موضوعات داغ

خودروی چری تیگو 5 پلاک می‌شود

عکس مطلب اول
در پی انتشار اخبار توقف پلاک گذاری خودروهای تولید داخل، مبنی بر توقف شماره گذاری 9 خودرو تولید داخل در کشور، اسم خودروی تیگو 5 نیز قرار داده شده بود که استناد پلیس محترم به مدل قدیمی این محصول بود، چنانچه از زمستان سال گذشته مدل فیس لیفت در خط تولید قرار گرفته و هم اکنون نیز این مدل پلاک دریافت می کند و بدون هیچ مشکلی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/18
سلام....چقدر این پلیس راهنمایی و رانندگی و خودروسازان داخلی هماهنگن!!!!! مرد مومن تو نمیفهمی معنی فیس لیفت یعنی چی!!!!! چرا بقیه افراد جامعه رو خنگ فرض کردی!!!!!! ما که میدونیم چه خبره.......مگه عوض شدن طراحی لنز چراغ جلو و عقب و تبدیلش از LED به نئون و اضافه کردن دیلایت و اضافه کردن چند آپشن کوچک توی خودرو روی موتور و گیربکس هم تاثیر داره؟؟؟؟!!!!!!! برادر این خودرو که موتور و گیربکسش تغییری نکرده فقط فیس لیفت جزئی بدنه هم نمیشه گفت فقط فیس لیفت چراغ داره!!!!!! که اونم خود چراغ تغییر نکرده گرافیک توی چراغ دستخوش تغییر شده!!!!!!
معلومه خودروساز بعد از شنیدن پلاک نشدن هماهنگی های لازمه!!!! را با پلیس انجام داده!!!!!!بهانه برای مردم جور کرده که نه مثلا این مدل جدیده میشه شماره گذاری بشه!!!!
1396/7/19
تغییرات نرم افزاری روی موتور و گیربکس انجام شده که نتیجش هماهنگ شدن بیشتر موتور و گیربکس و بهبود شتاب ماشین بوده و همچنین مصرف سوخت کمتر شده