موضوعات داغ

میتسوبیشی با یک هاچ‌بک جدید به رقابت فورد فیستا می‌رود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
جایگزین بعدی میتسوبیشی میراژ با استفاده از پلتفرم "رنو کلیو" و موتورهای مورد استفاده بر روی آن، قصد دارد یک رقابت تازه با خودروی فورد فیستا آغاز کند.
کمپانی خودروسازی میتسوبیشی به دنبال استفاده از موقعیت جدید خود در صنعت خودروسازی است تا به عنوان یکی از شرکای اتحادیه "رنو- نیسان"، بتواند برای تولید یک خودروی سوپرمینی از پلتفرم "رنو کلیو" و موتورهای آن کمک گرفته تا رقابتی جدید با خودروی معروف و پرفروش بازار یعنی فورد فیستا داشته باشد. این پلتفرم علاوه بر رنو کلیو، بر روی نیسان "میکرا" هم مورد استفاده قرار گرفته است و انتظار می‌رود که محصول هاچ بک جدید میتسوبیشی، جایگزینی برای نسل فعلی میتسوبیشی "میراژ" باشد.
وینسنت کوبی، سخنگوی کمپانی خودروسازی میتسوبیشی و همچنین مدیر برنامه ریزی تولید این شرکت در حاشیه نمایشگاه اتومبیل‌های کانسپت "توکیو" عنوان کرد: طراحی و ساخت یک پلتفرم کاملا اختصاصی بسیار گران است، به همین دلیل ما به دنبال استفاده از پلتفرم کمپانی خودروسازی "رنو نیسان" هستیم تا محصول هاچ بک جدید خود را تولید کنیم. علاوه بر این، تولید نسل بعد میتسوبیشی "اوتلندر" اولویت بعدی شرکت ما خواهد بود.
در پایان لازم به ذکر است که نسل جدید رنو کلیو از سال 2018 میلادی کار خود را در بازارهای جهانی آغاز کند و انتظار می‌رود که میتسوبیشی با استفاده از پلتفرم این نسل، بتواند ماشین جدید خود را توسعه داده و همچنین از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودرو بویژه پیشرانه‌های بکار رفته بر روی آن استفاده کند تا شاهد جایگزین کردن یک هاچ بک اسپرت چابک با خودروی آرام و کسل کننده میراژ فعلی باشیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/15
خیلی خیلی جذاب شده! امیدوارم میتسوبیشی هم در کنار کیفیت به طراحی هاش اهمیت بیشتری بده! که معلومه داره میده