موضوعات داغ

آریزو 5 الکتریکی توسط مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد + فیلم

عکس مطلب اول
تب خودروهای برقی که این روزها در جهان در حال فراگیر شدن است به کشور ما نیز رسیده است و شاهد نمایش یک محصول تمام برقی و نه هیبریدی در نمایشگاه خودروی تهران هستیم.
چری آریزو ۵ پیش از این با موتور ۱.۵ لیتری بنزینی در بازار کشور عرضه می شد و البته به دلیل ظاهر و آپشن های خوب خود فروش بدی نیز نداشته است. مدیران خودرو به تازگی از مدل توربوی این خودرو نیز رونمایی کرده و آن را روانه ی بازار کرده است تا مشتریان جدیدی را نیز به سمت این خودرو جذب کند.

آریزو 5 الکتریکی

آریزو 5 الکتریکی

اما حالا در جدیدترین حرکت مدیران خودرو اقدام به نمایش نسخه ی تمام برقی این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران کرده است که این خودرو دارای قدرت ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتن متری است.
این خودرو می تواند تا ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد و با توجه به گشتاور بالای موتور برقی این گمان وجود دارد که از نظر شتاب نیز سریع ترین مدل آریزو ۵ باشد.
همچنین چری آریزو ۵ برقی می تواند با هر بار شارژر مسافتی در حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ کیلومتر را طی کند. آریزو ۵ برقی را می توان با استفاده از برق ۲۲۰ ولتی شارژر کرد و به سیستم شارژر سریع نیز محهز است.
این خودرو در صورتی که وارد بازار شود می تواند گزینه ای مناسب برای ناوگان حمل و نقل عمومی باشد و افراد دوستدار محیط زیست نیز به خاط آلایندگی صفر خودروهای برقی به سراغ این خودرو خواهند رفت.
از امکانات این خودرو باید به سانروف برقی، تودوزی چرمی، دوربین دید عقب، سیستم کنترل پایداری، ترمز ضد قفل، ترمز دیسکی در هر ۴ چرخ، فرمان چرمی و تهویه ی مطبوع دستی اشاره کرد.

آریزو 5 الکتریکی

آریزو 5 الکتریکی

اطلاعات بیشتری از این خودرو در دست نیست و زمان عرضه و قیمت آن نیز مشخص نشده است. در ادامه می توانید ویدیو و تصاویر تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/9
عالیه البته اگه کیفیتش خوب باشه و مشکلی از نظر برقش نباشه خیلی گزینه خوبیه.امیدوارم با قیمت مناسب بیاد.منکه عاشق ماشین برقی ام مشکل نداشته باشه وقیمتش مناسب باشه میگیرم چون الودگی هوا افتضاحه
1396/9/9
بهترین کار رو میکنن دیگه جامعه سنتیه ما باید با برقی و هیبریدی خو بگیره چون دیگه بنزین رو به افوله
1396/9/9
خیلی حرکت خوبیه اورین به چری.ولی باید در عمل دید چطوریه
1396/9/16
من رفتم نمایشگاه یه مدل چانگان تمام برقی هم سایپا آورده بود ولی از لحاظ کیفیت فکر کنم آریزو بهتر باشه چون مدیران خودرو امتحانشو پس داده.
من تهران زندگی می کنم و به خاطر آلودگی هوا حاضرم از این ماشین استفاده کنم ولی یه مشکلاتی هست ! مثلا من خونم پارکینگ نداره و ماشینم رو توی خیابون پارک میکنم و اگه بخوام این ماشینو بخرم عملا نمیتونم ازش استفاده کنم چون اون داک برقی که من دیدم باید از تو زمین سیم کشی بشه و کنار خیابون قرار بگیره که عملا راه جدید واسه دزدی میشه !
در کل این ماشین فقط به درد افرادی میخوره که پارکینگ دارن و راحت میتونن ماشینشونو توی پارکینگ بزنن به شارژ.
بهتر بود یه عکس هم از داک برقش میذاشتین تا مردم بیشتر آشنا بشن.