موضوعات داغ

محصولات جدید بورگوارد با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شوند؟ + فیلم

عکس مطلب اول
بورگوارد برنده آلمانی باسابقه است که اخیراً با کمک یک سرمایه گذاری چینی دوباره شروع به فعالیت کرده است و محصولات این خودروساز قرار است توسط شرکت کیان موتور وارنا وارد بازار ایران شوند. بورگوارد در ابتدا با دو محصول شاسی بلند وارد بازار ایران خواهد شد که یکی با نام BX5 و دیگری با نام BX7 شناخته می شود. هر دوی این خودروها مجهز موتورهای توربوشارژ هستند که در مقایسه با سایر رقبای خود قوی تر هستند.
از نظر امکانات رفاهی نیز بورگوارد را می توان خودرویی کامل به حساب آورد که در صورت قیمت‌گذاری صحیح می تواند عملکرد موفقی در بازار داشته باشد. البته فعلا به دلیل بسته بودن ثبت سفارش امکان واردات خودرو وجود ندارد اما این طور که گفته شده از پایان آذرماه ثبت سفارش دوباره میسر خواهد شد و به این ترتیب نماینده بورگوارد می تواند در اسرع وقت اقدام به نام نویسی خودرو ها کرده و خودروها را به مشتریان تحویل دهد.
محصولات بورگوارد یعنی همین دو خودروی شاسی بلند در رنج قیمتی ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان وارد بازار خواهد شد و به این ترتیب باید گفت که رقیبی برای خودروهای همچون هیوندای سانتافه تویوتا راو۴ میتسوبیشی اوتلندر به شمار می‌روند. در همین خصوص مصاحبه با آقای صرافی مدیر بازاریابی کیان موتور وارنا داشتیم که می‌توانید شرح کامل آن را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/8
بله کل این نمایشگاه رو جمع کنی نتیجه میگیری که فقط اقشار مرفه توانایی خرید این خودرو ها رو دارند و بقیه بازدید کننده ها فقط تماشاچی بودند...
1396/9/8
شاید نتیجه بگیریم که همه داریم روز به روز بدبخت تر میشیم با 100 میلیون هم دیگه چیزه بدرد بخوری گیر نمیاد
1396/9/8
کاری که چین با این برند آلمانی داره میکنه و با این قیمت گذاریشون ! دقیقا همون کاری که ایرانخودرو ماشین با قطعات چینی به اسم پژو میده دست ملت.
این برند اصلا توی آلمان هم تولید نمیشه که اینقدر میگن اصالت المانی !!!!
1396/9/8
آخه اگه قراره ۲۵۰ بدیم به چینی، حداقل کره ای که بهش شرف داره.
1396/9/8
حرف شما درست ولی این ماشینا در تمام دنیا به قشر متوسط و پایین تعلق دارن
اینکه در کشور ما بخاطر تعرفه‌های بالا و کلی محدودیت قیمتشون نسبت به درآمد مردم بسیار بالا رفته یه چیز دیگه‌س
در ضمن قشر مرفه یا عشقو حالشو میبره اونور آب یا واسه ماشین هرچقدرم گرون کنن نگرانی نداره
1396/9/9
کسی که پول تویوتارو میده به ماشین چینی با اسم آلمانی = خدا شفا