موضوعات داغ

نیسان ایکس تریل دیزلی چه مشخصاتی دارد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مدل‌های مختلف نیسان ایکس- تریل فیس لیفت این هفته با عرضه پرچم دار مدل‌های دیزلی به اتمام رسید. این نسخه با نام TL شناخته شده و در بازار استرالیا با قیمت 47 هزار و 790 دلار استرالیا به فروش می‌رسد.
ایکس تریل فیس لیفت وارد بازار شده است که دارای امکانات بیشتری بوده و همچنین اختلاف قیمت بیشتری هم با نسخه استاندارد خود دارد، زیرا نسخه استاندارد نیسان ایکس تریل که با کد TS شناخته می‌شود، به قیمت 35 هزار و 990 دلار استرالیا به مشتریان عرضه می‌شود که درست همانند نسخه TL، بر روی پیشرانه محرک آن از یک جعبه دنده انتقال متداول CVT استفاده شده است.

نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل

پیشرانه جدیدی که برای این مدل در نظر گرفته شده است، در واقع یک موتور چهار سیلندر توربودیزل با حجم 2 لیتری خواهد بود که جایگزین پیشرانه 1.6 لیتری بر روی مدل‌های قبل شده و می‌تواند 174 اسب بخار قدرت به همراه 380 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 2000 داشته باشد، این درحالیست که برای کارکرد این پیشرانه به صورت ترکیبی، تنها نیاز به 6 لیتر سوخت گازوئیل به ازای 100 کیلومتر خواهد بود.
طبق ادعای کمپانی خودروسازی نیسان، این پیشرانه حدود 35 درصد قدرت بیشتر و حدود 20 درصد گشتاور بیشتر نسبت به نسخه قدیمی 1.6 لیتری بر روی نیسان ایکس تریل دارد که بر روی رنو کولیوس هم مورد استفاده قرار گرفته است.
نسخه TL که به طور عمده تحت عنوان تیتانیوم شناخته می‌شود، دارای امکانات بیشتری نسبت به مدل‌های استاندارد خود خواهد بود که در این بین می‌توان به سیستم دوربین 360 درجه با تشخیص حرکت اشیا و انسان، سیستم مسیریاب ماهواره‌ای، روکش‌های چرم مشکی رنگ در داخل کابین و همچنین گرمکن‌های صندلی برای سرنشینان جلو و عقب اشاره داشت.

نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل

علاوه بر این‌ها، نسخه TL به یک کروز کنترل تطبیقی و همچنین به سیستم توقف و شروع خودکار اتومبیل برای صرفه جویی در مصرف انرژی مجهز شده است. سیستم‌های دیگر از جمله سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار و جلوگیری از برخورد جلو و همچنین سیستم تشخیص عابر پیاده هم می‌تواند جزو سیستم‌های استاندارد این مدل باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد