موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری

عکس مطلب اول
ایران خودرو را میتوان بزرگترین و قدیمی ترین تولید کنند خودرو در ایران دانست. محصولات این شرکت همواره مورد توجه همطونان عزیز بوده و خاطرات بسیاری با آنها دارند. جدیدترین محصول این شرکت را میتواند فیس لیفت جدید دنا یعنی دنا پلاس دانست که اتفاقا با استقبال چشم گیری از طرف مشتریان مواجه شده و ترکیب ایده آلی از کیفیت و قیمت گذاری را ارائه کرده است. سپند خودرو شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری فراهم کرده است که مشتریان میتوانند با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ خودرو به عنوان پیش پرداخت به راحتی صاحب خودرو شده و مابقی را طی اقساط ۳۶ ماهه بپردازند. در ادامه برخی از محبوب ترین خودروهای ایران خودرو را معرفی میکنیم.

فروش اقساطی پژو 206
تاکنون نزدیک به ۵ میلیون دستگاه پژو ۲۰۶ در سرتاسر دنیا تولید شده و ایران یکی از مراکز اصلی تولید و فروش این خودرو محسوب میشود. پژو ۲۰۶ در ابتدا در سه مدل تیپ ۲، تیپ ۵ و تیپ ۶ عرضه شد و چند سال بعد ایران خودرو پژو ۲۰۶ صندوقدار را نیز تولید و عرضه نمود. این خودرو از نظر سطح ایمنی و امکانات استاندارد بالایی برای یک خودروی شهری داشته و برخورداری از سیستم های ترمز ضد قفل، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن و ... توانسته به انتخاب اول بسیاری از جوانان تبدیل گردد.

پژو 206

پژو 206

پژو ۲۰۶ در حال حاضر با موتور TU3 و حجم موتور ۱۳۶۰ سی سی تولید میشود که میتواند حداکثر توان ۷۵ اسب بخار را تولید کرده و به سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت برسد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی پژو 206 با تحویل فوری و قیمت روز آن با مشاورین سپند خودرو تماس بگیرید.

فروش اقساطی پژو 207i
پژو ۲۰۷ آی را میتوان جدیدترین نسخه از نسل ۲۰۶ دانست زیرا از نظر ظاهری بسیار به هم نزدیک هستند. این خودرو همراه با تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و مواردی مانند موتور پرقدرت، مصرف سوخت استاندارد، قیمت مناسب و ظاهری زیبا موجب شده تا مورد استقبال مشتریان قرار گیرد. پژو 207i در سه مدل دنده دستی، دنده اتوماتیک و فول آپشن عرضه شده است.

پژو 207i

پژو 207i

حجم موتور خودرو ۱۵۸۷ سی سی و حداکثر قدرت تولیدی آن ۱۰۵ اسب بخار است که موجب میشود پژو ۲۰۷ با وزن ۱۰۵۴ کیلوگرم به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر برساعت با موتور TU5 برسد. همین مشخصات نشان میدهد که این خودرو پتانسیل بالایی برای محبوبیت در میان جوانان داشته و قیمت مناسب آن موجب شده که فروش اقساطی پژو 207 یکی از پرطرفدار ترین خدمات سپند خودرو برای مشتریان عزیز باشد.

فروش اقساطی دنا
تولید دنا را میتوان یکی از موفق ترین پروژه های ایران خودرو در سالهای اخیر دانست. طراحی متفاوت و بسیار زیبای این خودرو در کنار ایمنی، عملکرد خوب و امکانات رفاهی آن مورد توجه بسیاری از طرفداران خودروهای ایرانی قرار گرفته است. فروش دنا در سه مدل انجام میشود که عبارتند از دنا ال ایکس با موتور EF7 بنزینی و پایه گاز سوز و دنا ELX با موتور Ef7 توربوشارژ. البته تفاوت این سه مدل به موتور آنها محدود نبوده و در برخی از امکانات مانند رینگ، چراغ، آیینه و ... نیز تفاوت های کمی با هم دارند.

دنا

دنا

به تازگی فیس لیفت جدید دنا با نام دنا پلاس به بازار عرضه شده است که به سرعت در میان مشتریان محبوبیت کسب کرده. البته موتور دنا پلاس دقیقا موتور دنا است ولی اضافه شدن سانروف و دوربین دنده عقب را میتوان از مهمترین تغییرات آن نسبت به نسخه قبلی دانست. در حال حاضر میزان تقاضا برای فروش اقساطی دنا و مدل دنا پلاس بسیار نزدیک به هم هست و هردوی آنها مورد توجه مشتریان قرار دارند.
موتور دنا 4 سلندر و ۱۶ سوپاپ دارد که مجموعا حجم موتور آن را ۱۶۴۵ سی سی کرده است. با این حجم حداکثر توان ۱۱۴ اسب بخار تولید میکند که میتواند سرعت حداکثر خود را به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت برساند. برخورداری از سیستم کیسه هوا برای سرنشینان و ترمزهای قوی مجهز به ABS و بوستر MBA سطح ایمنی دنا را بسیار بالا برده و از طرف دیگر خودرویی متناسب با محیط زیست محسوب میشود.

شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری
سپند خودرو جهت تسهیل خرید خودروهای داخلی و خارجی برای هموطنان عزیز شرایط ویژه ای به صورت فروش اقساطی خودرو فراهم نموده است. متقاضیان میتوانند با پرداخت ۴۰ درصد از قیمت خودرو بعنوان پیش پرداخت صاحب خودرو شده و در روز عقد قرارداد آن را تحویل بگیرند. مابقی مبلغ خودرو طی اقساط ۳۶ ماهه بازپرداخت میشود که به صورت هر دو ماه یک بار از مشتری دریافت میشود.
کلیه خودروهای داخلی و خارجی موجود در بازار ایران قابل عرضه می باشند و معیار محاسبه اقساط آنها قیمت روز خودرو در بازار است. مشتریان عزیز میتوانند با تماس با مشاورین از موجود بودن خودرو و قیمت روز آن اطلاع یافته و راهنمایی کاملی از شرایط فروش اقساطی و تحویل فوری دریافت نمایند. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/24
ززززززززررررررررررررررررررررررررنززززززززززززززززززززززن قاتل فقرا .بد بختاااااااااا.شما پشت صدام.چنگیز مغول.وهیتلر رو از پشت بسته اید
1396/8/25
تو این مملکتی که همه جاش بخور بخور شده اینم یه شرکت دیگه که یه کلاه گشاد میخواد سر مردم بدبخت ایران بذاره...منتظر باشید و اسم سپند خودرو را یادتون بمونه
1397/1/19
جهت خرید پژو 405 تک سوز پیش چقدر میخاد متشکرم
1397/3/11
سلام
بفرماييد دَنا پلاس موجود دارين و لطفا قيمت هم اعلام كنيد و اينكه ايا در كرمان نمايندگي داريد با خير ؟
1398/5/20
میشه بدون پیش پرداخت و از دم قسط باشه
1399/3/9
با سلام. من میخوام یه ماشین ۲۰۶V8صندوقدار بخرم. ۲۰میلیون دارم. ماهیانه ۵میلیون حقوق دریافتی دارم. آیا میتوانم بخرم. باتشکر
1399/11/28
اینا یه مشت کلاه برداران قیمتها به روز اونم بازار کارخانه نه بازار کلاه برداری با کارخانه دست به یکی کردن پول مردم بدبخت رو میکشن بالا ایشالا بشه آمپول بزنید در کون زن وبچت