موضوعات داغ

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۱۸ به زودی وارد بازار می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس بنز مدل ۲۰۱۸ اس کلاس و میباخ را معرفی کرده است که شامل ۱۲ تا ۸ تیپ مختلف است و قیمت آن نیز نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است.
مرسدس بنز اس کلاس ۳ سال است که به عنوان پر فروش ترین خودروی لوکس در رنج قیمتی بالای ۱۰۰ هزار دلار شناخته می شود و انتظار می رود که مدل سال ۲۰۱۸ نیز بتواند انتظارات بازار را برآورده کرده و بتواند به فروش خوبی دست پیدا کند.
چهره ی اس کلاس جدید البته نسبت به قبل تغییرات بسیار جزیی را به خود دیده است و با مدل های روز مرسدس بنز همخوانی پیدا کرده است. امکانات استاندارد این خودرو نیز نسبت به قبل بیشتر شده اند. تجهیزات استانداردی که در تمامی مدل های اس کلاس موجود هستند شامل مواردی چون: سیستم فرمان صوتی آنلاین، سیستم تهویه مطبوع خودکار ترموترونیک، سیستم تعلیق بادی ایرماتیک هوشمند، قابلیت تغییر حالت های رانندگی گیربکس و قابلیت همخوانی با تلفن های هوشمند از طریق اپل کارپلی و اندروید اتو است.

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۱۸

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۱۸

امکانات جدید نیز به این خودرو اضافه شده اند که یکی از آنها چراغ های هشومند چندگانه از نوع LED است که در ساختار آنها از ۸۴ عدد لامپ LED استفاده شده است. که همگی قابلیت کنترل داشته و می توانند به طور مجزا تنظیم شوند. برای نورپردازی داخلی خودرو نیز ۶۴ رنگ و ۱۰ نوع ترکیب رنگ مختلف در نظر گرفته شده است.
مدل پایه ی این خودرو یعنی S350d که مجهز به موتور دیزلی است دارای امکاناتی مانند سیستم ورود و خروج بدون کلید، سقف پانوراما، سانروف برقی، تلویزیون دیجیتال، وکیوم درها، سیستم صوتی برومستر با ۱۳ بلندگو، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، هداپ و دوربین ۳۶۰ درجه است.
این مدل به یک موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری خطی مجهز است که می تواند ۲۸۱ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل ۶ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز تنها ۵.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.
مدل بعدی مدل S400 است که در دو مدل S400d و S400L عرضه خواهد شد. این مدل ها علاوه بر امکانات مدل پایه، به امکانات دیگری همانند رینگ های آلیاژی ۲۰ اینچی و سیستم صوتی تصویری مستقل عقب نیز مجهز هستند.
مدل S400d به موتور دیزلی به قدرت ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر مجهز است و می تواند در عرض ۵.۴ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.
مصرف سپخت این مدل نیز ۵.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۱۸

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۱۸

مدل 450L اما یک خودروی بنزینی است که به موتور ۳ لیتری شش سیلندر توربو به قدرت ۳۶۲ اسب بخار مجهز است که گشتاور آن نیز به ۵۲۰ نیتن متر می رسد. شتاب صفر تا صد این مدل ۴.۸ ثانیه و مصرف ترکیبی آن نیز ۸.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.
مدل قدرتمند بعدی S560 و S560L هستند که علاوه بر امکانات قبلی به رینگ های ۲۰ اینچی و سیستم کنترل راحتی مجهز است که شش نوع وضعیت مختلف را برای راحتی و استایل اتاق خودرو می توان در آن انتخاب کرد. این سیستم شامل ماساژور و نورپردازی هوشمند داخلی نیز می شود.
مرسدس بنز در این مدل از موتور ۴ لیتری هشت سیلندر ساخت AMG استفاده می کند. این موتور توربو ۵۰۲ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر اس کلاس با این موتور ۴.۷ ثانیه است و در هر صد کیلومتر نیز تنها ۸.۵ لیتر سوخت مصرف می کند.
مدل S63 نیز به عنوان قوی ترین مدل این خودرو به موتور ۸ سیلندر ۶۰۰ اسب بخاری مجهز است که می تواند این سدان سنگین وزن را در ۴.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و مصرف ترکیبی آن نیز تنها ۹ لیتر است.
آخرین مدل هم میباخ S650 است که امکانات آن تماما سفارشی بوده و در بین آنها سیستم صوتی برومستر با ۲۴ اسپیکر نیز به چشم می خورد. این خودرو در نسخه های چهار نفره و لیموزین نیز قابل سفارش است.
موتور مورد استفاده در این مدل ۶ لیتری ۱۲ سیلندر است و توانایی تولید ۶۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. شتاب این مدل ۴.۷ ثانیه و مصرف آن ۱۲.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.
برای مدل های AMG پکیج بیزنس و سفارشی نیز عرضه می شوند. در حال حاضر امکان سفارش مدل ۲۰۱۸ قابل سفارش است. همچنین از سال آینده نیز مدل هیبریدی این خودرو وارد بازار خواهد شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/22
اطلاعات مدل S63 رو غلط نوشتین
شتابش 3.4 ثانیه هست که ۴.۳ نوشتین

https://www.mbusa.com/mercedes/vehicles/model/class-S/model-S63V4
1396/7/23
با این قوانین مزخرف اولا تو ایران نمیاد؛دوما اگه بیاد واسه افراد خاصی میاد سوما اگر هم بتونی از یه کانال قوی بیاری باید معادل 2/6قیمت جهانی پول بدی و هزار تا اگر و امای دیگر.............
1396/7/23
یجور نوشتین وارد بازار میشود فکر کردم مثل بی ام و سری هفت یه موتور کم حجم زده که قراره وارد بازار ایران شه خخخ
1396/10/30
جدید ترین مدل رولز رویس راتو سایت بزارید،مرسی