موضوعات داغ

تایر بریجستون رسماً توسط آرین تایر پویا به ایران آمد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت آرین تایر پویا، نماینده رسمی برند Bridgestone ژاپن در ایران، دیروز طی مراسمی در هتل اسپیناس تهران از آغاز بکار رسمی این برند با کیفیت اصیل ژاپنی خبر داد. این برند ژاپنی در نظر دارد با برنامه‌ریزی دقیق و متمرکز، اقدام به عرضه محصولات خود در حوزه کاربری سواری و تجاری از طریق آرین تایر نماید.
در فاز اول واردات، محصولات مختلف این برند 86 ساله ژاپنی، شامل ECOPIA، TURANZA، POTENZA، DUELER، با سایزها و گل‌های متفاوت برای خودروهای سواری و محصولات متنوع در حوزه خودروهای تجاری در نظر گرفته و عرضه می‌گردد.

تایر بریجستون رسماً به ایران آمد

تایر بریجستون رسماً به ایران آمد

بر اساس برنامه گسترش شبکه نمایندگان، شرکت آرین تایر پویا در پایان سال 1396 پوشش کاملی در سراسر ایران از لحاظ تعداد نقاط فروش و خدمات خود خواهد داشت.
محصولات این برند ژاپنی، به عنوان تایرهای دوستدار محیط زیست در بازارهای بین المللی شناخته شده اند و در کنار آن، رانندگی نرم، فرمان پذیری مناسب و پاسخگو بودن به تغییرات سطح جاده ها، از دیگر ویژگی های این محصولات است.

بریجستون رسماً در ایران

بریجستون رسماً در ایران

بریجستون در 9 سال پیاپی به عنوان پرفروش‌ترین تایر دنیا شناخته شده است و استمرار در حفظ این رتبه، به واسطه توسعه پایدار و بهبود عملکرد در تمامی حوزه‌ها در این برند معتبر رخ داده است.
شرکت آرین تایر پویا، عضو جدید گروه آرین سرمایه است که پیشتر با برندهای میتسوبیشی، دی اس، کامیونت‌های JAC و ماشین آلات راهسازی هیتاچی حضور موفق و پررنگی در صنعت خودرو ایران داشته است.
بریجستون در سال 1931 توسط شوجیرو ایشیباشی تاسیس شد و در سال ۲۰۱۵ توانست با پشت سر گذاشتن میشلن تبدیل به بزرگ‌ترین تولیدکننده تایر در جهان شود. این شرکت ژاپنی دارای بیش از ۱۴۰ نوع محصول است و در 25 کشور جهان دارای خط تولید است.
بریجستون همچنین از دهه ۸۰ میلادی حضور گسترده‌ای در موتور اسپرت دارد و سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را در این حوزه انجام داده است. جالب است بدانید که نام این شرکت در حقیقت استون‌بریج به معنای پل سنگی بوده است.
علاقه‌مندان به محصولات بریجستون، می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت www.arian-tire.com مراجعه نمایند.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/28
آرين پويا ديگه فقط مونده هواپيما بياره
1396/6/28
حمایت ازتولید ایرانی یعنی این دقیقا شعارهای بسیاروهیاهوبرای هیچ.فقط شعار حمایت از تولید داخلی و صدور مجوز واردات بی رویه خارجی کدام را باور کنیم قسم را یا دم خروس را؟
1396/6/29
عزيزم اين كه عاليه. همه جاي دنيا حتي وقتي توليد دارن، محصول باكيفيت هم توليد ميكنن. مثل اينكه كه بگي تو كشور ژاپن بغيير از تويوتا و ... چيزي وارد نشه. شما و من بايد منتقد واردات تايرهاي چيني باشيم. يا حداقل منتقد سايپا و ايرانخودرو باشيم كه خودرويي كه مونتاژ ميكنن حتي از لاستيك داخلي هم استفاده نمي كنن.
1396/6/28
خدایی چرا اجازه میدن این کارا را. یه دو سه تا بچه ژن خوب جمع میشن میرن هی این محصول و اون محصول را میارن. این همه شرکت تایرسازی توی ایران داریم. حالا اگر کسی میلش به خارجیه، خب یه چندتا باشه بسه. یه روز از اندونزی، یه روز از ویتنام، یه روز از ژاپن.... آدم دلش به حال هموطنش می سوزه. الان نیاین بگین ما لیقت بهترین ها را داریم و ادای آدم متشخصا را در بیارین. آخه مگه ما ایرانیا چی مون شبیه خارجیاست؟ فرهنگمون؟ کار کردن مون؟ که همش ادعا داریم باید خودرو، لوازم خونه و ... همه چی مون درجه یک خارجی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه کم به خودمون بیاییم از این فیس و افاده ها دست برداریم
1396/6/29
شما و امثال شما در سطح شعور و درامد خودتون برید از تولید داخلی با تکنولوژی 40 سال پیش تایر برای ماشینتون بگیرید,به شما ربطی نداره که کی چی میخواد بخره.کسی پولشو از شما و پدر محترمتون درخواست کرده که بدین که اینطور رگ گردنتون باد میکنه؟
1396/6/30
آقای علیرضا
از بابای من نگیر ولی یه بار دیگه مطلب را بخون. آره حق منه که برم تولید داخلی با تکنولوژی 40 سال پیش بخرم. درباره خودرو من از تولید داخل حمایت نمی کنم چون از بدبختی و مجبوری مردم سوء استفاده کردند. اما واقعاً لازمه همه چیزمون خارجی باشه؟ من هم که گفتم چندتایی باشه هر کی دوست داره بخره. حالا این یکی ژاپنی یه و به قول شما بهترین هاست. آیا ویتنامی و اندونزی و مالزی و چینی های دیگه همه 40 سال از ما جلو افتادند که همه جای شهر را پر کردند از تبلیغات؟ اگر خود شما هم تولید کننده بودید می دونستید تا حمایت مصرف کننده نباشه پیشرفتی ایجاد نمی شه. اون شرکتی که شما مدعی میشه درجه یک هست روز اول که شروع کرد این نبود و حتما هموطناش حمایتش کردند. یه زمانی مجبوریم یه چیزی را درجه یک بخریم یه زمانی نه. شما برای پرادوی و بنز خودت خارجی بخر، بذار ما هم برای پراید خودمون ایرانی بخریم ولی باز هم به اون جمله که گفتم فکر کن. فرهنگ مون هم مثل خارجیاست؟ کار کردن مون چی؟ اخلاق مون چی؟
1396/6/29
آخ آخ....چقدر ننگینه آخه این برجام
1396/6/29
خیلی هم خوبه. قدرت انتخاب مردم بره بالا. لاستیک ایرانی بدرد نمیخوره. نه اینکه نتونن بهتر بسازن . نمیخان پیشرفت کنن. همین که لاستیک خارجی بالانس نمیخاد و ایرانی نیاز به بالانس داره. نشون میده لاستیک ایرانی مفت گران است
1396/6/31
بریجستون زمانی خوب محسوب میشد که تایرهای کره ایی با این سطح کیفیت و تیراژ تولید نمیشد , در چند سال اخیر دیگه کیفیت کره ایی ها از بریجستون بهتر خودشو نشون داده و خصوصا برای ماشینهای داخل کشور ما. بریجستون برای ماشین های مسابقه لاستیک های خوبی میسازه .
1396/7/22
درخواست نمايندگي انحصار ي در استان قم