موضوعات داغ

زلاتان ابراهیموویچ چه خودرویی دارد؟ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
هنگامی که شما حدود 10 میلیون دلار در سال درآمد داشته باشید، می‌توانید از چیزهای جالب در زندگی خود لذت ببرید، همچون زلاتان ابراهیمویچ ستاره افسانه‌ای فوتبال جهان که اخیرا یک دستگاه خودروی سوپراسپرت و منحصربه فرد "فراری لافراری" خریداری کرده و در خیابان‌های شهر "استکهلم" سوئد دیده شده است که فیلم آن توسط خودروبانک آماده شده و در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است.
زلاتان ابراهیمویچ در روزهای اوج کارش، سالیانه مبلغ 18.2 میلیون پوند، یعنی چیزی معادل 24 میلیون و 37 هزار دلار از باشگاه منچستر یونایتد دریافت می‌کند، اما در حال حاضر و پس از مشکل بوجود آمده برای این ستاره سوئدی، دستمزد آن به سالیانه 6.5 میلیون پوند کاهش پیدا کرده است که چیزی معادل 8.7 میلیون دلار می‌شود.
خوب است بدانید که در بخش مولد قدرتی این اتومبیل از موتوری 12 سیلندر 6.2 لیتری تنفس طبیعی استفاده شده که به عنوان یکی از بهترین موتورهای تولید شده در ایتالیا، می‌تواند حداکثر قدرتی 950 اسب بخاری و گشتاوری 900 نیوتن متری را تولید کند. البته این پیشرانه بنزینی با یک موتور الکتریکی نیز همبازی شده است که باعث شده شتاب صفر تا صد این خودرو به 2.9 ثانیه و حداکثر سرعت آن هم به 350 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/15
وقتی بازیکنان بی عرضه ی داخلی که 6 تا 6 تا از عربا گل میخورن لامبورگینی و پورشه های میلیاردی سوار میشن
اونوقت زلاتان میخوایید لافراری سوار نشه؟؟؟ نوش جونش