موضوعات داغ

حضور لکسوس RX200t شاسی‌بلند لوکس ایرتویا در نمایشگاه خودرو + فیلم

عکس مطلب اول
ایرتویا همانند سال گذشته لکسوسRX200t را به غرفه ی خود آورده است. این خودرو را باید یکی محبوب ترین کراس اوورهای لوکس بازار به حساب آورد که با قیمتی در حدود 600 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد و البته فعلا به دلیل بسته بودن ثبت سفارش عرضه ی آن به بازار متوقف شده است.
این خودرو دارای موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی است که به توربوشارژر نیز مجهز شده و می تواند ۲۳۸ اسب بخار قدرت را در دور موتور ۴۸۰۰ تا ۵۶۰۰ دور بر دقیقه و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را در ۱۶۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. نیروی موتور از طریق یک گیربکس شش سرعته با کنترل الکترونیکی روانه ی چرخ ها می شود که مدل RX200t را قادر می سازد ظرف مدت ۹.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و تا حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز به شتاب گیری خود ادامه دهد.

لکسوس RX200t

لکسوس RX200t

از نظر آلایندگی، این خودرو دارای استاندارد یورو ۶ است و در هر کیلومتر تنها ۱۸۱ گرم دی اکسید کربن را به طور متوسط منتشر می کند. مصرف سوخت شهری لکسوس RX200t معدال ۹.۸ لیتر در هر صد کیلومتر و مصرف سوخت جاده ای نیز ۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر است، مصرف ترکیبی نیز ۷.۸ لیتر در هر صد کیلومتر است.

لکسوس RX200t

لکسوس RX200t

لیست امکانات رفاهی و ایمنی لکسوس RX نیز شامل مواردی چون اتوهلد، ترمز پارک برقی، گرمکن و سرد کن صندلی‌های جلو، درب صندوق بار برقی، مموری صندلی راننده، دوربین ۳۶۰، دوربین دید عقب، سنسورهای پراک جلو و عقب، هداپ، صندلی های برقی جلو، تهویه خودکار دوگانه برای سرنشینان جلو، خروجی تهویه برای سرنشینان عقبی، ساعت عقربه‌ای لوکس، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم کنترل پایداری، سیستم استاپ-استارت، سه حالت رانندگی، جوی استیک، سقف پانوراما، سانروف برقی، تودوزی چرم، پدال های اسپرت ،سیستم کنترل کشش، چهارچرخ محرک هوشمند با کلید لاک، کروز کنترل و شیفتر دنده پشت فرمان می‌شود.

لکسوس RX200t

لکسوس RX200t

این خودرو با قیمتی در حدود ۵۵۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان در بازار عرضه می شود و رقیبی برای بی ام و X3 و ولوو XC90 به شمار می رود.
در ادامه می توانید فیلم تهیه شده از این خودرو و گالری تصاویر لکسس RX200t را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/8
قششششنگ معلوم بود ، رو حجم موتورش خیلی تاکید داشتین 😂😂😂😂😂😂
که انقدر تکرار کردین ، 🤣🤣🤣🤣🤣
1396/9/8
توی نمایشگاه که واقعا دور و بر تمام لکسوس ها شلوغ بود ولی من تونستم سوارش بشم و میتونم بگم واقعا محشر و عالیه
1396/9/8
خوشگل ولی هنوزم ولوو بهتره
1396/9/8
تو نمایشگاه دیدمش حرف نداره متاسفانه ماشینای لکسوز دراش بسته بود