موضوعات داغ

لوکسژن S3 اولین محصول لوکسژن در ایران، نمایشگاه خودرو + فیلم

عکس مطلب اول
نخستین محصول لوکسژن که در بازار ایران عرضه خواهد شد خودروی سدان S3 است. این خودروی سدان در بازار جهانی برای رقابت با خودروهای همچون هوندا سیتی و تویوتا ویوس طراحی شده است و به نوعی یک سدان کامپکت به شمار می رود.
در خصوص مشخصات این خودرو باید ابتدا بگویم که لوکسژن S3 تنها با یک موتور در بازار عرضه می‌شود. این خودرو به یک موتور ۴ سیلندر خطی با حجم ۱.۶ لیتر مجهز است. این موتور تنفس طبیعی دارای ۱۶ سوپاپ است و می‌تواند ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۵۳ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۴۲۰۰ تا ۴۴۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. نیروی موتور با استفاده از یک جعبه دنده پنج سرعته دستی و یا ۷ سرعته ضریب متغیر به چرخهای جلو انتقال پیدا می‌کند که البته در بازار ایران تمام نسخه دنده اتوماتیک این خودرو عرضه خواهد شد.

لوکسژن S3

لوکسژن S3

سیستم تعلیق خودرو از نوع مک فرسون در جلو است و ترمزهای آن نیز در هر چهار چرخ از نوع دیسکی هستند. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این خودرو اعلام نشده است اما مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی زیر ۷ لیتر است و بسته به نوع جعبه دنده خودرو می‌تواند از ۶.۲ تا ۶.۳ لیتر مصرف داشته باشد. ضمن اینکه ظرفیت باک سوخت این خودرو نیز ۵۱ لیتر است.
لوکسژن S3 همچنین به امکاناتی همانند تودوزی چرم، فرمان چرمی، شیشه های برقی، آینه های دارای تنظیم برقی، کروز کنترل، سیستم کنترل کشش، تنظیم ارتفاع نور چراغهای جلو، کامپیوتر سفری، صندوق پران، سنسورهای پارک جلو و عقب، تنظیم نور پشت آمپر، دوربین دید عقب، تهویه اتوماتیک، حالت رانندگی اکونومی، بلوتوث و نمایشگر لمسی داخل کابین مجهز است.

لوکسژن S3

لوکسژن S3

قیمت قطعی و زمان عرضه دقیق این خودرو اعلام نشده است اما گفته شده است که قیمت زیر ۱۰۰ میلیون تومان خواهد داشت.
در ادامه میتوانید گالری تصاویر و ویدیوی تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/10
موتورش خیلی ضعیفه به نظر من
1396/9/10
بیشک خودروی کاملا بیخودیه. همون چینی ها از این بهترند. در رنج 50 تومن بهترین گزینه ساندرو و در رنج 80 تومن منتظر پژو 301 فیس لیفت باشید. بالای 100 هم سیتروئن C3 و پژو2008 و بسیاری خودروهای ژاپنی و کره ای کارکرده. تحت هیچ شرایطی بفکر خودروهای چینی، هندی، تایوانی و... نباشید.
1396/9/11
ظاهرش که خوبه و موتورش هم بد نیست
کاش جای ماشینای چرت چینی حداقل ماشینایی از هند و روسیه و مالزی یا حتی همین تایوان مونتاز کنن
آخه زوتی هم شد ماشین؟!!:))
1396/9/11
خوبه دیگه رفتیم برای100 میلیون.کی این همه پولو تو این شرایط بد اقتصادی میتونه بده ماشینی که مارک هم نیست وخدمات پس از فروششم رو هواس؟؟؟؟خوبه مردم دنیا مارک سوار میشن ما فیک
1396/9/11
به نظرم قیمت بیش از 100 میلیونه چون برای پژو 2008 رو هم همینو گفتن ولی الان 120 تومنه
1396/9/11
خدایا چرا با نا ایرانیا اینکارو کردی چرا؟؟ کل سابقه این شرکت ۱۰ سال نمیشه بعد این ماشین ۱۰۰ میلیون؟ اصلا کی نیدونه زیر ظاهر نه چندان زیبای این ماشین چه خرابکاریا شده. کجا جوابشو پس داده.