موضوعات داغ

آیا رنجروور مدل سدان تولید خواهد کرد؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شاید تصویر بالا شما را شوکه کند اما شایعاتی مبنی بر علاقه ی لندروور به تولید یک مدل سدان وجود دارند. اینطور که در خبرها آمده است گویا این سازنده ی خودروهای شاسی بلند لوکس قصد دارد در سال ۲۰۱۹ یک خودروی سدان الکتریکی را راهی بازار کند. این خودرو یک سدان لوکس خواهد بود و بر روی پلتفرمی مشترک با جگوار XJ به تولید خواهد رسید.
با اینکه تصاویر رسمی از این خودرو منتشر نشده است اما یک هنرمند برزیلی اقدام به تهیه ی تصاویر مجازی از این خودرو با استفاده از داده های فرضی کرده است و در طراحی آن از المان های طراحی رنجروور ولار استفاده کرده است. با این وجود گویا نتیجه ی نهایی چندان هم بد از آب در نیامده است و قابل قبول است.

البته با توجه به اینکه این خودرو یک محصول برقی خواهد بود قاعدتا در نسخه ی تولیدی خبری از خروجی های اگزوز نخواهد بود.
این خودرو یکی از لوکس ترین محصولات لندروور خواهد بود و از بدنه ی مستحکم آلومینیومی و دو عدد موتور الکتریکی بر خوردار خواهد شد که نیروی آن ها به هر ۴ چرخ خودرو منتقل می شوند. حداقل شعاع حرکتی این خودرو با هر بار شارژ نیز حداقل چیزی در حدد ۳۰۰ مایل یا ۴۸۲ کیلوکمتر است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/9
رنجور هم مثل پورشه داره خودشو از ابهت و کلاس تنزل میده....
1396/7/9
کلا شرکت جگوار و لندوور یک شرکت هستن که بهش میگن جگوار لندوور و ماشین های اسپرتی را که تولید میکنند اسمشو میزارد جگوار و ماشین های شاسی بلندشون رو لندروور به نظر من که این موضوعی که اینجاست شایعس مثل شرکت کرایسلر و جیپپ که هردوتا یکی ان ماشنای سواریش اسمش کرایسلره و شاسی بلنداش جیپ و این عکس فتوشاپه تابلوست چون روی عکس جگوار xjگرفتن این نما رو پیاده کردن
1396/7/9
حالا که دور دور شاسی بلندها هستش
رنجرو تو دیگه بس کن
نیا دور و بر سدان
1396/7/9
رنجروور که زیر مجموعه روور انگلستان بود فقط در زمینه تولید شاسی بلند فعالیت میکرد و سدان رو با برند خود روور روانه بازار میکرد. با رکود اقتصادی انگلستان بخش سدان که فرپش موفقی نداشت با ام جی ادغام شد. اما رنجروور همچنان به فعالیتش ادامه داد تا اینکه کلا برند روور رو بی ام و خریداری کرد که هرسه برند( روور ، رنجروور، ام جی) زیر پرچم بی ام و قرار گرفت. اما در سال ۲۰۰۶ ام جی روور رو سایک چین خرید و رنجروور رو تاتای هند خرید