موضوعات داغ

چری با چه نوع خودروهایی وارد بازار اروپا می‌شود؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
باتوجه به آخرین گزارشات، گفته می‌شود که کمپانی خودروساز چینی "چری" در حال برنامه ریزی برای ورود به بازار بزرگ اروپا به همراه طیف وسیعی از وسایل نقلیه الکتریکی و یا مبتنی بر سیستم های الکتریکی است که شروع آن با خودروی شاسی بلند Exeed TX خواهد بود.
آنینگ چن، مدیر اجرایی کمپانی خودروسازی چری در گفتگو با وبسایت "اتوکار" گفت: هر مدل از محصولات ما که فرصت حضور در اروپا را به دست آورند، وابسته به سیستم‌های محرک الکتریکی خواهد بود که ممکن است سیستم‌های محرک هیبریدی باشد، سیستم‌های پلاگین هیبریدی باشد و یا حتی ممکن است که یک خودروی میکرو هیبریدی وارد بازار اروپا شود!، بویژه نسخه‌های تمام الکتریکی که در محدوده تولیدی شرکت وجود خواهد داشت.

اولین خودروی چری که در خاک اروپا قدم خواهد نهاد، اتومبیل شاسی بلند TX در مدل‌های 2020 خواهد بود که از سال 2019 میلادی می‌توان شاهد حضور آنان در بازار اروپا بود. یک خودروی شاسی بلند با ظرفیت حمل 5 سرنشین که تقریبا ماه گذشته به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان رونمایی شد و جزییات آن تحت پوشش گروه خودروبانک قرار گرفت که با یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی بر روی سکوی معرفی "چری" حاضر شده بود. گفتنی است که این نسخه به باتری‌های 12 کیلووات ساعت مجهز شده و اجازه می‌دهد تا شما در حالت تمام الکتریکی، قابلیت حرکت تا مسافت کمتر از 70 کیلومتر را تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها داشته باشید. علاوه بر این‌ها انتظار می‌رود که خودروی شاسی بلند Exeed TX از جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا جعبه دنده 7 سرعته اتومات در بازار اروپا عرضه شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/20
تو رو خدا نگاه کنید عقبش کپی برابر اصل اسپورتیج شده جلوشم کپی برابر اصل لکسوس خدا لعنتتون کنه که اصالت و طراحی خودروهای ژاپنی و کره ای رو زیر سوال بردید
1396/7/21
ایرانخودرو با اون به قول خودش اصالت هنوز تو پلتفورم سمند مونده، بعد لیفان و چری دارن توی اروپا فروش میکنن
1396/7/21
کار چینیا شده کپی برداری از روی کره
من نمیدونم پس چرا کیا هیوندای از دستشون شکایت نمیکنن؟؟؟
اروپاییا چقدر باید....باشن که این آشغالای چینی رو سوار شن
1396/7/24
کیا و هیوندای و اروپایی ها نمیفهمن ، ولی تو فهمیدی، ای شیطون
کلا تو خوبی ...