موضوعات داغ

نیسان ماکسیما 2018 با تغییرات اندکی معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
از آنجایی که نسل جدید نیسان ماکسیما برای سال 2016 میلادی معرفی شده است، به همین دلیل کمپانی خودروسازی نیسان برای ساخت مدل‌های جدید آن از یکسری تغییرات جزیی استفاده کرده است تا این خودرو در بازار مصرف، بهتر و پیشرفته‌تر ظاهر شود.
در طراحی ظاهری خودرو، تغییرات بسیار اندکی حاصل شده است که در این بین می‌توان به یک جلوپنجره جدید اشاره داشت که حالت V شکل به خود گرفته و همچنین از سوی شرکت سازنده نیز تحت عنوان "V-Motion" معرفی شده است. علاوه بر این، تغییراتی اندک هم برای داخل کابین اتومبیل در نظر گرفته شده است که بیشتر شامل بروزرسانی‌های نرم افزاری برای سیستم سرگرمی اتومبیل از جمله اضافه شدن اپل کارپلی و آندروید می‌شود، هرچند در مدل‌های SR، SL و همچنین پلاتینیوم از 2 پورت شارژ جداگانه برای سرنشینان عقب هم استفاده شده است که می‌توانند تجهیزات الکترونیکی خود را با آن شارژ کنند.
با دریافت تجهیزات و بروزرسانی‌های جدید، قیمت ماکسیما 2018 نیز تاحدودی افزایش پیدا کرده است، به طوری که برای خرید مدل‌های S نیاز به پرداخت 33 هزار و 20 دلار خواهد داشت که نسبت به قبل خود حدود 410 دلار افزایش داشته است. بعد از این مدل، نسخه SV وجود دارد که با قیمت 35 هزار و 20 دلار به مشتریان عرضه می‌شود که یک افزایش 430 دلاری تجربه کرده است. نسخه SL با افزایش 350 دلاری به قیمت 37 هزار و 440 دلار فروخته شده، نسخه SR با افزایش 410 دلاری به قیمت 38 هزار و 280 دلار فروخته شده و همچنین در آخر نسخه فول آپشن پلاتینیوم هم به قیمت 40 هزار و 690 دلار فروخته خواهد شد که یک افزایش قیمت 650 دلاری تجربه کرده است.
بدون در نظر گرفتن آپشن‌های مختلف، این خودرو به یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر مجهز شده است که دارای 300 اسب بخار قدرت و 353 نیوتن متر گشتاور بوده و نیروی خود را بوسیله جعبه دنده اتوماتیک Xtronic به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل ارسال می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد