موضوعات داغ

تویوتا لندکروزر افتخار آفرین، همچنان قدرتمندانه ادامه می دهد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا لندکروزر یک خودروی افسانه ای یک اسطوره در دنیای شاسی بلندها است و همچنان نیز یکی از بهترین گزنه های برای آفرود به شمار می رود.
این خودرو در تاریخ ۶۰ ساله خود تقریباً در همه جای کره زمین تردد کرده است و به نوعی نام لندکروزر با آفرود گره خورده است. با وجود تمام این توانایی‌ها اما تویوتا هیچگاه از ارتقا و تکامل لندکروزر دست بر نداشته است و حالا نسل جدید این خودرو بهینه سازی های جدیدی را به خود دیده است که آن را بیشتر به یک خودروی مدرن امروزی شبیه می‌کند.
در وهله نخست باید به چراغ های روشنایی در روز و مه شکن های LED اشاره کرد، باربند روی سقف، رکاب جانبی و سینی محافظ زیر خودرو نیز از دیگر امکاناتی هستند که در این خودرو می توان مشاهده کرد. در بخش امکانات داخل خودرو، تویوتا کروز کنترل هوشمند، سیستم ورود و استارت بدون کلید، برف پاک کن های اتوماتیک، سانروف برقی، آینه های تاشوی برقی، صندلی جلو تنظیم برقی ۸ جهته و آینه های فتوکرومیک را به این خودرو اضافه کرده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که صندلی راننده قابلیت تنظیم به صورت برقی در ۱۰ جهت را دارد و برای آن حافظه نیز تعبیه شده است. همچنین صندلی‌های جلو و عقب این خودرو همگی به گرمکن مجهز هستند و امکان تا کردن صندلی های ردیف دوم و سوم نیز وجود دارد.
غربیلک فرمان هم در این خودرو دارای تنظیم برقی است و می توان عمق آن را نیز به صورت برقی تنظیم کرد. یکی از امکانات جدیدی که تویوتا لندکروزر ۲۰۱۷ اضافه کرده است این است که می توان از داخل خودرو درب گاراژ را باز کرد و می‌توان ریموت گاراژ را به خودرو تعریف کرد. ضمن اینکه خروجی های برق ۱۲۰ ولتی هم در این خودرو وجود دارند که بسیار کارآمد هستند. در انتها نیز نباید رینگهای ۱۸ اینچی آلومینیومی را از قلم انداخت.

تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر

تویوتا برای امسال لیست امکانات استاندارد لندکروزر را افزایش داده است و به این ترتیب به صورت استاندارد بر روی این خودرو صفحه نمایش ۹ اینچی لمسی، بلوتوث، پخش کننده دی وی دی برای سرنشینان عقب به همراه دو عدد نمایشگر، هدفون های بدون سیم، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی JBL با ۱۴ بلندگو و ورودی گوشی آیفون را بر روی این خودرو دریافت خواهید کرد.

تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر

لندکروزر جدید در بخش فنی خود از یک موتور ۸ سیلندر استفاده می کنند که با موتور مورد استفاده در لکسوس LX570 یکسان است این موتور دارای ۵.۷ لیتر حجم است و می‌تواند ۳۸۱ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کنند. این میزان نیرو از طریق یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو انتقال پیدا میکند ضمن اینکه برای بهبود قابلیت های خارجی جاده این خودرو همانند قبل سیستم هایی نظیر کرال کنترل و قفل دیفرانسیل در این خودرو موجود هستند.

تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر

در بخش ایمنی نیز باید لندکروز ۲۰۱۷ را یک خودروی کامل به حساب آورد چرا که در لیست امکانات آن مواردی مانند سیستم کنترل پایداری تریلر، سیستم هشدار خودروهای پشت سر، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار نقطه کور، کیسه های هوای زانو و سنسورهای پارک جلو و عقب به چشم می‌خورند.
در ادامه می توانید تصاویر این خودرو را در گالری تصاویر تماشا کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/1
حضرت ❤