موضوعات داغ

تیونینگ سنگینی از تویوتا هایلوکس توسط Carlex

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا هایلوکس ذاتا هیچگاه خودروی لوکسی نبوده و نسل فعلی آن نیز که از سال ۲۰۱۵ در بازار حضور دارد از این قائده مستثنی نیست. در عوض این خودرو به خاطر جان سختی و توانایی های آفرود بالای خود مشهور بوده و حالا نیز شرکت تیونینگ کارلکس تصمیم به ارتقای این خودرو گرفته تا هایلوکس را به یک آفرودر تمام عیار تبدیل کند.

تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس

کارلکس دهه ها است که به عنوان یکی از تولید کنندگان قطعات تیونینگ خودرو فعالیت می کند و تولید کننده ی خوشنامی نیز است و در بین محصولات آن از بنز جی کلاس تا موتورسیکلت یاماها V-Max را می توان دید. آخرین محصول این کمپانی نیز یک تویوتا هایلوکس به شدت ارتقا یافته است.
در نمای بیرونی این خودرو می توان به کیت بدنه ی ساخته شده از پلاستیک بسیار با کیفیت اشاره کرد که شامل سپرهای جلو و عقب، اسپویلر، گلگیرها، حاشیه‌ی چراغ ها و کاور روی کاپوت می شود. تمام بدنه ی خودرو نیز با یک استیکر سرتاسری بسیار جذاب و مرغوب پوشانده شده است. بر روی این خودرو لاستیک های مخصوص آفرود از برند بی اف گودریچ نیز به چشم می خورند. فاصله‌ی محوری این خودرو نیز افزایش پیدا کرده است و استفاده از کیت افزایش ارتفاع Pedders سبب شده تا نه تنها توانایی های هایلوکس در خارج از جاده افزایش پیدا کند بلکه راحتی آن نیز بهتر از قبل شود.

تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس

در داخل کابین تمام بخش های داشبورد و فرمان با چرم دست دوزی شده پوشیده شده اند که کاملا به رنگ سیاه است. سیستم صوتی خودرو نیز ارتقا یافته و در داخل درها پنل های صداگیر کار گذاشته شده است. همچنین کف پوش های جدیدی برای این خودرو در نظر گرفته شده است.
به گفته ی کارلکس تغییرات ظاهری در تمام بخش های بیرونی و درونی این هایلوکس اعمال شده اند تا مشتری یک پکیج کاملا تغییرا یافته و متفاوت را دریافت کند.

تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس

البته بخش فنی موتور و گیربکس بدون تغییر باقی مانده است و این هایلوکس را می توان با تمامی موتورهای بنزینی و دیزلی استاندارد تویوتا خریداری کرد که شامل موتور هشت سیلندر ۴ لیتری بنزینی و ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی نیز هستند.
کارلکس همچنین هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت این خودرو را نیز منتشر نکرده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/17
زنده باد تویوتا وهیبریدی ها که عصر کم استهلاک فرارسیده
1396/7/17
مرسدس هم دلش خوشه وانت زده😂