه گردهمایی مشترکی بین این دو خودرو در تهران انجام شد که رویداد جالبی بود و در زیر می توانید تصاویر تهیه شده توسط گروه خودروبانک از این گردهمایی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/26
ماشالا تنوع رنگ بیداد میکنه
1396/6/26
جایی ک مشکی رنگ عشق باشه همینه ماشین سفید و سیاه میشه!
1396/6/27
وارد کننده ها با همین رنگ های سفید و سیاه وارد میکنن مگر اینکه طرف یه رنگ دیگه به وارد کننده سفارش بده