موضوعات داغ

برگزاری همایش و گردهمایی ام وی ام X33 در تهران

عکس مطلب اول
دومین همایش و گردهمایی ام وی ام X33 در روز جمعه ۲۸ مهر ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار شد. محل برگزاری این همایش پارکینگ شماره ۳ آبشار تهران بود و مسئولیت برگزاری آن را نیز گروه X33 سواران بر عهده گرفته بود که این رویداد با استقبال خوبی از سوی مالکان و علاقه مندان این خودرو برگزار شد و شاهد حضور بیش از ۱۰ دستگاه خودرو در کنار خودروی امدادی مدیران خودرو بودیم که مالکان می توانستند با یکدیگر تبادل نظر کرده و نکات خودروی خود را با دیگران در میان بگذارند.

اما در مورد ام وی ام X33 باید اشاره کرد که این خودرو از یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر بهره مند است که می تواند ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و با استفاده از یک گیربکس ضریب متغیر و یا دستی راهی چرخ های جلو کند.
در ادامه شما را به دیدن تصاویر تهیه شده از این گردهمایی توسط خودروبانک جلب می کنیم.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/30
واقعا ادم افسوس ميخوره که مردم براي باز بهتر خريد و فروش و دلال بازي .....مجبورن که همش ماشين سفيد بخرن ...هيچ تنوع رنگي ديده نميشه....
1396/7/30
واسه همینه که کل دنیا مسخرمون میکنن. مثل افسرده ها فقط سفید
1396/7/30
فوضولی نباشه , ماشین شما چه رنگیه؟
1396/7/30
این مدل که دو رنگه در واقع مدل اسپرته که دو میلیون گرونتر از مدل معمولیه . فکر کنم بشه مدل تک رنگش رو گرفت ( مثلا مشکی ، قهوه ای ، یا حتی یشمی ) و بعد گارد جلو و رکابهای بغل رو بهش اضافه کرد . درست مثل مدل اسپرت . گارد یا همون گلگیر عقب هم اصلا به درد نمیخوره چون دو تا خروجی الکی اگزوز داره و ماشین رو اسباب بازی جلوه میده !
1396/7/30
مرده شور این رن ها رو ببرن چیه اخه رنگ ماشین فقط زرد
1396/7/30
چجوریه ؟ کسی از این ماشین راضیه ؟ شتاب ، سرعت ، سر و صدا ؟
1396/7/30
سلام

من ام وی ام ندارم
اما خواهشا اون قاب های تزیینی اگزوزش رو مسخره نکنید
چون چینیه باید مسخره بشه
این یه طرحه که برای زیبایی بیشتره
مشابه این طرح رو تالیسمان هم دیده میشه
1396/8/1
هم کولئوس هم تلیسمان هم خیلی ماشینهای دیگه از این نوع طرح تقلبی اگزوزها برای مثلا اسپرت نشون دادن ماشین استفاده میکنن . متاسفانه . ولی طراحی عقب X33s بدون اون طرح اگزوز جلوه بیشتری داره و بهتر دیده میشه . هرچند این کاملا سلیقه ایه و من قصد مسخره کردن اون رو نداشتم . مساله اصلی اینه که اصلا چرا باید همچین کاری انجام بشه . میشد همون خروجی اصلی اگزوز رو با طراحی اسپرت به بدنه اضافه کرد . این طرحهای الکی زیاد جالب نیست و توی ذوق آدم میخوره .
اما طراحی چینی ، لااقل در برابر طراحی بی ارزش ایران خودرو و سایپا ، نه تنها قابل مسخره کردن نیست بلکه باید ازش تعریف هم بشه . همین مدل X33s ، یا مدل tigo 5 . واقعا طراحیش بهتر از نسلهای قبله و این تغییر در کمتر از ده سال اتفاق افتاده . در صورتیکه پراید و پژو ، سه دهه ست که دارن یک جور تولید میشن و هرچند سال یک بار چراغ اونها یک تغییر میلیمتری میکنه . اونی که باید مسخره بشه خودروساز داخلیه نه چینی ها . این رو هم یادتون باشه که همین ماشینهای چینی در همه جای دنیا با امکانات ایمنی بالا به فروش میرسن ، مثلا سیستم ESP دارن و تعداد ایربگهای اونها بیشتره اما در ایران بدون این امکانات به فروش میرسن . این تقصیر مافیای کثیف خودرو در ایرانه نه چشم بادومیهای بیچاره .