موضوعات داغ

۱۱ خودروی تک‌ستاره ۵ ماه فرصت دارند

عکس مطلب اول
تسنیم : مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بیان اینکه در کوتاه‌مدت هنوز نتایج پروژه‌های کیفی خودروسازان تغییری در گزارش کیفیت خودروهای تک‌ستاره ایجاد نکرده است، گفت: مطابق سیاست وزارت صنعت هیچ خودروی تک‌ستاره‌ای تا پایان امسال تولید نمی‌شود.
اشکان گلپایگانی با اعلام اینکه مطابق سیاست وزارت صنعت هیچ خودروی تک‌ستاره‌ای از پایان سال ۹۶ در سبد تولیدی شرکت‌های خودروسازی کشور وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: در مورد جزئیات روند ارتقای کیفیت این خودروها باید خودروسازان پاسخ مناسب را مطرح کنند اما به‌صورت کلی براساس گزارش‌هایی که به ما ارسال شده شرکت‌ها پروژه‌های مختلفی را برای ارتقای کیفیت محصولات خود تعریف کرده‌اند.وی با بیان اینکه در کوتاه‌مدت هنوز نتایج این پروژه‌ها تغییری در گزارش کیفیت خودروهای تک‌ستاره به‌وجود نیاورده است، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد اقدامات مناسبی برای ارتقای سطح کیفی خودروها تک‌ستاره در شرکت‌ها انجام شده که امیدواریم به زودی نتایج خود را نشان دهد.مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر فقط ۵ ماه از سال باقی مانده و اگر در این مدت تغییری در کیفیت خودروهای تک‌ستاره ایجاد نشود وضعیت تولید آنها به چه شکل خواهد بود، تصریح کرد: مسلما امکان تولید نخواهند داشت.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/13
مسلما زرشـــک
1396/7/13
سیستم ستاره دهی در ایران هیچ پایه و اساسی ندارد معلوم نیست بر چه مبنایی این ستاره ها داده می شوند برای نمونه 207 دستی سه ستاره و 207 اتومات چهار ستاره هستش . همه میدونن این دو در کیفیت ساخت و مونتاژ و... هیچ فرقی با هم ندارند تنها فرقشون نوع گیربکس هستش.
1396/7/13
این کار خیلی راحت انجام میشه :
خودرو سازها با دادن رشوه به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به جای بالابردن کیفیت اقدام به کسب ستاره خواهند کرد .
1396/7/13
من میدونم راه حلشون چیه. با رشوه ستاره های پراید و ساینا رو زیاد میکنن که تولید متوفق نشه...
وقتی به جک اس 5 دو ستاره دادین کل خودرو سازی ایران باید تا آخر سال تعطیل بشه چون عمر بتونن تو 6 ماه هیچ ماشینی رو به کیفیت جک یا سراتو برسونن
1396/7/13
یعنی تمام مشکلات خودروهارو میخاهید با یک ستاره بیشتر حل کنید؟خب بعدش چی؟خودروهایی که تولید شدن و فروش نرفتن چی میشن؟
1396/7/13
20 ساله این 5 ماها داره تمدید میشه
واقعا چرا تو این کشور بدنیا اومدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1396/7/13
بازرس بهداشت، رئیس اتحادیه و ناظر اماکن هرسه باهم شریک شدن و در یک محله شلوغ یک چلوکبابی تاسیس کردن و تعدادی از فامیل های خودشان راهم آنجا به کار گماردن، به هیچ رقیبی هم مجوز کار توی اون منطقه را نمی دهند.
توی این چلوکبابی گوشت خر توی کباب میزند و به خورد همه ملت میدن و هرسه شریک هم تاکید دارند که کیفیت کباب مناسب و سالم و بهداشتی است.
هر وقت هم کسی بخواهد درباره آنها تحقیق کند یا برای رقابت با آنها وارد این بازار انجصاری شود، فوری شلوغش میکنن که ما کلی ایجاد شغل کردیم و کلی جوان بیکار را اینجا سر کار آوردیم و اگر رقیبی برای ما پیدا شود این جوان ها بیکار می شوند.
و این دور باطل ادامه دارد و هر روز گوشت خر به خورد مردم داده می شود و آن سه شریک هر روز چاق تر و ثروتمندتر می شوند و به ریش مردم میخندن
این حکایت صنعت خودرو داخلی است
1396/7/13
بجای این همه کار ها این ماشین ها فقط حق عبور در شهر را داشته باشند بهتر است
1396/7/14
خودروی صفری که تحویل خریدار میشه و فرداش خریدار بدلیل مشکلات فنی و مونتاژی در نمایندگیهاست چطوری ستاره میگیره واقعا تجعب برانگیزه؟!!!!!!!!!!!!!!