موضوعات داغ

فیلمی از یک سرقت نافرجام!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
به جای سرقت، بهتر است که از لفظ خرابکاری استفاده کنیم، زیرا فیلمی که در ادامه توسط گروه خودروبانک آماده شده و در اختیار شما قرار گرفته است، بیشتر از همه یک خرابکاری دور از تعقل را نشان می‌دهد که در نوع خود بسیار جالب و تامل برانگیز است.
در این ویدیو مردی را شاهد هستید که باتوجه به اظهارات صاحب مغازه، برای دومین بار اقدام به خرابکاری و شکستن شیشه‌های مغازه کرده است. یکبار در تاریخ 9 سپتامبر سال جاری که حدودا هفته پیش می‌شود و چند روز پس از آن، بار دیگر اقدام به خرابکاری کرده است. گفتنی است که این مغازه در شهر "لوبلینگس" واقع در جنوب کشور لهستان قرار دارد.
باتوجه به ویدیو، می‌توان دید که این مرد در روز و در مقابل چشم همه اقدام به خرابکاری می‌کند و حتی با یک مرد دیگر هم برخورد کرده و با آن گلاویز می‌شود، اما شخص دوم آن را آرام کرده و کنار می‌رود تا با پلیس تماس بگیرد و این موضوع را گزارش دهد که در همین حال هر دو شیشه مغازه را شکسته و پا به فرار می‌گذارد، اما هنگام فرار از صحنه خرابکاری با یک اتومبیل داخل خیابان برخورد کرده و نقش بر زمین می‌شود. در این حادثه خوشبختانه اتفاقی برای هیچکس رخ نداد، اما این ویدیو انگیزه عجیب و دور از تعقل این مرد را نشان می‌دهد که سرانجام کار آن برخورد با اتومبیل در حال حرکت است که می‌توانید فیلم آن را در انتهای همین مقاله شاهد باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد