موضوعات داغ

گران ترین مدل کیا استینگر در آمریکا ۲۲۰ میلیون تومان قیمت دارد!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کیا استینگر خودروی سدان اسپرت کیا موتورز است که برای سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد و پیش از آن نیز به مشخصات آن پرداخته ایم. جزییات قیمتی این خودرو و قیمت آپشن های مختلف آن نیز به تازگی اعلام شده است و اینطور که مشخص شده است گران قیمت ترین نسخه ی این خودرو که GT2 نام دارد در بازار آمریکا تنها ۵۳ هزار و ۹۶۵ دلار قیمت دارد که چیزی حدود ۲۲۱ میلیون تومان می شود یعنی این خودرو یه یکی محصول قدرتمند و پر آپشن است قیمت خیلی بالاتری از یک کیا اپتیمای ۲.۴ لیتری در ایران ندارد.
نسخه ی پایه ی کیا استرینگر ۳۲ هزار دلار قیمت دارد و به یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو به قدرت ۲۵۵ اسب بخار و گیربکس ۸ دنده ی اتوماتیک مجهز است. مدل قدرتمند این خودرو نیز به موتور ۳.۳ لیتری شش سیلندر توربو مجهز است که می تواند ۳۶۵ اسب بخار قدرت را تولید کند. در تمامی مدل های این خودرو نیز خریداران می توانند با پرداخت ۲۲۰۰ دلار اضافه خودروی خود را به همراه سیستم چهارچرخ محرک دریافت کنند.

کیا استرینگر

کیا استرینگر

مدل فول این خودرو با قیمت حدود ۵۳ هزار دلاری دارای امکانات بسیار زیادی نیز است که از بین آنها می توان به چراغ های اصلی تمام LED، تودوزی چرم ناپا، صفحه نمایش ۸ اینچی داخل کابین، سیستم صوتی هارمن کاردون، گرمکن فرمان، گرمکن و سرد کن صندلی های جلو، سیستم هداپ، تنظیم برقی صنپلی سرنشین جلو در ۱۲ جهت و تنظیم برقی صندلی راننده در ۱۶ جهت را نام برد.
در لیت امکانات ایمنی این خودرو نیز مواردی چون سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار ترافیک پشت سر، سیستم پیشگیری از تصادف از جلو، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم هشدار هوشیاری راننده و سیستم رادار کمکی پارک به چشم می خورند.

کیا استرینگر

کیا استرینگر

خریداران کیا استینگر همچنین می توانند آپشن های دیگر بسیاری را روی خودروی خود سفارش دهند. با توجه به ارزش در برابر قیمت بالای این خودرو و توانایی های حرکتی مناسب آن کیا توانسته به خوبی این خودرو را برای رقابت با مدل های مرسدس بنز و بی ام و آماده کند به خصوص این که قیمت این خودرو پایین تر از ۵۴ هزار دلار است و از سایر رقبای خود ارزان تر است.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/2
امیدوارم به زودی وارد بشه و بعد از مدتها جایگزین شایسته ای برای جنسیس کوپه پیدا بشه...
1396/9/2
وسط داشبورد را با این دریچه کولرها داغون کرده..طراحی کابینش مزخرفه
1396/9/2
ما توی کشوری زندگی می کنیم که تویوتا هایلوکس که وانته دارن 300 میلیون معامله میکنن.نمیدونم باید بخندیم یا گریه کنیم با این قیمتا
1396/9/2
من نمی دونم این چه ربطی به جنسیس کوپه داره.!
1396/9/3
سلام واقعا عالی
1396/9/3
متاسفم که اینو میگم
هر بلایی که سر مردم میاد واقعا حقشون هست ..

« هر کس لایق شرایطی است که تلاش برای تغییرش نمیکند »

تا وقتی که ماشین های با طراحی 40 سال پیش و با کیفیت بسیار پایین رو با قیمت های فضایی میدن و مردم هر روز سر و دست میشکنن برای خرید ؛ توقع سیستم رقابتی وو اصلاح رو نباید داشته باشید !
وقتی سانتافه رو مرز 300 میلیون تومن امروز داره معامله میشه و اتفاقا مشتری و طرفدارش هر روز بیشتر میشه بعد از گرون شدنش تو چند ماه اخیر ؛ نشون میده این جماعت با هر قیمتی خریدار هستند و کمی « تفکر » ما بین قضیه وجود نداره /.