موضوعات داغ

شاسی‌بلند جدید مفهومی میتسوبیشی معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی میتسوبیشی در جدیدترین دوره از نمایشگاه توکیو، از یک خودروی شاسی بلند کانسپت تحت عنوان "e-Evolution" رونمایی کرد که در واقع یک خودروی تمام الکتریکی بوده و می‌تواند یک چشم انداز جذاب از طراحی محصولات آینده میتسوبیشی باشد.
با تایید شرکت سازنده، برای خودروی کانسپت e-Evolution یک سیستم محرک تمام الکتریکی پیش بینی شده است که دارای 3 موتور اکتریکی بوده و مجموعه باتری‌های آن برای تقسیم بهتر وزن در کف اتومبیل نصب خواهد شد. با استفاده از این 3 موتور الکتریکی، خودروی e-Evolution یک کراس اوور چهارچرخ محرک خواهد بود که در این بین 2 موتور الکتریکی برای ایجاد کشش بهتر بر روی چرخ‌های عقب نصب شده و آخرین موتور هم بر روی محور جلو نصب می‌شود تا نیروی مورد نیاز چرخ‌های جلو را تامین کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که سیستم ترمز اتومبیل کاملا الکتریکی بوده و جایگزین ترمزهای هیدرولیکی مرسوم شده است، هرچند کاملا الکتریکی شدن سیستم‌های ترمز اتومبیل معایب خاص خود را دارد که یکی از آنان می‌تواند قطع یا اختلال ناگهانی در سیستم الکتریکی اتومبیل باشد که عدم توانایی در ترمزگیری را به همراه خواهد داشت.

در ادامه گفته می‌شود که خودروی کانسپت e-Evolution دارای هوش مصنوعی پیشرفته خواهد بود که با استفاده از یکسری حسگرهای قوی، می‌تواند شرایط جاده را درک کند و در صورت وجود ترافیک یا مختل کردن ترافیک، در حرکت اتومبیل تغییر ایجاد کند تا ترافیکی روان‌تر ایجاد شود، بویژه اینکه هوش مصنوعی اتومبیل قابل برنامه ریزی بوده و مالک اتومبیل می‌تواند رانندگی مد نظر خود را از اتومبیل درخواست کند.
در پایان مدیر طراحی جهانی کمپانی خودروسازی میتسوبیشی عنوان کرد: ما قصد داریم وسایل نقلیه‌ای ارائه دهیم که خواسته‌های مشتریان را از طریق طراحی برجسته، قدرت بهینه و عملکرد قابل قبول پاسخ دهد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/9
میتسوبیشی بی نظیره . خوشبختانه چهار مدلش که توی دنیا و بازار آمریکا به فروش میرسه توی ایران موجوده ، اوتلندر . میراژ . ای اس ایکس و مدل بینظیر لنسر .