موضوعات داغ

احتمال گشایش ثبت‌سفارش هیبریدی‌ها

عکس مطلب اول
مهر : معاون وزیر صنعت از ارائه پیشنهاد برای گشایش ثبت‌سفارش خودروهای هیبریدی به وزیر صنعت خبر داد و گفت: آلودگی محیط زیست، ایران را مجبور به استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی می‌کند. حسین اسفهبدی در حاشیه نمایشگاه خودرو در جمع خبرنگاران از ارائه پیشنهاد ثبت‌سفارش واردات خودروهای هیبریدی به وزیر صنعت خبر داد و گفت: این تصمیم منتظر اعلام نظر وزیر صنعت است. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد شده تا حداقل ثبت‌سفارش خودروهای هیبریدی انجام شود. این خودروها چنان برای کشورها مهم است که سبب شده تمامی دولت‌ها به تولید یا واردات این خودروها سوبسید بدهند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/8
ببین پشت صحنه چه رانتیه که به بهانه آلودگی محیط زیست میخوان اختصاصی برای هیبریدی ها ثبت سفارش را باز کنند!!!
1396/9/8
تنها راه نجات از آلودگی هوای شهرهای بزرگ که دیگه رسمآ داره روزانه جان مردم ما رو می گیره حمایت و سوبسید دادن به خودرو و موتور برقی و هیبریدیه راهی که تمام کشورهای مترقی دارن میرن فقط باید مراقب شرکت های رانت خوار و انحصار طلب باشن و واردات این گروه خودرو و موتورها برای شرکت های مختلف خصوصی امکان پذیر باشه
1396/9/8
مسئولین محترم مردم ایران رو چی فرض کردن واقعا ؟؟؟ 93 درصد ماشین های بازار، محصولات افتخار آمیز تولید داخل هستند و حکومت عزیز میخواد با واردات چند عدد خودروی هیبریدی مشکل آلودگی رو حل کنه؟؟؟؟