موضوعات داغ

استیو گوتنبرگ بازیگر معروف هالیوود چه خودرویی سوار می شود؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
افراد مشهور و ثروتمند، همیشه بهترین‌ها را در اختیار دارند و فرقی نمی‌کند که بازیگر سینما باشند، بازیکن فوتبال باشند و یا از راه تجارت ثروت بالای خود را بدست آورده باشند. تاکنون بازیکنان زیادی معرفی کرده‌ایم که ماشین‌های چند صد هزار دلاری و یا حتی چند میلیون دلاری سوار هستند، اما امروز می‌خواهیم در رابطه با یکی از معروف‌ترین بازیگران سینمای هالیوود، یعنی "استیو گوتنبرگ" صحبت کنیم تا ببینیم که چه ماشین‌هایی در اختیار دارد.
فورد موستانگ کروکی 2015 که در ساحل غربی نگهداری می‌شود، تصمیم آگاهانه استیو گوتنبرگ برای حمایت از خودروسازان ایالات متحده آمریکا است. او در این خصوص می‌گوید که "من واقعا می‌خواهم که محصولات آمریکایی بخرم" و سپس در مورد ماشین مورد علاقه خود صحبت می‌کند که در این خصوص گفت: ماشین رویایی من فورد موستانگ است و به خود گفتم که باید حتما آن را داشته باشم. این خودرو می‌تواند یک نماد از ایالات متحده آمریکا باشد و افراد خاصی مناسب استفاده از این اتومبیل هستند، اما من می‌خواهم که از کشور خود حمایت کنم و فورد موستانگ یکی از ماشین‌های مورد علاقه من است. من می‌خواستم چیزی را بدست آورم که قابلیت اطمینان روزانه داشته باشد، درحالی که برخی از ویژگی‌های تاریخ کلاسیک در آن دیده شود، به همین دلیل فورد موستانگ می‌تواند خودرویی مناسب باشد.
جدا از موضوع بالا، اولین ماشین "استیو گوتنبرگ" یک دستگاه خودروی کرایسلر نیویورکر بود، اما همچان خودروی فورد موستانگ را اتومبیل محبوب خود می‌داند. استیو گوتنبرگ در خصوص کرایسلر خود می‌گوید: این ماشین به خوبی حرکت می‌کند و یک طراحی زیبا دارد و فکر می‌کنم که این خودرو عالی است. من طراحی ماشین‌های آمریکایی را دوست دارم، زیرا طراحی بزرگ و پیشرانه‌های قدرتمند دارند و هنگامی که شما رانندگی می‌کنید، حس دنبال کردن یک اتومبیل در جاده به شما دست می‌دهد، درحالی که با ماشین‌های اروپایی و آلمانی چنین احساسی نخواهید داشت.
باوجود اینکه "استیو گوتنبرگ" بر روی میهن پرستی پافشاری دارد و سعی بر خرید محصولات آمریکایی دارد، در کارنامه خرید آن یک دستگاه خودروی کیا سورنتو هم دیده می‌شود. زیرا وی به دنبال یک خودروی شاسی بلند برای انجام کارهای خود بود و شاسی بلند کیا هم توانست به عنوان یکی از خودروهای برتر سال معرفی شود. گوتنبرگ در این خصوص گفت: من عاشق شرکت کیا هستم، من واقعا فکر می‌کنم که شرکت‌های کیا و هیوندای استانداردهای جدید در خودروهای اقتصادی و مقرون به صرفه ایجاد کرده‌اند. بویژه اینکه آنان طراح سابق آئودی را استخدام کرده بودند تا محصولات شگفت انگیز تولید کند ( درباره پیتر شریر صحبت می‌کند). شاسی بلند کیا سورنتو 5 ستاره ایمنی دارد، گارانتی آن 10 ساله بوده و یا تا 100 هزار مایل گارانتی دارد. طراحی داخلی آن فوق العاده است و بسیار بهتر از خودروهای شاسی بلند دیگر است که من تست کرده‌ام، حتی برخی از نام‌های واقعا بزرگ هم در مقایسه با کیا سورنتو من را نا امید کرده‌اند.

البته قبل از خرید یک دستگاه کیا سورنتو، استیو گوتنبرگ دوست داشت که یک خودروی شاسی بلند آکورا خریداری کند، اما در پایان خودروی کیا سورنتو انتخاب نهایی "استیو گوتنبرگ" بود که حالا از انتخاب خود بسیار راضی است. وی در ادامه افزود: من تاکنون با ماشین‌های زیادی از جمله لندروور و کادیلاک و... رانندگی کرده‌ایم، آنان ماشین‌های خوبی هستند، اما در نهایت کیا ماشین شاسی بلند من است. آن‌ها سعی دارند که سرسخت، دقیق‌تر، باهوش‌تر و بزرگ باشند که معمولا افراد خاصی به سمت آنان می‌روند، اما من دوست ندارم که برچسب بخورم، به همین دلیل کیا می‌تواند مناسب کسانی باشد که یک خودروی شاسی بلند نیاز دارند، درحالی که می‌خواهند پولشان زیاد خرج نشود. وی در ادامه افزود: بهترین مکان برای یادگیری نحوه راندن در شهر نیویورک است، شما یاد می‌گیرید که آیا رانندگی آرام دارید و یا دیوانه وار رانندگی می‌کنید، صبر و تحمل شما چقدر است!.
اولین تجربه رانندگی "استیو گوتنبرگ" با اتومبیل، مربوط به کرایسلر نیویورکر در سال 1973 میلادی می‌شود که متعلق به پدر وی بود. اگرچه او در شمال نیویورک زندگی می‌کند، اما پدرش روزهای یکشنبه او را در مناطق خلوت صنعتی آموزش می‌داد. استیو گوتنبرگ در این خصوص می‌گوید: پدرم یک رنجر ارتش ایالات متحده آمریکا است، پس همه چیز که در کتاب رانندگی بود را نشانم داد. او اول از همه در مورد محدودیت‌های سرعت حرف می‌زد، سپس در مورد توقف کامل به من آموخت و پس از آن نشانم داد که چگونه پارک کنم. به من آموخت که چگونه چرخش انجام دهم و برای رانندگی عجله نکنم. زمانی که به کالج رفتم، پدرم ماشینش را به من فروخت و برای مدت زمان محدودی صاحب اولین اتومبیل شخصی شدم.
3 روز پس از فارغ التحصیلی در مقطع دبیرستان در ماه ژوئن سال 1976 میلادی، استیو گوتنبرگ راهی کالیفرنیا شد تا تبدیل به یک بازیگر سینما شود. او یک تویوتا دست دوم که متعلق به سال 1970 میلادی بود را به قیمت 1500 دلار خریداری کرد که مجهز به یک جعبه دنده اتوماتیک بود، اما استیو گوتنبرگ برای اینکه از کارکرد جعبه دنده اتوماتیک سر در بیاورد، رفت کتابخانه و یک کتاب در رابطه با جعبه دنده‌های اتوماتیک خریداری کرد تا با کارکرد آن آشنا شود. پدر او ماشینش را برای 1 سال به گوتنبرگ داد و حدود شش ماه بعد از آن خودروی تویوتا را خریداری کرد. جالب اینجاست که استیو گوتنبرگ نمی‌داند ماشینش چه نامی داشت، اما با حرف P شروع می‌شد و یک اسم عجیب داشت!.
در اوایل دهه 1980 میلادی، کوتنبرگ دارای دو اتومبیل متفاوت بود. اول از همه خودروی تویوتا کرولا و دومی خودروی فراری 308 که چندان در خیابان‌ها دیده نمی‌شد و بیشتر خودروی تشریفاتی و خودنمای وی بود که خیلی کم از آنان استفاده می‌کرد. او در این خصوص می‌گوید: من در دهه 80 میلادی فیلم‌های زیادی بازی کردم، به همین دلیل یک دستگاه خودروی فراری 308 خریدم که آن را بسیار دوست داشتم و بیشتر در گاراژ قرار می‌دادم.
در پایان هم "استیو گوتنبرگ" عنوان کرد: بهترین سفر جاده‌ای من با دوست نزدیکم، یعنی "لری ریچمن" در اتومبیل پورشه 928 بود که از لس آنجلس به سمت آلتا، یوتا حرکت کردیم. قسمت هیجان انگیز این سفر، رانندگی با سرعت 220 کیلومتر بر ساعت در طول 800 کیلومتر بود.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/19
بازیگرا و خواننده ها باید ماشین خوب سوار شن بخاطر همین این که زیاد تو جشن ماشین ارزون سوار شن مردم‌حرف دروست میکنن
1396/7/19
من تعجب میکنم چطور ایشون نفهمیدن کیا و هیوندای اسباب بازی درست میکنن !!! البته حتما یکیری پراید سوار بهترن از ایشون میدونن
1396/7/19
دمت گرم😂خوب طعنه زدی
1396/7/20
دوست عزیز شرکت هیوندای و کیا در رده بهترین خودروسازهای دنیا هستند اونوقت میگی اسباب بازی که این نشونه تعصب یا نداشتن اطلاعات کافی ممنون
1396/7/19
منم به زور اجبار و از سر بدبختی میخام پراید بخرم تا به آشغال سازای کشورم کمک زوری کنم.
1396/7/20
از کیا پول گرفته واسه تبلیقات
اتفاقا سورنتو نیو جزو کم فروش ترین خودرو هاش بوده احتمالا این پول گرفته اینطوری تبلیغات کنه
سورنتو نسبت به اس یو وی هایه امریکایی اونجا هیچی نیستش
1396/7/22
قبول نیست تو فهمیدی . آخه تو آمریکا بودی ؟ اونجا نمایندگی داری ؟ اصلا تا حالا سوار شدی سورنتو ؟ چرا چرت و پرت میگی ؟؟
1397/1/13
اراجیف گویی کنتر نمیندازه اتفاقا با یک سرچ ساده میبینی که سورنتو تنها اس یو وی موجود در آمریکاست که بالاتر از کادیلاک و رنجوور غیره جایزه امتیاز کامل ایمنی جاده ای امریکا رو دریافت کرده
1396/7/20
من واقعا نمیدونم که بعضی از مردم روی چه حسابی نظر میدن
کره یک ماشین خوب و با کیفیت و مشتری پسند و با طراحی به روز تولید میکنه و کسانی هستند که چون میبینند کره ای ها مانند ژاپنی ها هستند فقط زیبایی بیشتری دارند لقبی مثل اسباب بازی بهش میدن

شما برو پرایدتو سوار شو بعدشم اگه یه وقت قرعه کشی برنده شدی برو با قیمت سوناتای ۴ سال کار با کلی امکانات یه ماکسیمای تولید ۸۹ بخر تا آرزوت در آد