موضوعات داغ

تعقیب و گریز پلیس آمریکا به دنبال دوج چلنجر Hellcat قدرتمند! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
مرد 25 ساله پس از سرقت یک دستگاه خودروی دوج چلنجر هلکت SRT، تعقیب و گریز خود با پلیس را در بزرگراه هیوستون ایالت تگزاس آغاز کرد.
شخصی 25 ساله به نام "محمود احمد ابو- شلیبا"، در شهر هیوستون ایالت تگزاس آمریکا اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی دوج چلنجر هلکت SRT می‌کند که بلافاصله پلیس از دزدی آن با خبر شده و به تعقیب آن می‌پرازد، اما این خودرو به لطف داشتن 707 اسب بخار قدرت و قرار گرفتن در بزرگراه‌های هیوستون، موفق به جا گذاشتن ماشین‌های پلیس با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت می‌شود.
متاسفانه "ابو- شلیبا" شاید بتواند خودروهای پلیس را جا بگذارد، اما نیروهای پلیس از راه هوایی و توسط هلیکوپتر به تعقیب آن پرداختند، به همین دلیل "ابو- شلیبا" در حالیکه ناامیدانه در بزرگراه رانندگی می‌کرد، پس از چند دقیقه سوخت ماشینش تمام شده و مجبور به توقف اتومبیل می‌شود، به همین دلیل "ابو- شلیبا" از اتومبیل خارج شده و با پای پیاده شروع به فرار می‌کند که راه به جایی نبرده و در نهایت توسط مامورین پلیس دستگیر می‌شود.
فیلم این تعقیب و گریز توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است، اما جالب است بدانید که وقتی "ابو- شلیبا" در دادگاه حاضر شد، نه تنها ابراز پشیمانی نکرد، بلکه به رانندگی سریع خود نیز افتخار کرد.


نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/27
آخرش اون پلیسه چه شیرجه ای رفت رو طرف
1396/7/27
وقتی تروریست های وهابی با ویزای پناهندگی وارد خاک آمریکا می شوند
1396/7/28
وقتی از رو یه اسم عربیهم فهیمید وهابیه هم تروریست اون جا بود ک پشمام ریخت
1396/7/28
باید بیاد ایران تا پشماش فر بخوره.
اتوبان خلوت و اون ماشین، هنر نکرده اصن.
ایرانیا تو ترافیک سنگین با یه ماشین ناامن‌غیراستاندارد، جوری ویراژ میدن که فرناندو آلونسو جلوشون لنگ بندازه.