موضوعات داغ

اعلام شرایط فروش مزدا 3 نیو ویژه آبان ماه+ جدول

عکس مطلب اول
شرکت بهمن موتور ویژه آبان ماه سال جاری، از شرایط فروش نقد و دو مرحله‌ای "مزدا 3 نیو" با موعد تحویل 20 روزه خبر داد.
برای عرضه این خودرو به مشتریان، شرکت بهمن موتور قیمت 121 میلیون و 160 هزار تومان را در نظر گرفته است که در فروش نقدی با پرداخت کامل آن به نمایندگی‌های بهمن موتور، می‌توانید ماشین خود را پس از 20 روز کاری تحویل بگیرید. اما اگر توانایی پرداخت کامل را به صورت یکجا ندارید، می‌توانید از شرایط فروش نقدی 2 مرحله استفاده کنید که در مرحله اول 60 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت و همچنین هنگام تحویل این خودرو پس از 20 روز کاری، می‌توانید مابقی هزینه را به نمایندگی‌های بهمن موتور پرداخت کنید که چیزی حدود 61 میلیون و 160 هزار تومان خواهد شد.
در ادامه هم بد نیست بدانید که خودروی "مزدا 3 نیو" با طول کلی 4460 میلی متر، عرض 1755 میلی متر، ارتفاع 1470 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2640 میلی متر ساخته شده که از این ابعاد و اندازه، حداقل وزن خالص 1260 کیلوگرم بدست آمده است که برای تامین انرژی مورد نیاز خود برای حرکت، از یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر یورو4 مجهز به یک جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند که حداکثر نیروی آن در دور موتور 6500 به حداکثر 148 اسب بخار و همچنین گشتاور آن هم در دور موتور 4000 به رقم 187 نیوتن متر خواهد رسید.

شرایط فروش <a href='https://www.khodrobank.com/cars/%D9%85%D8%B2%D8%AF%D8%A7/108/%D9%85%D8%B2%D8%AF%D8%A7-3'>مزدا 3</a> نیو

شرایط فروش مزدا 3 نیو

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/3
جالبه هنوز بهش میگن مزدا سه نیو درصورتی که اخرین نسلش از سال 2014 وارد بازار شد که دیگه باید فیس لیفت بشه اینا به نسل قبل میگن نیو
1396/8/3
بابا لسه دیگه چند سال دیگه میخواین ماشین ۲۰۰۹ ۱۰ رو به اسم نیو به مردم ۵ برابر قیمت با کیفیت قطعات چینی بندازین🤦🏽‍♂️
1396/8/3
واقعا جای تاسفه که این ماشین که واسه 2010 هست و فیس لیفتش هم 2013 الان به عنوان نیو فروش میره و این قیمت گزاف واسش گذاشته. مزدا یکی از بهترین شرکت های خودروسازی هست و ماشین هاش فوق‌العاده عالین هم ظاهر فوق‌العاده و کیفیت بالا. محدودیت حجم موتور هم ندارن ولی وارد نمیشن ماشین هایی مثل مزدا 3. مدل 2017 و مزدا 6 و cx5. حیفه مزدا که با بهمن موتور قرارداد داره
1396/8/3
چرا بهمن نسل جدیدشو نمیاره؟
1396/8/4
چون مردم غیور همیشه در صحنه همین رو با این قیمت میخرند
چرا به خودش زحمت بده نسل جدیدش رو بیاره؟
1396/8/3
با این پول میشه .لنسر .تیوولی .الانتراوالب.ته کلی ماشین دست دوم خوب وهمه مدل ماشین چینی خرید.لطفا قبل خرید خوب تحقیق کنید
1396/8/3
خداوکیلی چجوری روشون میشه هنوز میگن مزدا نیو
همون موقع ک اومد از رده خارج بود
الانم دو نسل جدیدترش تو بازار جهانی داره عرضه میشه
بعد یه ماشین با تکنولوژی ۱۰ سال پیش به اسم جدید و با قیمت عجیب عرضه میشه
وقتی هم قدیمیه هم مونتاژی باید از قیمت جهانی خیلی ارزونتر باشه
این ۱۲۰ میلیون قیمت وارداتی ۲۰۱۷ باید باشه
1396/8/3
هنوز هم بعد 6 سال دارن این رو می فروشن...اون هم 121 تومان!! کی دیگه میاد این رو بخره...الان لنسر 2017 قیمتش 138 تومان هست. به نظر من خرید این ماشین در حال حاضر یه اشتباه بزرگ هستش
1396/8/3
تا میتسوبیشی لنسر با اصالت ژاپنی و مونتاژ ژاپن توی بازار هست حیف پول که بدی به بهمن موتور و مزدا چینی سازی شده رو خرید . واقعا میتسوبیشی لنسر فوق العاده هستش.
1396/8/3
در این رنج قیمت از هر لحاظ پژو 2008 خیلی بهتره
1396/8/4
با سلام به دوستان
به نظر من به هیچ وجه مزدا 3 جدید نخرید. من از سال 89 مزدا سه جدید دارم وبعد از حدود 100هزارکیلومتر رانندگی مشکلاتی که داره را براتون میگم:
1. این ماشین فقط به درد یه زن و شوهر میخوره که دوست دارند دونفره و بدون مهمان مسافرت کنند چون هم کابین داخلش کوچیکه و ارتفاعش کمه با اضافه شدن یه نفر به عقب ماشین فورا اراتفاع ماشین از زمین میاد پایین و به همه جا گیر میکنه.
2.همانطور که گفتم ارتفاع ماشین پایینه ولی طراحی نامناسب جاگیری لوازم داخل کاپوت این مشکل را بدتر هم کرده یکی از این اشتباهات محل قرارگیری کمپرسور کولره که در پایین ترین جای ممکنه کنار چرخ سمت راست قرار گرفته و اگر حواستون به سرعت گیر نباشه و با سرعت از روش رد بشید کار کمپرسور و تسمه کولر تمومه..چون به راحتی به کف آسفالت برخورد میکه..علاوه بر این سپر ماشین هم به راحتی بر اثر برخور با سنگ و موانع کوتاه پر از خش میشه.
3.سومین ایرادی که داره عدم آب بندی چراغ های جلوست .چراغ های ماشین من از 89 تا 96 مشکلی نداشت ولی در بهار 96 بعد از یه مسافرت و بارندگی معمولی چراغ سمت راست پر از آب شد و ترانس چراغ سوخت..باز هم تو تابستان 96 بعد از کارواش با اینکه با چسب آ ب بندیش کرده بودم دوباره پر از آب شد و ایندفعه ترانس و سوکت بین لامپ و ترانس با هم سوخت و حدود یک میلیون خرج برداشت. هرچند من از یکی از فروشندگان لوازم یدکی مزدا شنیدم که گروه بهمن برای این مشکل از مزدا شکایت کرده و تعداد زیادی چراغ سالم و رایگان تحویل گرفته ولی بدون این که صاحبان خودرو های مزدا را برای رفع عیب چراغ فراخوان کنه همه چراغ را به قیمت آزاد در بازار فروخته و پولش را گرفته.
مشکل دیگه چراغ که مربوط به طراحیه اینه که ترانس دقیقا زیر چراغ گرفته و راحت پر از آب میشه و میسوزه علاوه بر این برای تعویض لامپ اصلی چراغ ها هم مجبورید که کل سپر جلو و چراغ را باز کنید تا به لامپ دسترسی داشته باشید چون در حالت عادی اصلا جای دست نداره.
4. ایراد چهارم قیمت سرسام آور قطعات یدکی و مصرفیه مزداست که به راحتی با لکسوس و بی ام دبلیو برابری میکنه
5.ایراد پنجم که خدا را شکر هنوز برای من اتفاق نیوفتاده ولی ظاهرا خیلی شایع است مربوط به قطعه ای به نام اویل کولر گیربکس میشه که ظاهرا ناگهان خراب میشه و روغن گیربکس و آب قاطی میکنه و کل گیربکسو میاره پایین کاملا هم شانسیه و خودتون باید بعد از 100هزارتا حتی اگه سالمه عوضش کنید تا به مشکل بر نخورید.
6.مصرف مزدا هم به نسبت بالاست و راحت 8 تا 9 لیتر در صد کیلومتر میسوزونه که برای این کلاس از ماشین زیاده
7.لاستیک زاپاس مزدا 3 هم لاستیک اصلی نیست و فقط برای مدت کوتاه و مسافت کوتاه و با سرعت کم میتونید ازش استفاده کنید که این مساله در مسافرت های بین شهری ممکنه مشکل ایجاد کنه.
درکل به نظر من این نسل از مزدا 3 که الان فقط در ایران مونتاژ میشه مشکلات فنی زیادی داره که احتمالا به خاطر همین مشکلات به سرعت تولید اون در مزدا متوقف شد و نسل جدید مزدا سه طراحی شد که سالهاست بدون تغییر داره تولید میشه و ظاهرا بسیار هم موفق بوده ولی نمیدونم چرا بهمن گیر داده به مونتاژ نسل قبلی که پر از مشکله.
1396/8/4
واقعا از شما دوست عزیز برای به اشتراک گذاشتن تجربیات با ارزشتون با ما تشکر میکنم. من قصد خرید یه ماشین خوب حدود صد تومن داشتم و با این اوصاف مزدا 3 کاملا از گزینه هام خارج شد
1396/8/4
این بهمن موتور ضرر نکنه یه موقع!
پارسال همین ماشینو پیش فروش زده بود 106 یا میلیون حالا شده 121تومن. ماشین مونتاژی که باید ارزونترم باشه یعنی!
1396/8/4
فقط لنسر
1396/8/5
میتسوبیشی لنسر مونتاژ ژاپن ، اصل ژاپن به صورت پک وارد شده از خود ژاپن ، قیمتش ۱۳۸ بعد مزدا مونتاژ ایران ، نصف قطعاتش رو سفارش به چین دادن چینی میزارن نصف دیگش هم بی کیفیت اونوقت قیمتش ۱۲۱ واقعا خودتون قضاوت کنین . میتسوبیشی لنسر واقعا عالیه و ارزش خرید بالایی داره .
1396/8/6
تورو خدا کدوم کسی گفته قطعاتش چینیه؟! چرا تحقیق نکرده مث بوقلمون ندانسته و نشناخته فقط تکرار میکنید ی حرفو؟!؟ ایرادی ک ب ارتفاعش گرفته میشد واقعا حل شده و مدل های ۹۴ ب بعدش همگی عالی شدن. واقعا گربه دستش ب گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده 😂 😂 😂 تازشم من میدونم ک هواداران لنسر ب این پیج حمله کردن ولی بهتره بدونید که ماشینتون توی تایلند مونتاژ میشه نه 🇯🇵 ژاپن! این ماشین از تمام همرده هاش سره و واقعا هندلینگ و امکانات ایمنی و رفاهیش عالیه و با اینکه مدل ۲۰۱۱ هست بازم بمراتب از همردهاش سره(تاکید کردم) تازه همچیشم ژاپونی 🇯🇵 اصله جهت اطلاع
1396/8/7
خدا شفات نمیده جهت اطلاع 😂🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️😂😂