موضوعات داغ

پیشنهاد دختر ۸ ساله برای نمایشگاه خودرو تهران!

عکس مطلب اول
نمایشگاه خودروی تهران پس از ۱۱ سال وقفه از سال گذشته دوباره از سر گرفته شد و فعالیت خود را آغاز کرد و سال گذشته شاهد حضور گسترده ی خودروسازان داخلی و خارجی بودیم و با استقبال مناسبی نیز از سوی علاقه مندان و بازدید کنندگان روبرو شد. امسال نیز این نمایشگاه دومین سال فعالیت خود را آغاز کرد و همچنان شاهد استقبال گسترده ی مردم از این رویداد خودرویی بودیم. البته برخی شرکت ها که سال گذشته حضور داشتند امسال در این نمایشگاه حضور پیدا نکردند اما با این وجود شاهد حضور گسترده ی خودروسازان و قطعه سازان داخلی و خارجی در کنار واردکنندگان خودروها در این نمایشگاه بودیم. وارد کنندگان زیادی نیز در این نمایشگاه اقدام به رونمایی از محصولات جدید خود کردند که در صورت باز شدن دوباره ی ثبت سفارش فروش و تحویل آنها به مشتری آغاز خواهد شد.
در نمایشگاه امسال شرکت های چینی نیز حضوری فعال و گسترده داشتند. در نمایشگاه خودروی تهران امسال شاهد این بودیم که شرکت مدیران خودرو یک قسمت مخصوص را برای کودکان در غرقه اش در نظر گرفته بود که کودکان می توانستند به آنجا رفته و تا والدینشان از خودروها دیدن می کنند آنها نیز به فعالیت هایی همچون کشیدن نقاشی مشغول شوند.
ان کار را باید یک حرکت مثبت به حساب آورد چون معمولا کودکان کمی هستند که علاقه ای به بازدید از بخش های گوناگون یک نمایشگاه تخصصی بزرگ نداشته باشند و ممکن است حوصله شان سر رفته و لذتی از نمایشگاه نبرند. در همین رابطه خودروبانک نیز در ابتکاری گفتگویی با کودکان حاضر در غرفه ی مدیران خودرو داشت که می توانید کامل آن را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/11
با سلام
تشکر فراوان از خودرو بانک عزیز این ویدئو مصاحبه با نرگس خانم ابتکاری عالی و جالب بود درود بر همه نرگس های عزیز ایران