موضوعات داغ

تویوتا و نسخه‌ رادیو کنترل تویوتا هایلوکس!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در سال 1985 میلادی، شرکت ژاپنی "Tamiya" یک اسباب بازی رادیو کنترلی تحت عنوان تویوتا Bruiser تولید کرد که دارای جعبه دنده 3 سرعت، سیستم چهارچرخ محرک و یا حتی سیستم تعلیق برگی بود که بازی با آن را برای تمام سنین مناسب می‌کرد. حال برمبنای این اسباب بازی افسانه‌ای، شعبه انگلستانی تویوتا یک خودروی تویوتا هایلوکس در مقیاس واقعی آماده کرده است تا بار دیگر اسباب بازی "تامیا تویوتا Bruiser" را در ابعاد و اندازه‌ای بزرگ‌تر بازسازی کند.
تویوتا هایلوکس رادیو کنترلی با جزییات شبیه به اسباب بازی تویوتا Bruiser، توسط متخصصات "آرتیک تراک" ساخته شده است و تقریبا به اسباب بازی مذکور شباهت پیدا کرده است. کابین این ماشین بازسازی شده و بر روی چرخ‌های اتومبیل از رینگ و لاستیک‌های بزرگ 35 اینچی استفاده شده است تا به اسباب بازی تویوتا Bruiser نزدیک شود. علاوه بر این، سیستم تعلیق اتومبیل اصلاح شده، نسبت چرخ دنده‌های ماشین تغییر پیدا کرده و همچنین از لاستیک‌های آج بلند بر روی اتومبیل استفاده شده است که بر روی اسباب بازی "تامیا تویوتا" هم شاهد چنین شرایطی هستیم.

دیگر ویژگی‌های قابل توجه اتومبیل می‌تواند پوشش پنجره‌های عقب باشد که درست همانند اسباب بازی تویوتا Bruiser ساخته شده است، یعنی بخش عقب کابین به رنگ سفید درآمده و همچنین شاهد حفاظ‌های مشکی رنگ عجیب بر روی شیشه‌های عقب هستیم. در زیر کاپوت اتومبیل هم از یک پیشرانه چهار سیلندر دیزلی استفاده شده است که می‌تواند 148 اسب بخار قدرت داشته باشد و برای انتقال آن از یک جعبه دنده 6 سرعته دستی کمک بگیرد.

در پایان بد نیست بدانید که متاسفانه دیگر خودروی اسباب بازی تویوتا Bruiser در دسترس مشتریان نخواهد بود و باتوجه به تاریخ تولد آن در سال 1985 میلادی، چندین سال است که تولید آن برای استفاده مردم متوقف شده است، اما شعبه انگلستانی تویوتا وعده داده است که در یک نمایشگاه اختصاصی، می‌توانید ماشین رادیو کنترلی تویوتا Bruiser را به قیمت 1398 دلار خریداری کنید که توسط شعبه آمریکایی شرکت "تامیا" برای عرضه در این نمایشگاه دوباره ساخته شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/8
پسر خالم یکشو داشت
البته حالت مونستر کار داشت.
آخه هایلوکس قدیمیا پا کوتاه بودن.
ینی مونستر هایلوکس قدییمی بود مثلا کاستوم.
ولی یادمه دندش دستی بود مثلا میزدم حالت سریع بعد دنده ریزه درگیر می شد.
بعد نگهش میداشتیم
میذاشتیم حالت قوی ،دنده درشته درگیر می شد.
البته اون دو تا دنده بیشتر نداشت. یادش بخیر.