موضوعات داغ

واردکنندگان از شورای سیاست گذاری خودرو حذف شدند

عکس مطلب اول
خودروکار: صبح امروز درحالی نخستین جلسه شورای سیاست گذاری خودرو با حضور محمد شریعتمداری به عنوان وزیر صنعت، برگزار شد که از سوی واردکنندگان خودرو هیچ نماینده ای به این نشست دعوت نشد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، واردکنندگان خودرو با تصمیمات و ممنوعیت های یک شبه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در طول ۵ ماه گذشته بیشترین آسیب را دیده و در حالیکه انتظار می رفت در نخستین نشست شورای سیاست گذاری خودرو پس از حضور شریعتمداری، به مشکلات واردات رسیدگی شود، هیچ نماینده ای از سوی واردکنندگان به این نشست دعوت نشده است.

بسته شدن سایت ثبت سفارش موجب پرداخت حداقل ۲۰۰ میلیون تومان زیان به صورت روزانه به مشتریان شده و علاوه بر این بسیاری از شرکت ها ناچار به تعلیق نیروی کار خود برای مدیریت هزینه ها شده اند اما موضع وزارت صنعت در این زمینه صرفا وعده بازگشایی سایت ثبتارش با تصویب دستورالعمل جدید واردات از سوی هیات وزیران بوده که هنوز محقق نشده است.

حالا در این شرایط کمترین توقع این بود که وزیر صنعت به صورت مستقیم پای حرف فعالین حوزه واردات بنشیند که با دعوت نشدن آنها به این جلسه، می توان اینگونه برداشت کرد که رویه جدید وزارت صنعت، حذف واردکنندگان و بستن درهای بازار خواهد بود.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/7
یعنی میخواستم یه راو 4 بگیرم سایتو بستن قیمتشو جوری کردن که دو ماهه فقط به عکساش نگاه میکنم
1396/8/7
من چی بگم که 5 ماه پیش اپتیما ثبت نام کردم و 1 ماه از موعد تحویلش گذشته و بهم تحویل نمیدن برا ثبت؟؟؟ خدا لعنتشون کنه ...
1396/8/7
اینا همش بخاطره اینه که یه مشت بی سواد دارن برای مملکت تعیین تکلیف میکنن.شب میخوابن صبح بلند میشن قانون میزارن .
1396/8/7
عیب نداره جوری این ملت رو تیغ زدن که میلیاردی هم ضرر کنن خیالشون هم نیست ، دزد ترین ادم ها همین واردکننده های خودرو هستن ! امیدوارم اینا و اون فرغون خودرو و سایپا با هم نیست و نابود بشن !
1396/8/7
چه خوب بود شورای سیاست گزاری واردات خودرو دستورالعملی را مصوب می کرد که افراد مسن بتوانند یک خوردو در ادامه زندگی خود با عوارض پایین خریداری کنند و آرزو به دل از این دنیا نروند . واقعاً چگونه مسئولین کشور می خواهند آن دنیا جواب پس دهند .
1396/8/7
اصلا ببین اعتقادی به اون دنیا دارن؟!
1396/8/7
اون زماني كه اقاي وزير انتخاب شدن همه رسانه ها به به چه چه كردن بفرماييد نيومده نتيجه عمليش داريم ميبينيم خيال همگي راحت با اين سياست ها يا بايد فاتحه ماشين وارداتي رو كامل بخونيم يا اينكه گروني بي در و پيكر و بپذيريم دوستاني هم كه ماشين وارداتي خريدن و هنوز تحويل نگرفتن يقين بدونيد وارد كننده ها ماشين دارن بهتون تحويل بدن منتها بخاطر فروش با قيمت بالاتر عمدا ماشينو تحويل نميدن
1396/8/8
از نظر من اینا همه سیا بازیه برای فروش بیشتر آشغالای داخلی چون پول خوبی باسه دولت داره