موضوعات داغ

احمقانه‌ترین رنگ و طرح لامبورگینی آونتادور را ببینید!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
چیزهای خوب در جهان زیاد دیده می‌شود، بویژه برای علاقه‌مندان به دنیای خودرو که جذابیت‌های بسیار زیادی برای آنان وجود دارد، ولی در مقابل چیزهای خوب، چیزهای بد هم کم نیستند و این موضوع می‌تواند در دنیای اتومبیل هم صادق باشد، همچون خودروی لامبورگینی آونتادور با رنگ بدنه "صورتی" که در این یک ماه اخیر، دو دستگاه از آن دیده شده است.

لامبورگینی آونتادور

لامبورگینی آونتادور

یکی از خودروهای لامبورگینی آونتادور صورتی رنگ که اول از همه توجه رسانه‌های بین المللی را به خود جلب کرد، یکی از نسخه‌های رودستر آن بود که به رنگ صورتی در امارات متحده عربی سفارش داده شده بود. اما در حال حاضر، یکی دیگر از لامبورگینی اونتادورهای صورتی رنگ در مرکز Forgiato دیده شده است که بسیار عجیب تر از لامبورگینی صورتی رنگ اولی در امارات متحده عربی است.

لامبورگینی آونتادور

لامبورگینی آونتادور

خودرویی که در تصویر شاهد آن هستید، در واقع یک نسخه تقویت شده توسط "لیبرتی واک" است که دارای قسمت‌های تقویت شده بر روی بدنه خود بوده و همچنین از رینگ‌های بسیار بزرگ طلایی رنگ شرکت Forgiato با لاستیک‌های "پیرلی" بر روی چرخ‌های خود سود می‌برد که نقش و نگاره‌های بدنه آن جذابیت خاصی به این اتومبیل بخشیده است، اما با رنگ اصلی "صورتی" که چندان با روحیات خشن لامبورگینی آونتادور، بویژه نسخه‌های تقویت شده آن به هیچ وجه همخوانی نخواهد داشت. اما با این وجود باز هم لامبورگینی آونتادور جذابیت خاص خود را دارد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/25
خر چه داند قیمت نقل و نبات
1396/7/25
احمق ما هستیم که انواع و اقسام لگن به عنوان ماشین بهمون میندازند.
1396/7/26
واسه چی احمقانه؟ به این قشنگی... به قول دوستمون سعید خر ماییم که آشغالای ایرانی رو هنوز میخریم اونم نه به قیمت.. به قیمت گزاف
1396/7/26
احمق نامیدن هر کسی بخاطر سلیقه و علاقه در انتخاب هرچیزی خطاست. هر وقت شما قادر به خرید اینچنین خودرویی شدید، رنگ غیراحمفانه انتخاب نمایید.
کاربرد چنین لفظی توسط وبسایت وزین خودرو بانک دور از انتظار است. شما مجله زرد نیستید.
1396/7/27
احمق خودتي. چيزي كه روش ليبرتي واك كاركرده باش بهترينه
1400/8/10
جالبه بدونید که احمقانه ترین ماشین دنیا پراید است نه لامبورگینی به این قشنگی
1401/11/6
آره دیگه رفیق تو خودت بوگاتی و لافراری و دویل و وننو داری اینجور چیزا برات مسخرس 😊