موضوعات داغ

بورگوارد BX5 اولین شاسی بلند بوگوارد در نمایشگاه خودرو تهران + فیلم

عکس مطلب اول
بورگوارد یکت با سابقه و قدیمی آلمانی است که از سال‌های ۱۹۲۹ تا ۱۹۶۱ در صنعت خودروسازی فعال بود اما مشکلات اقتصادی و بحران مالی سبب شد تا این خودروساز در سال ۱۹۶۱ ورشکسته شده و فعالیت خود را متوقف کند. اما در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری چینی‌ها این برند قدیمی دوباره احیا شده است و حالا با خودروهای بروز به بازار بازگشته است و امید زیادی نیز به موفقیت آن وجود دارد.
این برند همچنین سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی بازار خاورمیانه کرده است و امیدوار است تا بتواند محصولات خود را در خاورمیانه به خوبی به فروش برساند. بورگوارد کار خود را با دو خودروی کراس اوور با نام های BX و BX7 شروع کرده است .
قطعا یکی از مهمترین بازارهای این شرکت در خاورمیانه ایران است و همین خاطر بورگوارد حضوری فعال در نمایشگاه خودروی تهران امسال داشت و از دو مدل BX5 و BX7 رونمایی کرد.

بورگوارد BX5

بورگوارد BX5

این خودروها قرار است پس از باز شدن ثبت سفارش که گفته می شود از اواخر آذر ماه خواهد بود وارد بازار شود اما نخستین محصولی که بورگوارد وارد ایران خواهد کرد مدل BX5 است . این خودرو یک کراس اوور با ابعادی در حدود کیا اسپورتیج است در مورد مشخصات فنی خودرو نیز باید به پیشرانه ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر مجهز اشاره کرد که این پیشرانه ی بنزینی به سیستم تزریق مستقیم سوخت، توربو شارژر و اینتر کولر مجهز است و می تواند۱۹۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر را در ۱۷۵۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه تولید کند.
از امکانات مدل BX5 می توان به سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب، دیسک های خنک شونده جلو، فرمان الکتریکی، رینگ های آلومینیومی، تودوزی چرم، تهویه دوگانه خودکار، سانروف برقی، سنسورهای پارک جلو و عقب و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.

بورگوارد BX5

بورگوارد BX5

قیمت محصولات بورگوارد بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان است که به زودی قیمت دقیق آن پس از باز شدن ثبت سفارش مشخص خواهد شد.
در ادامه می توانید ویدیو و تصاویر تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/11
هیچ کس نیست که به این قیمت ها نظارت کنه . کلاً وضع جالبیه!!! دولت هم که اصلاً انگار نه انگار. با بستن ثبت سفارش وضع رو بدتر کرده :|
1396/9/11
دوستان یه سوال. با این قیمتا چینی با موتور توربو میخرید؟
1396/9/11
موتورش توسط فوتون ساخته شده است
1396/9/11
این برند و خودروهاش اصلا آلمانی نیستند بلکه توسط شرکت فوتون چین خریداری شدند و از موتور و گیربکس گرفته تا بقیه قطعاتش همگی طراحی و ساخت چین هستند و چینی ها فقط میخوان با زنده سازی یه برند ورشکست شده فروش محصولات خودشون رو با قیمت بالا افزایش دهند.بعید نیست چند سال دیگه شرکت های چینی برندهای هامر و پونتیاک و پلیموت و ... هم خریداری کنند