موضوعات داغ

آیا تصمیم لامبورگینی بر تولید سدان چهاردرب صحت دارد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی لامبورگینی در آخرین گزارشات خود اعلام کرده است که این شرکت کار بر روی یک خودروی چهار درب کاملا جدید را برای سال 2021 میلادی آغاز کرده است.
با تایید لامبورگینی، این شرکت خودروساز ایتالیایی کار خود را بر روی طراحی و توسعه مدل‌های مفهومی از یک خودروی چهار درب آغاز کرده و قرار است که در سال 2021 میلادی، به عنوان بخشی از برنامه پایدار شرکت راه اندازی شود. باتوجه به گزارش وبسایت "اتوکار"، پیش از این شایعه شده بود که یک خودروی چهار درب پس از لامبورگینی هوراکان، اونتادور و شاسی بلند "اوررس" راه اندازی خواهد شد که حالا کمپانی خودروسازی لامبورگینی این موضوع را تایید کرده و قرار است که برای سال 2021 میلادی، یک خودروی چهار درب تولید و عرضه کنند.
سازنده ایتالیایی خودروهای سوپراسپرت در حال حاضر حجم تولید خود را برای "اوروس" به دو برابر افزایش داده است که ظرفیت گسترش آن وجود خواهد داشت. زیرا پیش از طراحی و ساخت لامبورگینی اوروس، این خودروساز ایتالیایی در سال 2008 میلادی یک طرح کانسپت ارائه کرده بود تا مخاطبان خود را برای داشتن یک خودروی شاسی بلند لامبورگینی محک بزند.
به احتمال زیاد در این مسیر، کمپانی خودروسازی لامبورگینی از پلتفرم MSB استفاده خواهد کرد که نمونه آن را در پورشه پانامرا و همچنین بنتلی کانتیننتال GT شاهد هستیم. با این حال، لامبورگینی هنوز ابتدای راه قرار دارد و این شرکت در حال بررسی نکات اولیه برای آغاز پروژه جدید خود است، اما پیش از شروع بکار طراحی و توسعه این خودرو، می‌توان منتظر یک خودروی سدان اسپرت لوکس با ظاهری شبیه به دیگر محصولات لامبورگینی بود که قطعا در ساختار آن به صورت گسترده از مواد فیبرکربنی استفاده می‌شود.
مدیر تجاری لامبورگینی در ادامه توضیح می‌دهد: شاسی بلند اوروس ابعاد جدیدی از مشتریان را جذب شرکت خواهد کرد، ما نیاز به استانداردهای کاملا جدید داریم و برای رسیدن به آنان سخت تلاش می کنیم. شاسی بلند اوروس می‌تواند سرنوشت ساز باشد، نه فقط بخاطر اینکه سود و فروش بیشتری عاید شرکت ما می‌کند، بلکه می‌تواند نیازهای متفاوت مشتریان ما را برآورده کند.
در پایان انتظار می‌رود که خودروی شاسی بلند جدید اوروس در ماه دسامبر سال جاری عرضه خواهد شد و می‌تواند در برنامه فروش 2 برابری لامبورگینی طی چند سال آینده تاثیرگذار باشد و سود بسیار خوبی عاید شرکت سازنده خود کند. بنابراین شانس دیدن یک خودروی چهار درب لامبورگینی بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.
- تصویر مربوط به طرح کانسپت لامبورگینی استوک در سال 2008 میلادی می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/20
پس میشود با خانواده سوار شویم ؟