موضوعات داغ

تیزر خودروی جدید رضوانی، خودروساز ایرانی‌الاصل آمریکایی

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
تیرماه سال جاری شرکت خودروسازی "رضوانی" با انتشار یک تصویر پیش نمایش، خبر از تولید یک خودروی شاسی بلند عجیب و غریب با امکاناتی ویژه و منحصر به فرد داد که در خودروبانک مورد بررسی قرار گرفت، حال رضوانی با انتشار یک تصویر پیش نمایش دیگر از پروژه شاسی بلند خود بار دیگر سروکله‌اش در رسانه‌های بین المللی پیدا شده است، اما انتشار این تصویر حاوی یک پیام بسیار مهم بود و آن هم رونمایی از این خودروی شاسی بلند در کمتر از یک هفته دیگر است که پس از رونمایی رسمی، اطلاعات دقیق آن در خودروبانک مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما در ادامه توجه شما را به اطلاعات ارائه شده از سوی رضوانی جلب می‌کنیم.
همانطور که انتظار می‌رفت، اطلاعات محدودی در خصوص این خودروی شاسی بلند ارائه شده است. اما با این حال رضوانی سعی کرده مخاطبین خود را راضی نگه دارد. به همین ترتیب این خودروی شاسی بلند با تایید رضوانی، در جهان شدیدترین و بهترین قابلیت‌های آفرودی را خواهد داشت که نکات برجسته آن می‌تواند سیستم تعلیق بسیار قوی، شاسی و بدنه پویا و همچنین پیشرانه‌های کارآمد باشد که باعث خواهد شد یک آفرود لذت بخش با این خودروی شاسی بلند تجربه شود، هرچند این خودرو در مراحل اولیه طراحی قرار گرفته و هنوز خیلی کار دارد تا به مرحله تولید و عرضه برسد، هرچند رضوانی موتورز با محصولات قبلی خود ثابت کرده است که برای تحقق پروژه‌هایش مانعی سد راه آن نخواهد بود، به همین دلیل بار دیگر یک تصویر پیش نمایش جدید منتشر کرده است تا مخاطبان خود را به تولید و عرضه شاسی بلند خود امیدوار کند که هفته آینده اولین رونمایی رسمی آن انجام خواهد شد.
علاوه بر این، رضوانی موتور تایید کرده است که در ساخت این خودروی شاسی بلند از شیشه‌های ضدگلوله، پنل‌های کولار در بدنه و همچنین از یک مخزن سوخت کولار استفاده کرده است که از این فلز در ساخت جلیقه‌های ضدگلوگه استفاده می‌کنند و چنین برداشتی می‌شود که رضوانی موتورز در حال ساخت یک خودروی شاسی بلند قدرتمند و کاملا زرهی است تا سرنشینان در امنیت کامل از رانندگی خود لذت ببرند. هرچند این موارد تنها ویژگی های منحصر به فرد شاسی بلند رضوانی نخواهد بود، زیرا گفته می‌شود که این خودرو به دستگاه‌های عجیبی همچون دوربین حرارتی، دوربین دید در شب و حفاظ‌های زره پوش مجهز خواهد شد که تنها به صورت سفارشی بر روی این اتومبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
باتوجه به اطلاعات جدید بدست آمده از این خودرو، گفته می‌شود که در زیر کاپوت آن از یک پیشرانه 6.4 لیتری هشت سیلندر قدرتمند استفاده خواهد شد که حداکثر خروجی قدرت آن به عدد 500 اسب بخار می‌رسد، اما این انتظار وجود دارد که گشتاور آن چیزی بیشتر از 650 اسب بخار باشد تا این خودروی شاسی بلند طبق وعده‌های رضوانی، مناسب برای آفرودنوردی باشد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/8
اگه تنفس طبیعی باشه ، که دیگه معرکست
1396/7/9
حالا شما بگید مدیریت ایران خودرو رو به این اقا بدیم یا اقای X یا Y
1396/7/9
همین بنده خدا اگه تو ایران بود، الان دوچرخه هم نمیتونست طراحی کنه !